• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Hmm, Shit, natuurlijk vraag ik me achteraf pas af of dat wel zo slim was...
    Alhoewel, ik had toestemming van mn moeder, waarom moet ik er dan nou weer zo stiekem/ zenuwachtig over doen....?


    Stenenlikker

    Bitch please. Ik walg van je.


    26 - 02 - '16

    Je kan dan wel willen dat ik het morgen af heb, maar als je mijn vraag niet beantwoord, waarvan ik het antwoord nodig heb om verder te kunnen, dan gaat dat lastig worden +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bleh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Woh - ik heb me in tijden niet zo verveeld gevoeld als nu.


    Pretty is just a pretty word.

    Morgen met mams en zusje eten in paddepoel :3

    Wtf is er toch aan de hand? Ik vraag niet om nachtmerries...


    16 - 09 - '17

    "Zowel de vijfde als zesde versie is goed. Het maakt niet uit welke je hebt."
    Ja, en dan krijg je een case study opdracht op, die alleen in de vijfde editie staat. Handig school.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    FiftyShades schreef:
    Morgen met mams en zusje eten in paddepoel :3


    Woon je in Grunn? 0.0


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    (...)

    Woon je in Grunn? 0.0

    Ja, helaas wel...

    Ik heb echt nergens zin in vandaag. (no_chears)


    Your make-up is terrible

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Ja, helaas wel...


    N'ahw ;( Ik vind het juist geweldig maar ik ben dan ook niet veel meer gewend na tien jaar op het Drentse platteland :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    (...)

    N'ahw ;( Ik vind het juist geweldig maar ik ben dan ook niet veel meer gewend na tien jaar op het Drentse platteland :Y)


    Ik hou van Groningen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mmmmm, Côte d'Or met nootjes.


    kindness is never a burden.

    Aisslin schreef:
    (...)

    N'ahw ;( Ik vind het juist geweldig maar ik ben dan ook niet veel meer gewend na tien jaar op het Drentse platteland :Y)

    Het is ook wel leuk. Maar met al die aardbevingen vind ik het niet zo fijn meer om hier te wonen. Al helemaal niet omdat ze er niks aan gaan doen en de bevingen alleen maar erger gaan worden.
    Bosie schreef:
    (...)

    Ik hou van Groningen

    Ik ook wel, het zal toch altijd "thuis" blijven (: