• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 19:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben zo traag van begrip 's avonds wtf :')

    Why did I write this crap?


    Caution first, always.

    Ik ben zo ontzettend bang om me met mijn hoofd in de club te vertonen :(


    I'm gonna give it like it's never been taken

    Waarom heb ik altijd het idee dat uitgaan is voor de leuke, knappe en open meisjes terwijl ik me wel altijd uitsteken vermaak? I just feel so awkward when i walk in...


    I'm gonna give it like it's never been taken

    teitheadh schreef:
    Waarom heb ik altijd het idee dat uitgaan is voor de leuke, knappe en open meisjes terwijl ik me wel altijd uitsteken vermaak? I just feel so awkward when i walk in...


    Nou, dat moet je niet zeggen! Als jij dat meisje in je avatar bent, zie je er hartstikke leuk uit. (:

    OT: Hij is eigenlijk wel héél schattig. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je maakt me zo onzeker...


    26 - 02 - '16

    Meh, ik moet begrijpen/ me er bij neerleggen dat hij me niet altijd aandacht kan geven...


    Stenenlikker

    Benor schreef:
    Meh, ik moet begrijpen/ me er bij neerleggen dat hij me niet altijd aandacht kan geven...


    Ik denk dat ik weet/snap hoe je je voelt ):


    26 - 02 - '16

    Heel m'n neus en bovenlip vol met Dampo/VapoRub. LOVE IT.


    Hou op met die vreselijke kutmuziek. Ik wil slapen ja. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Noooo. Sinds wanneer kan ik de maximum drie foto's-regel op profielen niet meer omzeilen? Ik dacht dat door alles in [IMG] te zetten, je er meer kon gebruiken. Damn. D:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 23:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oke het gaat echt niet goed. Ik moet hulp gaan zoeken.


    26 - 02 - '16

    Friendzone schreef:
    Noooo. Sinds wanneer kan ik de maximum drie foto's-regel op profielen niet meer omzeilen? Ik dacht dat door alles in [IMG] te zetten, je er meer kon gebruiken. Damn. D:

    Kan dat niet meer dan? Want verdorie, dat was handig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Holy shit, het was toch een negen. Drie negens, twee achten en een zes voor mijn studie tot nu toe, en toch heb ik het gevoel dat ik heel weinig doe. Niet dat je mij hoort klagen, maar wtf.

    + Wauw, ik ben al eeuwigheden niet meer zo weinig op Q geweest op een gewone dag. :c Gahhh, ik ben zo slecht in het op tijd beantwoorden van berichtjes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Manuel en Geza weten wel hoe ze een feestje moeten bouwen :3


    I'm gonna give it like it's never been taken