• Hi Directioners,

    misschien hebben jullie het meegekregen deze weken, maar er zijn een aantal nieuwe #'s erbij gekomen (over Nialler) op Twitter en Instagram.
    -NiallYouShouldDie
    -NiallGetCancerAndDie
    -NiallCutYourself

    allemaal die shit. Daarom wil ik en een paar Directioner vrienden van mij vragen (zij zijn Amerikaans/Brits/Iers etc.) om deze hashtag te gaan gebruiken: #WeLoveYouNiall en het aan iedereen door te geven. Wij vragen jullie, Directioners van Quizlet, om het woord verder te verspreiden en deze # een populaire te laten worden op Twitter en zo vaak mogelijk gebruikt op Instagram!

    You make the difference!
    xBASE05 (and my Directioner Friends)

    alle credits voor deze oproep gaan naar @itsgoodtoimagine (on Instagram)

    zeg het voort!!!!!




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Woodie schreef:
    (...)

    Ik vind dat hij niet zo zielig moet doen


    oké


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Ik vind het sneu. Melissa waarmee hij zou daten volgens velen heeft cht heel veel haat.

    Als fan ben ik blij als hij gelukkig is. Ik zal hem nooit krijgen en hij wacht al zolang. Ik vind het gewoon zielig als je dat tweet.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Woodie schreef:
    (...)

    Ik vind dat hij niet zo zielig moet doen


    Ik wil me hier verder niet in mengen en ook zeker niemand afbranden, maar ik weet het uit eigen ervaring dat het al pijn kan doen als een stuk of tien mensen jou haat. Laat staan als het er nog meer zijn dan dat. Ik kan me best goed voorstellen dat - dat pijn doet.


    26 - 02 - '16

    BASE05 schreef:
    (...)
    Niall is degene die eerder gehaat wordt. Harry is die krullenbol waarvan "iedereen" houdt.

    Zoiets heb ik ook weleens gehoord ja, maar eerlijk gezegd begrijp ik daar al helemaal niets van. Hij is (in mijn ogen) nu niet bepaald zo speciaal, bij gebrek aan betere woorden.


    [ heaven knows ]

    IrishNialler schreef:
    Ik vind het sneu. Melissa waarmee hij zou daten volgens velen heeft cht heel veel haat.

    Als fan ben ik blij als hij gelukkig is. Ik zal hem nooit krijgen en hij wacht al zolang. Ik vind het gewoon zielig als je dat tweet.


    misschien heb je dan een minuutje om de #WeLoveYouNiall te posten op een social media en hem misschien op je profiel te willen zetten :) gewoon een ideetje :)


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Ik wil me hier verder niet in mengen en ook zeker niemand afbranden, maar ik weet het uit eigen ervaring dat het al pijn kan doen als een stuk of tien mensen jou haat. Laat staan als het er nog meer zijn dan dat. Ik kan me best goed voorstellen dat - dat pijn doet.


    vertel mij wat, mijn hele school haat me, op 3 personen na. dat zijn ongeveer 1397 mensen


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Woodie schreef:
    (...)
    Wat een watje haha

    Hij had zich van te voren kunnen bedenken wat er zou gebeuren als hij zo graag bekend wou worden

    Als jij ooit in zo'n dergelijke situatie zal komen waarbij je tonnen met haat over je heen krijgt, zal ik jou ook een watje noemen. Want je had het toch eenmaal kunnen bedenken?


    [ heaven knows ]

    Balboa schreef:
    (...)
    Zoiets heb ik ook weleens gehoord ja, maar eerlijk gezegd begrijp ik daar al helemaal niets van. Hij is (in mijn ogen) nu niet bepaald zo speciaal, bij gebrek aan betere woorden.


    niemand weet waarom Harry eigenlijk de favoriet is. Zijn krullen zijn wel oké, zijn stem is goed en ja, hij heeft een six-pack, maar hij is ook een player en hij is ook iemand die ik niet zo gauw zou vertrouwen vanwege zijn reputatie. Hij is ook niet de badboy, dat zou Zayn zogenaamd zijn. Harry zou er precies tussen in zitten, maar ik snap niet waarom. Hij is niet Barak Obama, laat staan de paus, hij is gewoon een jongen uit Holmes Chapel die eerst een verschrikkelijk leven had en nu het bijna perfecte leeft

    Niall... misschien omdat hij de enige Ier is?


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    BASE05 schreef:
    (...)

    niemand weet waarom Harry eigenlijk de favoriet is. Zijn krullen zijn wel oké, zijn stem is goed en ja, hij heeft een six-pack, maar hij is ook een player en hij is ook iemand die ik niet zo gauw zou vertrouwen vanwege zijn reputatie. Hij is ook niet de badboy, dat zou Zayn zogenaamd zijn. Harry zou er precies tussen in zitten, maar ik snap niet waarom. Hij is niet Barak Obama, laat staan de paus, hij is gewoon een jongen uit Holmes Chapel die eerst een verschrikkelijk leven had en nu het bijna perfecte leeft

    Niall... misschien omdat hij de enige Ier is?


    Dat zou echt belachelijk zijn. Maar ja, eigenlijk moet hij maar eens goed naar het liedje Shake it off van Taylor Swift gaan luisteren. Laat die haters maar lekker haten. Als hij muziek maken met z'n vrienden leuk vindt, dan moet hij daarmee doorgaan en zich niet uit het veld laten staan door wat stomme haters die hem zijn geluk niet gunnen.


    26 - 02 - '16

    BASE05 schreef:
    (...)

    niemand weet waarom Harry eigenlijk de favoriet is. Zijn krullen zijn wel oké, zijn stem is goed en ja, hij heeft een six-pack, maar hij is ook een player en hij is ook iemand die ik niet zo gauw zou vertrouwen vanwege zijn reputatie. Hij is ook niet de badboy, dat zou Zayn zogenaamd zijn. Harry zou er precies tussen in zitten, maar ik snap niet waarom. Hij is niet Barak Obama, laat staan de paus, hij is gewoon een jongen uit Holmes Chapel die eerst een verschrikkelijk leven had en nu het bijna perfecte leeft

    Niall... misschien omdat hij de enige Ier is?


    Ik blijf bij mijn bromances punt, hahaha. Al is Jiall? Nosh? Ook wel populair.. Hmm...

    Harry vond iedereen altijd geweldig terwijl hij een enorm rare mond had vroeger. Oeps.


    wat was dit ookalweer

    McKagan schreef:
    (...)

    Kijk, ik ben zelf een Larryshipper, maar sommige gaan gewoon te ver. Ik vind Sophia ook niets, maar dat tweet ik haar ook niet. Laat hun lekker hun leven leiden, je kan denken wat je wilt. Hun zijn ook maar mensen en laat hun ook maar. Wij willen ook geen commentaar op alles wat we doen.

    En Melissa, tja, wat gebeurt dat gebeurt. We zijn zijn moeder niet en we kunnen er niets aan doen. :'D


    #ImGayItsPrettyUnfortunate

    Zag hem net pas voorbij komen. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sadventure schreef:
    (...)

    #ImGayItsPrettyUnfortunate

    Zag hem net pas voorbij komen. :')


    Hahaha. :'D

    I'm in fact straight.


    wat was dit ookalweer

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Dat zou echt belachelijk zijn. Maar ja, eigenlijk moet hij maar eens goed naar het liedje Shake it off van Taylor Swift gaan luisteren. Laat die haters maar lekker haten. Als hij muziek maken met z'n vrienden leuk vindt, dan moet hij daarmee doorgaan en zich niet uit het veld laten staan door wat stomme haters die hem zijn geluk niet gunnen.


    dat had ik een keer bijna getweet. Mijn beste vriend zegt ook altijd "Ik vind One Direction niks, maar als zij muziek willen maken ben ik wel de laatste persoon die zegt dat ze daarmee moeten stoppen. Het is hun leven, en al haat ik het liedje Shake It Off, toch is dat het beste in dit geval, just Shake It Off". Hij zegt altijd dat je moet doen wat je voldoening geeft. Maar die haters krijgen daar echt geen voldoening van hoor, die krijgen later alleen maar spijt, spijt dat ze zich alleen maar hebben bemoeid met het leven van één jongen die nog steeds succesvol is


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    BASE05 schreef:
    (...)

    dat had ik een keer bijna getweet. Mijn beste vriend zegt ook altijd "Ik vind One Direction niks, maar als zij muziek willen maken ben ik wel de laatste persoon die zegt dat ze daarmee moeten stoppen. Het is hun leven, en al haat ik het liedje Shake It Off, toch is dat het beste in dit geval, just Shake It Off". Hij zegt altijd dat je moet doen wat je voldoening geeft. Maar die haters krijgen daar echt geen voldoening van hoor, die krijgen later alleen maar spijt, spijt dat ze zich alleen maar hebben bemoeid met het leven van één jongen die nog steeds succesvol is


    Yup. Die gaan zich later nog eens flink achter de oren krabben. Maar voor nu, voor Niall, is het gewoon erg vervelend. Daarmee zeg ik niet dat ik fan ben, in tegendeel, ik ben zelf ook een hater (geweest).


    26 - 02 - '16

    McKagan schreef:
    (...)

    Ik blijf bij mijn bromances punt, hahaha. Al is Jiall? Nosh? Ook wel populair.. Hmm...

    Harry vond iedereen altijd geweldig terwijl hij een enorm rare mond had vroeger. Oeps.


    dat is ook helemaal perfect, dat is jou mening en weet je, jij moet blij zijn met jou mening en daarom ga ik je daarom ook niet op beoordelen. Omdat je een Larry Shipper bent of Harry beoordelen omdat hij vroeger een rare mond had.


    Let's fight what we can't see -Markiplier