• Hi Directioners,

    misschien hebben jullie het meegekregen deze weken, maar er zijn een aantal nieuwe #'s erbij gekomen (over Nialler) op Twitter en Instagram.
    -NiallYouShouldDie
    -NiallGetCancerAndDie
    -NiallCutYourself

    allemaal die shit. Daarom wil ik en een paar Directioner vrienden van mij vragen (zij zijn Amerikaans/Brits/Iers etc.) om deze hashtag te gaan gebruiken: #WeLoveYouNiall en het aan iedereen door te geven. Wij vragen jullie, Directioners van Quizlet, om het woord verder te verspreiden en deze # een populaire te laten worden op Twitter en zo vaak mogelijk gebruikt op Instagram!

    You make the difference!
    xBASE05 (and my Directioner Friends)

    alle credits voor deze oproep gaan naar @itsgoodtoimagine (on Instagram)

    zeg het voort!!!!!




    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    McKagan schreef:
    (...)

    Hahaha. :'D

    I'm in fact straight.


    Same hoor. :') Maar ja, I just love Larry. Ik ben echt al tijdje geen diehard fan meer maar ging door dit topic terug op twitter en dan word ik meegesleurd in een of andere rare trip door alles wat er de afgelopen weken gebeurd is. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Yup. Die gaan zich later nog eens flink achter de oren krabben. Maar voor nu, voor Niall, is het gewoon erg vervelend. Daarmee zeg ik niet dat ik fan ben, in tegendeel, ik ben zelf ook een hater (geweest).


    ja, die hebben dadelijk de poppen aan het dansen.
    Dat geef ik ook gewoon toe, ik was ook een hater, een Harry Hater nog wel, maar ik dacht een keer bij mezelf, waarom doe ik dit? Hun muziek is best leuk en zo slecht is zijn stem ook weer niet.
    Ik ben geen hater meer, maar ook niet de grootste fan. Maar een nadeel aan mij zijn, ik probeer iedereen te helpen. Zelfs mensen die ik niet eens in het echt ken


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    BASE05 schreef:
    (...)

    ja, die hebben dadelijk de poppen aan het dansen.
    Dat geef ik ook gewoon toe, ik was ook een hater, een Harry Hater nog wel, maar ik dacht een keer bij mezelf, waarom doe ik dit? Hun muziek is best leuk en zo slecht is zijn stem ook weer niet.
    Ik ben geen hater meer, maar ook niet de grootste fan. Maar een nadeel aan mij zijn, ik probeer iedereen te helpen. Zelfs mensen die ik niet eens in het echt ken


    Ja, maar ja, bij mij komt het doordat ik èn de muziek niet mooi vind en het feit dat heel Quizlet een tijdlang onder werd gespamd met stories over hun. Ik was er klaar mee en toen ging ik haten. Nu is dat wel bekoeld en minder geworden, maar die bromances vind ik nog steeds walgelijk (sorry bromance shippers).


    26 - 02 - '16

    BASE05 schreef:
    (...)

    misschien heb je dan een minuutje om de #WeLoveYouNiall te posten op een social media en hem misschien op je profiel te willen zetten :) gewoon een ideetje :)
    ik heb helaas geen twitter. Maar ik heb je bericht kort samengevat en een tumblr account die ik vaak bekijk een bericht gestuurd en gevraagd het te plaatsen. Dus ik hoop dat al haar volgers het gaan doe


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heimerdinger schreef:
    (...)

    Ja, maar ja, bij mij komt het doordat ik èn de muziek niet mooi vind en het feit dat heel Quizlet een tijdlang onder werd gespamd met stories over hun. Ik was er klaar mee en toen ging ik haten. Nu is dat wel bekoeld en minder geworden, maar die bromances vind ik nog steeds walgelijk (sorry bromance shippers).


    die bromances vind ik persoonlijk ook niets, maar ik schrijf wel graag 16+, en daarom maak ik wel fanfictions


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Ik snap niet waarom mensen zulke dingen over een jongen zeggen... ik ben geen directioner maar die beste vent doet toch niks fout...


    ©1998

    IrishNialler schreef:
    (...) ik heb helaas geen twitter. Maar ik heb je bericht kort samengevat en een tumblr account die ik vaak bekijk een bericht gestuurd en gevraagd het te plaatsen. Dus ik hoop dat al haar volgers het gaan doe



    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt! Dit gaat hopelijk helpen!!!! Je bent super! Bedankt!


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    BlackAlpha schreef:
    Ik snap niet waarom mensen zulke dingen over een jongen zeggen... ik ben geen directioner maar die beste vent doet toch niks fout...


    we zullen ze waarschijnlijk nooit begrijpen...


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Iedereen die hier al op heeft gereageerd/heeft meegeholpen, dankje!

    Ook diegene die geen directioner zijn, maar toch medelijkden hebben of hier toch een goede reactie op hebben geplaatst. Ik wil jullie allemaal bedanken so far! Jullie zijn fantastisch en zonder jullie hadden nu minder mensen hierover gehoord en was er ook minder kans dat nog meer mensen het te horen kregen! Jullie zijn fantastisch, iedereen hier!


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Ugh, ik haat het als mensen zoiets starten. Daar word ik echt kwaad van. Ik ben op dat moment ook inderdaad BESCHAAMD dat ik tot dat fandom behoor =.= Waarom doe je zoiets zelf? Da's echt niet grappig, ik bedoel hoe laag kun je vallen? Das ook niet stoer. Niemand verdiend het om te sterven en om zoveel haat te krijgen. Echt mensen moeten leren hun bek te houden =.= Als je een persoon niet moet, mij goed, maar zoiets is echt niet oké.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    BASE05 schreef:
    (...)


    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt! Dit gaat hopelijk helpen!!!! Je bent super! Bedankt!
    geee dank haha. Ik had bij Insta Melissa ook al gereageerd. Niall is mn favo maar allemaal veridenen ze geen hat


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hadetjeuhxx schreef:
    Ugh, ik haat het als mensen zoiets starten. Daar word ik echt kwaad van. Ik ben op dat moment ook inderdaad BESCHAAMD dat ik tot dat fandom behoor =.= Waarom doe je zoiets zelf? Da's echt niet grappig, ik bedoel hoe laag kun je vallen? Das ook niet stoer. Niemand verdiend het om te sterven en om zoveel haat te krijgen. Echt mensen moeten leren hun bek te houden =.= Als je een persoon niet moet, mij goed, maar zoiets is echt niet oké.


    bedankt dat je dit begrijpt, zoals de meeste bij deze topic :)
    Als je misschien tijd hebt, zou je de #WeLoveYouNiall kunnen delen?


    Let's fight what we can't see -Markiplier

    Hoi jongens

    Check alsjeblieft deze website!

    www.weloveyouniall.weebly.com


    Let's fight what we can't see -Markiplier