• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 19:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dus.. Zo weinig beteken ik dus voor jou?


    26 - 02 - '16

    Nu ben ook nog aan de kant gezet door iemand die m'n hart heeft gestolen.... )':


    26 - 02 - '16

    Nee nee nee nee

    Bloedprikken ging super goed =D
    Ben niet eens in paniek geraakt omdat die vrouw zo lief was (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Opstaan... Bah...
    Maar ik ga vandaag wel 2 hele leuke hoedjes kopen, which is nice. I love hats. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Friendzone schreef:
    Noooo. Sinds wanneer kan ik de maximum drie foto's-regel op profielen niet meer omzeilen? Ik dacht dat door alles in [IMG] te zetten, je er meer kon gebruiken. Damn. D:


    Dat is echt al een hele tijd zo, zal me niet verbazen als het meer dan een jaar is. ;o


    Your make-up is terrible

    Waarom kan ik nooit weg als ik weg wil? Altijd gaat er iemand met de auto weg.. Ik zei gisteravond dat ik VROEG zou gaan reizen. Dus de trein van 11 uur hier. Maar natuurlijk ga je net boodschappen doen en vind ik het niet zo leuk om maar gewoon weg te gaan, aangezien jij ook het hele weekend weg bent.
    Neem toch ook eens je mobiel mee..

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 10:19 ]

    On wa way to Rotterdaaam und Megan.


    Houd alsjeblieft eens op hoofdpijn, ik weet niet hoe lang ik dit nog volhoud.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat vind iedereen toch zo geweldig leuk aan The Pretty Reckless? Ik heb ze een keer live gezien als het voorprogramma bij Fall Out Boy en het was wel awesome, maar zo goed waren ze niet ._.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    Wat vind iedereen toch zo geweldig leuk aan The Pretty Reckless? Ik heb ze een keer live gezien als het voorprogramma bij Fall Out Boy en het was wel awesome, maar zo goed waren ze niet ._.
    They are awesome. Ga je schamen in een hoekje!

    I want a moment to be real
    Want to touch things I don't feel
    Wanna hold on and feel I belong.

    And how can you say I'll never change
    They're the ones that stay the same
    They can't see me
    But I'm still here

    They can't tell me who to be
    'Cause I'm not what they see
    Yeah, the world is still sleepin' while I keep on dreamin' for me
    And their words are just whispers and lies that I'll never believe


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MadCry schreef:
    Wat vind iedereen toch zo geweldig leuk aan The Pretty Reckless? Ik heb ze een keer live gezien als het voorprogramma bij Fall Out Boy en het was wel awesome, maar zo goed waren ze niet ._.

    TPR maakt gewoon goede muziek. En Taylor is gewoon te heet :3


    Ik ben alleen optimistisch op de verkeerde momenten. Heb ik mn zonnebril mee omdat ik hoopte dat het mooi weer zou worden het weekend, is de voorspelling alleen maar regen.

    Grandfather schreef:
    (...)


    Nooh ;-;


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    MadCry schreef:
    Wat vind iedereen toch zo geweldig leuk aan The Pretty Reckless? Ik heb ze een keer live gezien als het voorprogramma bij Fall Out Boy en het was wel awesome, maar zo goed waren ze niet ._.

    The Pretty Reckless rocks, they are epic.
    Maar ieders smaak is verschillend dus je hoeft ze niet awesome te vinden. Ik vind sommige bands ook niet geweldig, waar anderen me weer vreemd op aankijken.

    OT: Oké, dus je reageert wel op een ander, maar ik ben het niet waard of zo. Dan weet ik dat ook weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo, tijd voor een treinreis van 2 uur en 10 minuten.
    Hopelijk houdt iedereen zich stil.

    De kwaliteit van jouw lijstjes is wel erg hoog hè? Wil je zo graag mij voorbij en de beste zijn?
    Neem op zijn minst de moeite voor een foto en niet alleen maar één woord per nummer van het lijstje. Kwantiteit over kwaliteit is het bij jou.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 11:53 ]