• Mijn laptop doet weer lekker vrolijk. Er was een probleem en daarna heeft hij mijn cookies gewist. Lekker dan, maar dat is niet het grootste probleem. Nu alle linkjes zijn ook weer dezelfde kleur, alsof je er niet op geklikt hebt. Maar ook al klik ik erop, ze blijven zo, ze veranderen niet meer. En dat is erg irritant, want zo weet ik niet meer op welke pagina ik was en of ik al op dat topic geklikt heb. Weten jullie misschien waar het door komt of hoe ik het op kan lossen? Ik heb Chrome ook al opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkte niet.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 22:34 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb dit ook eens gehad en ik heb van alles geprobeerd, maar het ging niet weg. Uiteindelijk had de computer een nachtje uitgestaan en de dag erna was het weg. Andere oplossing weet ik helaas niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dan doe ik dat vannacht ook wel. Ik ga nu niet meer opnieuw opstarten, ik heb er net een uur over gedaan om alles weer draaiende te krijgen. D:


    Your make-up is terrible

    Heb je de goede cookie instellingen? Want het zou kunnen dat als je hebt aangevinkt dat je browser aan de site moet laten weten dat je niet gevolgd wil worden, dat je dan geen gekleurde linkjes krijgt. Maar ik weet het ook niet precies.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Heb je de goede cookie instellingen? Want het zou kunnen dat als je hebt aangevinkt dat je browser aan de site moet laten weten dat je niet gevolgd wil worden, dat je dan geen gekleurde linkjes krijgt. Maar ik weet het ook niet precies.


    Nee, ik heb alles al nagekeken bij mijn instellingen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee, ik heb alles al nagekeken bij mijn instellingen.


    Oei. Nou, dan is het alleen maar uit te leggen met magie. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oei. Nou, dan is het alleen maar uit te leggen met magie. (cat)


    Eigenlijk geloof ik dat laptops en computers gewoon hun eigen leven leiden, want ze horen geen dingen te doen die ze niet opgedragen worden en toch doen ze dat altijd wel. (cat)


    Your make-up is terrible

    Nou het heeft dus niet geholpen. ;c


    Your make-up is terrible

    Spreek lieve woordjes ertegen. Dat helpt altijd. (cat)


    Oke niet echt, maar ik heb geen flauw idee wat je dan moet doen. Hopelijk vind je snel een oplossing! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks ik hoop het ook. ;c

    Nu kleuren de pagina-cijfers trouwens wel weer, haha. Maar de topictitels zelf nog niet.


    Your make-up is terrible

    Serieus, net nadat ik dat postte, deed hij het ineens weer...


    Your make-up is terrible

    Haha, een mirakel zullen we het noemen. Zal ik het topic sluiten, omdat het opgelost is?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, doe maar. 8D Inderdaad een waar mirakel, haha.


    Your make-up is terrible