• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ufgh. Waarom kan ik dat item nou niet toevoegen. Serieus man, ik hoef geen foutmeldingen van Q te krijgen -.-


    take me back to the basics and the simple life

    Stef, ik dacht dat je volwassen was voor je leeftijd maar ik had het mis. Ik had je 2x gebeld, maar je nam niet op. Ik had toen je voice mail ingesproken en gezegd dat ik het wilde uitpraten. Of jij die voice mail ooit hebt beluisterd, weet ik niet. Maar er niet op antwoorden is het beste dat je hebt gedaan. Sinds we niet meer met elkaar omgaan voel ik me veel beter. Het gaat super met me!

    Lees je smsen nog eens na, en besef dan eens hoeveel geduld ik nog had terwijl jij je daar als een kind onbeschoft stond te doen en dan nog eens "en als je me niet gelooft kk op dan". Je was er kapot van dat je oma er van stierf en nu scheld je er zelf mee? Triest. Ik geloofde dat je ziek was en niet kon afspreken, het is jouw fout dat jij er meteen van uitgaat dat ik dat niet geloofde.
    En ziek of niet, of misschien was je weer eens verdomd high, zo had je NIET moeten reageren.

    En ik geef niet vaak iemand de schuld, maar dat ik slecht presteerde bij mijn herexamens is ook (deels) JOUW schuld. Ik had het er niet met je over gehad, maar ik voelde me weer slecht door hoe jij met me omging. En dat juist in een moeilijke periode waar ik me moest concentreren.

    Ik heb zooo veel geduld met je gehad en je vaak genoeg nieuwe kansen gegeven. Gelukkig dat we nooit officieel een koppel zijn geworden. Ik heb nu een verstandigere vriend die mij wel fatsoenlijk behandelt. En iemand die zoveel geduld met je had als ik ga jij nooit meer vinden. Dat weet jij ook. ;')

    Blij dat ik dat even van me af kon typen. :'D


    Ik wil een tuin vol egels

    Kan er niet één RPG zijn zonder enorm cliché personages? Alsjeblieft?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    het zou fijn zijn als je me niet zo zou negeren en gewoon mijn vraag zou beantwoorden waar ik ondertussen al 2/3 maanden om vraag.
    hoe moeilijk is het


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Ik weet niet of ik dit wel zo leuk vind. In ieder geval eten we nu patat in plaats van aardappels, groente en vlees wat we normaal elke dag eten. Daar word ik ook niet goed van.

    Hah, dat is lekker. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben deze shitwereld zo beu dat ik gewoon een goddamn apocalyps wil.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben het echt kotsbeu dat ik mezelf steeds moet verdedigen wanneer ik ziek of depressief ben. Telkens mijn zus zich ziek voelt hoeft ze maar één keer te zeggen dat ze zich niet goed voelt en mag ze al in haar bed kruipen of whatever. Wanneer ik ziek ben, though, moet ik eerst bewijzen dat ik me niet goed voel door alles op te sommen wat er scheelt en daarna nog eens te vertellen of ik toetsen heb die dag, for fucks sake. Om nog maar te zwijgen over mijn depressie. "Je bent helemaal niet depressief, want je ziet er niet depressief uit." Bitch, please.


    kindness is never a burden.

    Geweldige dag gehad! ;d


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Tadashi schreef:
    Ik ben het echt kotsbeu dat ik mezelf steeds moet verdedigen wanneer ik ziek of depressief ben. Telkens mijn zus zich ziek voelt hoeft ze maar één keer te zeggen dat ze zich niet goed voelt en mag ze al in haar bed kruipen of whatever. Wanneer ik ziek ben, though, moet ik eerst bewijzen dat ik me niet goed voel door alles op te sommen wat er scheelt en daarna nog eens te vertellen of ik toetsen heb die dag, for fucks sake. Om nog maar te zwijgen over mijn depressie. "Je bent helemaal niet depressief, want je ziet er niet depressief uit." Bitch, please.


    I know the feeling.


    26 - 02 - '16

    Jezus christus wat kan ik moe worden van mensen. Boek die tickets nou eens, we moeten nu al twee keer zoveel betalen als de rest en hoe langer je wacht hoe meer het gaat worden. Ik haat dat ik hier niks op internet kan kopen met mijn Nederlandse bankpas, want ik ben steeds afhankelijk van mensen die verdomd moeilijk doen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Tadashi schreef:
    Ik ben het echt kotsbeu dat ik mezelf steeds moet verdedigen wanneer ik ziek of depressief ben. Telkens mijn zus zich ziek voelt hoeft ze maar één keer te zeggen dat ze zich niet goed voelt en mag ze al in haar bed kruipen of whatever. Wanneer ik ziek ben, though, moet ik eerst bewijzen dat ik me niet goed voel door alles op te sommen wat er scheelt en daarna nog eens te vertellen of ik toetsen heb die dag, for fucks sake. Om nog maar te zwijgen over mijn depressie. "Je bent helemaal niet depressief, want je ziet er niet depressief uit." Bitch, please.


    Hoe de fuck ga je er ooit depressief uitzien? Sinds wanneer zitten daar lichamelijke kenmerken aan?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Hoe de fuck ga je er ooit depressief uitzien? Sinds wanneer zitten daar lichamelijke kenmerken aan?


    Blijkbaar moet je minstens één keer proberen zelfmoord te plegen en jezelf snijden. En zwart dragen en naar depressieve muziek luisteren. Of praten over zelfmoord plegen en depressief zijn (alsof ik dat überhaupt kan, ik hou alles opgekropt en smijt het eruit op internet) Maar vreselijke mood swings, nachtmerries, paniekaanvallen, concentratieproblemen, problemen op school, bijna je huis niet meer uit kunnen door sociale angst, nah. Ik moet gewoon vroeger gaan slapen en wat meer leren en dat gaat fucking alles oplossen. Om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid pijnstillers die ik dagelijks neem.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 20:42 ]


    kindness is never a burden.

    Ik heb een spirituele connectie met deze weeks monster. Ik herken mezelf zo erg in hem.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben gewoon ziek oké? Het spijt me dat ik dus even geen trek heb in je gezeik.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.