• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik weet niet wat ik erger vind. Een keer per nacht een night terror of elke nacht zo druk dromen dat het voelt alsof ik drie jaar heb geslapen (en niet op een goede manier).


    Caution first, always.

    Checken sommige mensen nou echt nooit hun spelling? Ik snap het excuses 'ik zit op mijn telefoon' niet, want zelfs dan kan je nakijken wat je getypt hebt en het verbeteren voordat je het stuurt. :'D


    Your make-up is terrible

    You're the best person in the world.

    Michonne schreef:
    Checken sommige mensen nou echt nooit hun spelling? Ik snap het excuses 'ik zit op mijn telefoon' niet, want zelfs dan kan je nakijken wat je getypt hebt en het verbeteren voordat je het stuurt. :'D


    Verschilt in wat voor bui ik ben of ik het check of niet. Maar vaak let ik er tijdens het typen al extra op zodat de typfouten díé ik op mijn mobiel maak echt puur fouten zijn die ik over het hoofd heen heb gezien. Terwijl ik dit op mijn mobiel typ heb ik namelijk ook al tig fouten verbeterd, maar soms vergeet ik toch wat. En als ik haast heb of heel moe ben controleer ik het inderdaad niet nog een keer voordat ik mijn berichtje verstuur. ^^

    OTOFT: Ik heb treeeek. Pff. Ik heb al vreselijk veel gegeten vandaag en toch heb ik trek. Stomme maandelijkse periode :/ gelukkig mag ik morgen weer de pil slikken en is het dus overmorgen wel weer over met mijn constante hongergevoel xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meehhhh, buikpijn~


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    En dan wordt GTA 5 voor pc wéér uitgesteld!

    Steeds meer condooms in grote maten verkocht? Die jongetjes zijn zeker van zichzelf.

    Het begint weer op een: 'wat denk ik nu' topic te lijken, zeg...

    @Yolanda; maar je controleert het sowieso, ook al ben je aan het typen. 8D Soms lees ik zinnen van mensen waar ik amper uit op kan maken wat er staan.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Het begint weer op een: 'wat denk ik nu' topic te lijken, zeg...

    @Yolanda; maar je controleert het sowieso, ook al ben je aan het typen. 8D Soms lees ik zinnen van mensen waar ik amper uit op kan maken wat er staan.


    Ja oke, daar heb je gelijk in. En die mensen die echt tot in het extreme toe fouten blijven maken zijn echt hatelijk. Alsof ze msntaal willen schrijven. Sowieso zie ik daar de lol niet van in, aant het komt nu niet bepaalt volwassen/professioneel/begrijpelijk over. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kun je ophouden met het spammen? I'm getting irritated.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yesss, morgen mn usernaam weer veranderen. Eigenlijk nu al, maar in de ochtend is handiger. Nu nog bedenken welke ik wil, de keus is zo groot.

    Caffeine schreef:
    Kun je ophouden met het spammen? I'm getting irritated.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jezus christus, daar kan ik niet tegen. Als iemand aan je vraagt of er iets is en je wilt het niet kwijt, prima, wees eerlijk en zeg dat je het liever voor je wilt houden. Maar ga niet als een zielig Tumblr meisje zitten janken dat mensen aan je vragen of alles goed is, jij ja zegt en oh zo diep van binnen het een nee is. Dat hele "broken on the inside" gedoe is gewoon een excuus voor aandacht. Als je wilt dat iemand naar je luistert dan ga je diegene niet wegduwen en dan krijsen dat hij/zij niet luistert. Ik word hier zo ziek van.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caffeine schreef:
    Kun je ophouden met het spammen? I'm getting irritated.


    16 - 09 - '17

    Bluh, mijn stem is weer helemaal naar de klote.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Morgen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan