• Hi Directioners,

    misschien hebben jullie het meegekregen deze weken, maar er zijn een aantal nieuwe #'s erbij gekomen (over Nialler) op Twitter en Instagram.
    -NiallYouShouldDie
    -NiallGetCancerAndDie
    -NiallCutYourself

    allemaal die shit. Daarom wil ik en een paar Directioner vrienden van mij vragen (zij zijn Amerikaans/Brits/Iers etc.) om deze hashtag te gaan gebruiken: #WeLoveYouNiall en het aan iedereen door te geven. Wij vragen jullie, Directioners van Quizlet, om het woord verder te verspreiden en deze # een populaire te laten worden op Twitter en zo vaak mogelijk gebruikt op Instagram!

    You make the difference!
    xBASE05 (and my Directioner Friends)

    alle credits voor deze oproep gaan naar @itsgoodtoimagine (on Instagram)

    zeg het voort!!!!!




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Dumbledore schreef:
    Het is dat ik niet meet op Twitter zit, anders had ik sowieso mee gedaan. Poor thing. D:
    Toen ik nog fan was, was Niall mijn favo. :Y)


    jammer dat je niet meer op Twitter zit. Misschien zit je wel op FaceBook of Tumblr. Ook daar zijn we bezig de #WeLoveYouNiall te laten trenden. :)


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    "Fans". Echt, sommige mensen zouden geen internetconnectie mogen hebben. Wauw.


    sommige van hen hadden toen ze begonnen in hun status op Twitter staan: Best 1Dfan ever, sommige van die #'s hadden eest Niall als hun favoriet en dan snap ik echt niet dat ze hem dat kunnen aandoen. Dat is gewoon verraad naar Niall


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Dumbledore schreef:
    Het is dat ik niet meet op Twitter zit, anders had ik sowieso mee gedaan. Poor thing. D:
    Toen ik nog fan was, was Niall mijn favo. :Y)

    Misschien dat ik zo eens ga kijken of ik mijn wachtwoord nog weet om te tweeten.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wtf is er mis met dit fandom.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Wtf is er mis met dit fandom.


    tja......


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    BASE05 schreef:
    (...)

    sommige van hen hadden toen ze begonnen in hun status op Twitter staan: Best 1Dfan ever, sommige van die #'s hadden eest Niall als hun favoriet en dan snap ik echt niet dat ze hem dat kunnen aandoen. Dat is gewoon verraad naar Niall

    Waar zijn die meisjes mee bezig de hele dag..? :')


    ars moriendi

    Ik heb geen twitter, maar ik ga wel even op zijn instagramfoto's reageren met #WeLoveYouNiall.

    (Ik vind dit echt laag. Heel heel heel erg laag. Hoe diep kun je zinken, als je als """""fan""""" met die hashtags begint...)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik luister nu al echt niet meer naar ze, maar toen ik fan was, was hij mijn favoriet. Ik snap echt niet waarom iedereen hem haat en dit gaat echt veel te ver.
    Ik ga zometeen denk ik ook even tweeten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb alle andere reacties in dit topic niet gelezen, maar ik wil dit even zeggen, dus als iemand dit al heeft gezegd, sorry! c:

    Ik heb deze hashtags niet gezien, maar ten eerste slaat het nergens op. Als je een Directioner bent, ben je fan van de hele band, dan haat je niet op één persoon uit de groep. Dat je iemand nou het minst leuk vindt, oké, maar dan hoef je niet gelijk haat hashtags de wereld in te zenden.
    Ik dacht eerst dat dit zou naar over Melissa, aangezien zij de laatste dagen veel haat heeft gekregen. Dat vind ik ook nergens op slaan, trouwens. Je haat een persoon, zonder dat je diegene echt kent, omdat ze misschien iets heeft met iemand uit je favoriete band, waar jij toch geen kans mee maakt. Melissa lijkt me juist een heel leuk meisje en als Niall gelukkig met haar is, ben ik daar alleen maar blij mee.

    Over het algemeen begrijp ik het nooit als mensen haten op beroemdheden of degene waar zij een relatie mee hebben. Je beoordeelt alleen maar op hoe diegene naar voren wordt gebracht door social media etc. Je kent die mensen niet, dus laat ze lekker hun ding doen en zoek een leven.

    Als er een tijdstip bekend is doe ik mee! Niall is de meest adorable guy ooit en ik hou van hem.


    Firm believer of all that is magic

    Michonne schreef:
    Whut. Ik ben geen directioner, maar ik heb al eens gehoord over dingen die ze tegen die jongen zeggen, maar ik snap niet waarom ze dat zouden doen. D: Nu zit ik nooit op Twitter, maar anders had ik het wel gedaan, ik vind het echt zielig.


    Queer zijn is gewoon alles

    Are you kidding me? Foei! Ik snap serieus niet hoe je ooit zo'n hashtags kan gebruiken. Schamen die mensen zich niet of zo?! Niall is ook maar een mens en niemand verdient het om dit naar zijn/haar hoofd te krijgen. Ongelofelijk dat er zo'n mensen bestaan die geen hart hebben en niet beter weten. Ik ga anders nooit echt op twitter, maar ik ga zo meedoen.


    16 - 09 - '17

    Wauw zeg. Das toch even schrikken. Hoe kan een mens nu zoveel haat in zichzelf hebben? Nee, das echt laag. Dat hij een celeb is, betekend nog niet dat hij geen gevoelens heeft....


    -

    Derks schreef:
    Ik heb geen twitter, maar ik ga wel even op zijn instagramfoto's reageren met #WeLoveYouNiall.

    (Ik vind dit echt laag. Heel heel heel erg laag. Hoe diep kun je zinken, als je als """""fan""""" met die hashtags begint...)



    Zo, zo erg bedankt voor je support! Je helpt heel erg veel!


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Aidan schreef:
    Als er een tijdstip bekend is doe ik mee! Niall is de meest adorable guy ooit en ik hou van hem.


    het leek me een idee om, om 7PM te tweeten:)


    Let's fight what we can't see -Markiplier