• Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    Ik heb even alle namen die op jullie profielen stonden neergezet. Als je liever hebt dat je naam hier niet staat of als je naam niet klopt, zeg het dan even (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 16:17 ]


    -

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    Niet meer dan vrienden, lijkt me ind het beste

    Of dat herinneren van Isaac veel gaat helpen, dat is nog maar de vraag. Ze is behoorlijk koppig en als ze wat wilt, dan gaat ze haar wil ook doordrijven tot ze het heeft. Ik voorzie een hoop spanningen tussen die twee en verhitte discussies (die gewoonlijk vast om een pietlulligheid gaan beginnen)


    Daar kijk ik dan al naar uit, haha! (:


    kindness is never a burden.

    Teater schreef:
    (...)

    Ik heb nog eens heel Lukahs persoonlijkheid doorgelezen (eerst had ik gewoon de vetgedrukte woorden gelezen) en ik denk dat hij en Juliette best wel goed overeen zouden kunnen komen? (Of, zoals ik al zei, dat ze het soms erg goed kunnen vinden en soms eigenlijk elkaars kop eraf kunnen snijden, ik vind beiden wel passend.)


    Daar ben ik het wel mee eens. Ze kunnen niet mét en niet zonder elkaar, op een vriendschappelijke manier?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe iedereen hier tegenover staat? (behalve degene van wie ik al antwoord heb gehad). Ik heb inderdaad nog niet iedereen gedaan, vanwege gebrek aan inspiratie. Dus als iemand nog ideeën heeft voor een relatie met Lukah, ik hoor het graag. c:


    Ik denk dat Delia en hij elkaar niet zo goed kennen, maar op zich wel met elkaar overweg kunnen, al vindt Delia hem soms een beetje overdreven?


    She was always looking for more..

    Nimble schreef:
    (...)

    Daar kijk ik dan al naar uit, haha! (:


    robbertje bekvechten XD dat kan nooit goed gaan eindigen vermoed ik zo :p
    zou ze punten van zichzelf moeten aftrekken voor duelleren op de gang? hmmm, das vast iets dat Isaac zou willen uitproberen, als het weer eens een hopeloze discussie word


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Daar ben ik het wel mee eens. Ze kunnen niet mét en niet zonder elkaar, op een vriendschappelijke manier?


    Jap, dat is hoe ik het bedoelde. (:
    @Ameliorate: Ik heb even Delia doorgelezen, maar ik moet zeggen dat ik geen flauw idee heb voor een relatie. Jij wel? (: Ben even alle karakters die ik nog niet had opgesomd aan het afgaan. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    robbertje bekvechten XD dat kan nooit goed gaan eindigen vermoed ik zo :p
    zou ze punten van zichzelf moeten aftrekken voor duelleren op de gang? hmmm, das vast iets dat Isaac zou willen uitproberen, als het weer eens een hopeloze discussie word


    Ik denk dat het afdelingshoofd dan punten zal aftrekken (; Isaac is niet meteen een jongen die begint te duelleren, hoor, enkel als iemand hem héél erg op de zenuwen werkt.


    kindness is never a burden.

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik denk dat Delia en hij elkaar niet zo goed kennen, maar op zich wel met elkaar overweg kunnen, al vindt Delia hem soms een beetje overdreven?


    Prima en dat Lukah haar juist een beetje saai vindt omdat ze juist van lezen enzo houdt. Dat hij niet verder kijkt dan dat, want zo is 'ie haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Teater schreef:
    (...)

    Jap, dat is hoe ik het bedoelde. (:
    @Ameliorate: Ik heb even Delia doorgelezen, maar ik moet zeggen dat ik geen flauw idee heb voor een relatie. Jij wel? (: Ben even alle karakters die ik nog niet had opgesomd aan het afgaan. ^^


    Ehm, ik weet het ook niet echt. Ze zitten wel allebei in Ravenclaw en in het Quidditch team dus ik denk dat het wel logisch is als ze elkaar kennen. Miss dat ze vriendinnen zijn en gewoon gezellig met elkaar overweg kunnen, maar dat het niet echt veel dieper gaat dan dat?

    @Dumbledore, haha. Is goed. :]


    She was always looking for more..

    Is er iemand die enige vorm van relatie met Ailey wilt?


    -

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Tussen Victoria en Lukah heb ik een beetje gemengde gevoelens. Ik denk niet dat Lukah echt een vriend van haar zou kunnen zijn, maar misschien heeft hij ergens wel respect voor haar? En hij vindt het obviously very pretty. :3
    Ik weet niet of Victoria hem ziet?


    Victoria heeft ook gemixte gevoelens.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Iniminicum schreef:
    Is er iemand die enige vorm van relatie met Ailey wilt?


    Zoals ik zei, ik denk dat zij en Juliette het, denk ik, zeer goed let elkaar zouden kunnen vinden.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Okay I got this, sorry als ik iemand vergeten ben, zeg het dan even dan verzin ik nog wat. (:

    Dominic x Alfie; Ik heb echt het gevoel dat deze twee goede vrienden zouden kunnen zijn, ondanks dat ze op andere afdelingen zitten. Misschien zijn ze ooit bevried geraakt over Zwerkbal ofzo, omdat ze allebei Aanvoerders zijn?
    Dominic x Lordaine; Deze twee hebben waarschijnlijk een frenemies-achtige relatie, ze hebben wel wat dingen gemeen, maar niet genoeg om echt vrienden te worden, daarvoor zit er te veel verschil wat spanning veroorzaakt.
    Dominic x Fenicia; Ik denk niet dat deze twee elkaar kennen, waarschijnlijk vind Nick haar angstaanjagend ofzo..
    Dominic x Ailey; Nick heeft probably een crush op Ailey. x)
    Dominic x Dave; Ik denk niet dat ze elkaar zouden kennen.
    Dominic x Jasper; Idk either man, ze zijn idd wel vrienden, but i'll message you on fb.
    Dominic x Ophelia; Jij ging dat toch uitschrijven? I dun' remember.
    Dominic x Isaac; Ik denk niet dat deze twee elkaar mogen, ze zijn echt heel verschillend, misschien hebben ze ooit hele erge ruzie gehad waardoor ze nu echt een bloedhekel aan elkaar hebben?
    Dominic x Nina; Ik denk dat deze twee een onwaarschijnlijke vriendschap zouden hebben, maar dat ze sinds een tijdje af en toe onbewust met elkaar flirten, en nu twijfelen of er gemixte signalen zijn of niet.
    Dominic x Remus; Deze twee zijn waarschijnlijk wel goede vrienden, omdat Remus heel spontaan is kan hij misschien Dominic wat helpen met zijn sociale ongemakkelijkheid enzo?
    Dominic x Juliette; Done.
    Dominic x Delia; Ik denk dat Delia en Dominic een hele goede invloed op elkaar hebben, en goede vrienden zijn geworden.
    Dominic x Lukah; Ik denk dat jou idee wel leuk is ja! c:

    Anastasiya x Alfie; Ik denk niet echt dat deze twee echt goed kunnen opschieten, maar misschien kan Ana (vol schaamte natuurlijk) hem een keer vragen voor bijles ofzo?
    Anastasiya x Lordaine; Ik denk dat ze of een hele goede vriendschap hebben, of praktisch aartsvijanden zijn, I'll leave it up to you. c:
    Anastasiya x Fenicia; Ik denk dat deze twee rivalen zullen zijn, allebei ambitieus en redelijk competitief, maar tegelijkertijd matchen ze dus qua personaliteit, dus misschien willen ze het niet toegeven, maar mogen ze elkaar wel.
    Anastasiya x Ailey; Niet echt zeker van deze twee, ze hebben wel wat gemeen, maar Ailey is denk ik veel te lief vergeleken met Ana.
    Anastasiya x Dave; already have that. c:
    Anastasiya x Jasper; also got that downnn.
    Anastasiya x Ophelia; Deze twee hebben wss een bloedhekel aan elkaar. Dunno if you wanna plot it out?
    Anastasiya x Isaac; Twee woorden: Drinking buddies.
    Anastasiya x Nina; We got this.
    Anastasiya x Remus; Zijn waarschijnlijk goede vrienden geworden over Zwerkbal, misschien kunnen ze een keertje met elkaar naar bed zijn geweest toen ze dronken waren en is het nu redelijk awkward?
    Anastasiya x Juliette; Ook al gedaan.
    Anastasiya x Delia; Ik denk niet dat Delia haar zou mogen, maar dat ze elkaar niet echt haten, maar als ze ooit een keer tegenover elkaar zouden komen te staan, dat het dan wel snel gebeurt.
    Anastasiya x Lukah; The Three Musketeers, hehe.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 20:47 ]

    Shadowhunter schreef:
    Okay I got this:

    Dominic x Alfie; Ik heb echt het gevoel dat deze twee goede vrienden zouden kunnen zijn, ondanks dat ze op andere afdelingen zitten. Misschien zijn ze ooit bevried geraakt over Zwerkbal ofzo, omdat ze allebei Aanvoerders zijn?
    Dominic x Isaac; Ik denk niet dat deze twee elkaar mogen, ze zijn echt heel verschillend, misschien hebben ze ooit hele erge ruzie gehad waardoor ze nu echt een bloedhekel aan elkaar hebben?

    Anastasiya x Alfie; Ik denk niet echt dat deze twee echt goed kunnen opschieten, maar misschien kan Ana (vol schaamte natuurlijk) hem een keer vragen voor bijles ofzo?
    Anastasiya x Isaac; Twee woorden: Drinking buddies.



    I am totally down for all of this. Ik zou wel niet weten waarover Dominic en Isaac kunnen ruziën. (':


    kindness is never a burden.

    Nimble schreef:
    (...)

    I am totally down for all of this. Ik zou wel niet weten waarover Dominic en Isaac kunnen ruziën. (':


    Me neither.. hm, misschien kunnen we dat gewoon weglaten en dat ze elkaar niet mogen?
    We can always have them fight in the roleplay somewhere?

    Shadowhunter schreef:
    Okay I got this, sorry als ik iemand vergeten ben, zeg het dan even dan verzin ik nog wat. (:

    Dominic x Fenicia; Ik denk niet dat deze twee elkaar kennen, waarschijnlijk vind Nick haar angstaanjagend ofzo..

    Anastasiya x Fenicia; Ik denk dat deze twee rivalen zullen zijn, allebei ambitieus en redelijk competitief, maar tegelijkertijd matchen ze dus qua personaliteit, dus misschien willen ze het niet toegeven, maar mogen ze elkaar wel.



    Dominic en Fenicia kennen elkaar vast enkel van op het Zwerkbalveld. Beide teamaanvoerders, maar ze spelen elk op een andere positie. Het kan best zijn dat hij haar om die reden angstaanjagend vind, gezien ze elkaar vast nooit spreken of echt met elkaar omgaan behalve in de lucht tijdens de wedstrijden.

    Ana en Fenicia lijken me inderdaad twee competitiebeesten naar elkaar toe. Zeker op het zwerkbalveld en vast ook daarnaast.
    Ik denk dat Fenicia het na 7 jaar nog steeds niet snapt hoe iemand met een Dolohov in haar stamboom en een vader die in Odius en Oorlof duistere spullen verkoopt, in Griffoendor terecht is gekomen.
    Daarnaast zal er vast ook wel een beetje spanning zijn vanwege de Hoofdmonitor positie. Ik vermoed zo dat Ana die zelf ook graag gehad had en ze groen was van jaloezie dat hij naar Fenicia is gegaan (die er een opmerking tegenaan gooide dat groen inderdaad de kleur was doe ze moest hebben wilde ze de positie krijgen.)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"