• Hi Directioners,

    misschien hebben jullie het meegekregen deze weken, maar er zijn een aantal nieuwe #'s erbij gekomen (over Nialler) op Twitter en Instagram.
    -NiallYouShouldDie
    -NiallGetCancerAndDie
    -NiallCutYourself

    allemaal die shit. Daarom wil ik en een paar Directioner vrienden van mij vragen (zij zijn Amerikaans/Brits/Iers etc.) om deze hashtag te gaan gebruiken: #WeLoveYouNiall en het aan iedereen door te geven. Wij vragen jullie, Directioners van Quizlet, om het woord verder te verspreiden en deze # een populaire te laten worden op Twitter en zo vaak mogelijk gebruikt op Instagram!

    You make the difference!
    xBASE05 (and my Directioner Friends)

    alle credits voor deze oproep gaan naar @itsgoodtoimagine (on Instagram)

    zeg het voort!!!!!




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Balboa schreef:
    Dan ben ik wel geen Directioner, dit vind ik wel heel vreemd. Meer dan dat zelfs, want je wenst mensen die dingen toch niet toe. Ik had trouwens het idee dat Niall een favoriet was van velen, verkeerd gedacht dus.
    \

    Als ik mijn instagram moet geloven is het heel veel 'Larry' en 'Ziam' shippers en word er altijd wel een beetje gedaan alsof Niall erbuiten zit.


    wat was dit ookalweer

    BASE05 schreef:
    (...)

    ik heb respect voor je opinie, maar wij zijn een fandom die er een heel groot ding van maken, omdat ze Niall al pijn doen sinds het begin en sommige haters uploaden Youtube video's, tweeten hatelijk #'s en er gaan vele té ver.

    Zou jij het accepteren als iemand tegen jou zou zeggen dat je jezelf zou moeten snijden, jezelf moet vermoorden of kanker moet krijgen en dood zou moeten gaan? Nee, dat vindt geen mens fijn, daarom willen wij, de Directioners, een eind hebben aan al die hatelijke #'s.


    Dan is die niall wel heel zwak dat hij er zich wat van aantrekt, je moet begrijpen dat als je bekend word, je ook haters krijgt. Hoe bekender, hoe meer haters.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 18:54 ]

    Woodie schreef:
    (...)

    Dan is die niall wel heel zwak dat hij er zich wat van aantrekt, je moet begrijpen dat als je bekend word, je ook haters krijgt. Hoe bekender, hoe meer haters.


    Kijk, haat is normaal, maar met kanker en dat het gaat trenden? Nah.


    wat was dit ookalweer

    Woodie schreef:
    (...)

    Dan is die niall wel heel zwak dat hij er zich wat van aantrekt, je moet begrijpen dat als je bekend word, je ook haters krijgt. Hoe bekender, hoe meer haters.


    maar ze zijn al bezig, sinds hun aller eerste optreden


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    BASE05 schreef:
    (...)

    maar ze zijn al bezig, sinds hun aller eerste optreden


    Nou, ik zie niet wat er zo erg aan is. Ik ben fan van veel metal bands en ik heb veel erger gezien. Die dudes trokken zich er niks van aan

    McKagan schreef:
    (...)\

    Als ik mijn instagram moet geloven is het heel veel 'Larry' en 'Ziam' shippers en word er altijd wel een beetje gedaan alsof Niall erbuiten zit.


    iemand uit mijn oude klas was een 1D fan en toen vroeg ik eens een keer wie er allemaal in de band zaten, zij zei "Louis, Harry, Zayn en Liam." ook echt met zo'n lach van ik weet alles. Toen ik haar vroeg 'wie is die blonde dan' zei zij 'dat is gewoon hun bodyguard, eentje die ze eens met rust moet laten'. Ik dacht echt zo van 'bitch, dat is Niall Horan, een van de 5 bandleden'. Zij was echt geen Directioner meer toen ze erachter kwam dat hij in de band zat.

    Larry shippers, sorry dat ik het zeg, maar die draaien helemaal door. Niet alleen over Elounor, maar over écht alles. Die kunnen niks verdragen en denken dat Harry en Louis echt een stel zijn, zelfs als de jongens zelfs hebben gezegd dat ze gewoon een hele sterke vriendschap hebben. Maar zelfs al als iemand zegt, Ik vind Larry Stylinson niks, komen honderden Larry shippers met ''die" 'you should fuck yourself' 'you should kill yourself' 'you can be together with Niall' 'fuck your mom' en zo'n dingen. Dan denk ik echt, jongens we leven in de 21e eeuw, mag je dan niet eens je mening over een celebrity geven. Als iemand zegt dat ze Niall niet leuk vinden, gaan ze ze allemaal volgen, maar komt er een anti Larry shipper, dan gaan ze allemaal tegen één.

    Ik vind zo'n dingen gewoon niet kunnen. Als ik Niall persoonlijk zou kennen en ook zijn nieuwe vriendin, dan zou ik denkelijk niks te klagen hebben weet je. Zijn vriendin lijkt me een super aardig meisje, en Niall lijkt me een echte gentleman. En dié Larry Shippers, die die dingen zeggen, zouden echt nooit iemand kunnen zien zoals ze echt zijn.


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Woodie schreef:
    (...)

    Nou, ik zie niet wat er zo erg aan is. Ik ben fan van veel metal bands en ik heb veel erger gezien. Die dudes trokken zich er niks van aan


    zie je wat je zelf zegt, "die dudes", maar Niall is niet een van "die dudes". Hij is vrij breekbaar en het doet hem erg veel pijn als hij die dingen te horen krijgt of als Directioners dingen doen voor hem om die haters maar weg te houden. Mij boeien die haters wél omdat iemand zich er slecht door voelt. En niet maar één iemand, maar ook de Niall lovers zijn er kapot van.


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    BASE05 schreef:
    (...)

    zie je wat je zelf zegt, "die dudes", maar Niall is niet een van "die dudes". Hij is vrij breekbaar en het doet hem erg veel pijn als hij die dingen te horen krijgt of als Directioners dingen doen voor hem om die haters maar weg te houden. Mij boeien die haters wél omdat iemand zich er slecht door voelt. En niet maar één iemand, maar ook de Niall lovers zijn er kapot van.


    Wat een watje haha

    Hij had zich van te voren kunnen bedenken wat er zou gebeuren als hij zo graag bekend wou worden

    Woodie schreef:
    (...)

    Wat een watje haha

    Hij had zich van te voren kunnen bedenken wat er zou gebeuren als hij zo graag bekend wou worden


    hij wist dat er haters zouden zijn, maar ongeveer de hele Direction gemeenschap keert zich tegen hem, iedereen die Niall niet leuk vindt dan en geloof me, dat zijn er niet maar 10 of 100. Dat zijn er niet 1000, maar 10.000. Dat is gewoon absurd veel


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    BASE05 schreef:
    (...)

    iemand uit mijn oude klas was een 1D fan en toen vroeg ik eens een keer wie er allemaal in de band zaten, zij zei "Louis, Harry, Zayn en Liam." ook echt met zo'n lach van ik weet alles. Toen ik haar vroeg 'wie is die blonde dan' zei zij 'dat is gewoon hun bodyguard, eentje die ze eens met rust moet laten'. Ik dacht echt zo van 'bitch, dat is Niall Horan, een van de 5 bandleden'. Zij was echt geen Directioner meer toen ze erachter kwam dat hij in de band zat.

    Larry shippers, sorry dat ik het zeg, maar die draaien helemaal door. Niet alleen over Elounor, maar over écht alles. Die kunnen niks verdragen en denken dat Harry en Louis echt een stel zijn, zelfs als de jongens zelfs hebben gezegd dat ze gewoon een hele sterke vriendschap hebben. Maar zelfs al als iemand zegt, Ik vind Larry Stylinson niks, komen honderden Larry shippers met ''die" 'you should fuck yourself' 'you should kill yourself' 'you can be together with Niall' 'fuck your mom' en zo'n dingen. Dan denk ik echt, jongens we leven in de 21e eeuw, mag je dan niet eens je mening over een celebrity geven. Als iemand zegt dat ze Niall niet leuk vinden, gaan ze ze allemaal volgen, maar komt er een anti Larry shipper, dan gaan ze allemaal tegen één.

    Ik vind zo'n dingen gewoon niet kunnen. Als ik Niall persoonlijk zou kennen en ook zijn nieuwe vriendin, dan zou ik denkelijk niks te klagen hebben weet je. Zijn vriendin lijkt me een super aardig meisje, en Niall lijkt me een echte gentleman. En dié Larry Shippers, die die dingen zeggen, zouden echt nooit iemand kunnen zien zoals ze echt zijn.


    Kijk, ik ben zelf een Larryshipper, maar sommige gaan gewoon te ver. Ik vind Sophia ook niets, maar dat tweet ik haar ook niet. Laat hun lekker hun leven leiden, je kan denken wat je wilt. Hun zijn ook maar mensen en laat hun ook maar. Wij willen ook geen commentaar op alles wat we doen.

    En Melissa, tja, wat gebeurt dat gebeurt. We zijn zijn moeder niet en we kunnen er niets aan doen. :'D


    wat was dit ookalweer

    BASE05 schreef:
    (...)

    hij wist dat er haters zouden zijn, maar ongeveer de hele Direction gemeenschap keert zich tegen hem, iedereen die Niall niet leuk vindt dan en geloof me, dat zijn er niet maar 10 of 100. Dat zijn er niet 1000, maar 10.000. Dat is gewoon absurd veel


    10.000 maar? Dan is die jongen ook niet echt bekend :T

    Ik haat 1D xD


    tiptoe through the tulips...

    Woodie schreef:
    (...)

    10.000 maar? Dan is die jongen ook niet echt bekend :T


    nou ja, ik schat het ook niet zo hoog. Ik ga niet elke hater tellen, maar toch, misschien zijn het zelfs miljoenen, wie weet. Ik deed een vrij lage schatting


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    KyleBroflovski schreef:
    Ik haat 1D xD


    misschien zou je wel een minuutje hebben om het één keer te tweeten?

    trouwens, jij bent een South Park fan of niet? En waarschijnlijk is Kyle je favoriet, ik ga eerder voor Butters. Eric vindt ik maar de domste. Al is Stan ook niet de slechste :)


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    BASE05 schreef:
    (...)

    nou ja, ik schat het ook niet zo hoog. Ik ga niet elke hater tellen, maar toch, misschien zijn het zelfs miljoenen, wie weet. Ik deed een vrij lage schatting


    Ik vind dat hij niet zo zielig moet doen