• Vijf jaar lang zijn Sam en Dean gestopt met jagen. Ze wonen in Bobby's huis, Bobby is overleden, maar ze weten dat het kwaad nog lang niet is bestreden en het vuur vanbinnen is bij beiden nog niet gedoofd. Dean haalt Sam over om hunters te gaan werven, ervaren en onervaren, om met een sterke groep hunters verder te gaan met jagen. Ze zullen dan de hunters (vooral de onervaren) trainen zodat ze sterk(er) worden voordat ze daadwerkelijk op jacht gaan. Sam denkt wel dat er een probleem zit in het feit dat de meeste mensen gewoon een rustig leven willen leiden en daarom geen zin hebben in hun leven op het spel zetten (dit zou kunnen verklaren dat er weinig hunters zijn, mochten er maar een paar mensen in deze RPG willen deelnemen).
    Sam en Dean vinden een plaats waar iedereen kan verblijven. Mensen die hunters willen worden, of die het al zijn en willen helpen, komen hier bijeen en de Winchesters kunnen hun plan gaan uitvoeren, of in ieder geval; het proberen. Hulp komt uit een onverwachte hoek als Castiel opduikt, aangeeft dat de Winchesters goed bezig zijn en besluit bij hen te blijven.
    Hij is dan wel zelf geen hunter, maar hij kan les geven in alle creatures.


    De rpg'ers zijn dus Winchesters, Castiel en het grootste deel hunters. Of jouw karakter ervaren of onervaren is, mag je zelf weten. We hopen wel een balans te krijgen.
    Men kan zich dus aanmelden in deze lessen/training.
    Dit kan in je eentje zijn, maar je kan ook in duo's komen (als je dat doet is het logisch al een beetje ervaren hunters te hebben). Overleg dan met een andere RPG'er wie bij wie hoort.


    Regels:
    - Alleen ik en Ellie (WillNotLearn) maken topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Reserveringen blijven twee dagen staan, indien je na de twee dagen meer tijd nodig hebt moet je dit even melden in het rollentopic.
    - Wees geduldig, niet iedereen heeft de tijd om elke dag te reageren. Als iemand na een paar dagen nog niet reageert kun je misschien een berichtje sturen om te vragen wanneer hij/zij er wel tijd voor heeft.
    - OOC graag in het praattopic of wanneer het echt nodig is in het speeltopic tussen haakjes.
    - OOC geen ruzie met elkaar maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Relaties realistisch houden.
    - Interacties breed houden. Probeer met meerdere mensen op te schieten.
    - Geen personages van anderen besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Have Fun, anders sturen we alle monsters die we kunnen vinden op je af!


    Invullen:
    Naam: voornaam, achternaam en eventuele bijnamen.
    Leeftijd: oudere personages mogen maar een meisje van bijv. 6 jaar oud zal niet snel een hunter worden.
    Ervaring: is je personage een ervaren of onervaren hunter?
    Samenwerking: Werk je personage alleen of samen met andere hunters? Zo ja wie?
    Uiterlijk: foto & beschrijving
    Innerlijk: geen perfecte personage’s, ookal is je personage een ervaren hunter is hij nog niet goed in alles
    Specialiteiten: waar is je personage goed in?
    Extra: waarom heeft je personage besloten bij Dean, Sam en Cas in training te komen?


    Personages
    Leiders:
    - Dean Winchester ~ SiriuslyBlack ~ 1.2
    - Sam Winchester ~ gereserveerd door Lizor ~ 1.2
    - Castiel ~ WillNotLearn ~ 1.5

    Hunters:
    - Beckett “Beck” Alton Fisher ~ Rollins ~ 1.1
    - Connor Sean Vermont ~ Wanderings ~ 1.3
    - Man ~ gereserveerd door Philia

    - Madelyn 'Lynn' Ava Livingstone ~ Philia ~ 1.1
    - Dianna Razia Corleone ~ Zamperini ~ 1.2
    - Jacelyn Alexandra Deveraux ~ Chronos ~ 1.3
    - Vanessa Bhraonáin ~ Serenata ~ 1.3
    - Violet Jove ~ Wanderings ~ 1.5

    Dit kan worden uitgebreid, er mogen meer dan zes hunters zijn!

    Omgeving
    Omgeving

    In Amerika, diep in een groot bos, staat het groepje gebouwen. Een deel daarvan zijn kleine huisjes waarin geslapen, gegeten, enzovoort kan worden. Een van deze cabins wordt gebruikt voor de theorielessen over de creatures. Praktijk wordt gedaan in een ronde loods naast de huisjes. Deze loods is niet reusachtig, maar precies groot genoeg om lessen te geven. Aan een muur hangen alle wapens.

    Om even een beeld te krijgen van hoe de cabins er ongeveer uitzien, maar verwacht geen gezellig ingerichte huisjes met openhaard o.i.d. Stukken kunnen vervallen zijn, huisjes onbruikbaar, er zal rommel zijn, ondanks dat iedereen dit zoveel mogelijk probeert weg te werken om de omgeving leefbaar te maken.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 16:34 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam:


          Violet Jove

    Leeftijd:
          22 – Ze verjaart op twaalf januair

    Ervaring:
          Onervaren

    Samenwerking:
          Ze heeft tot nu toe één keer samengewerkt met iemand en dat vond ze fijner dan alleen. Vooral omdat ze dan meer kan leren dan wanneer ze er alleen op uit gaat.


    Uiterlijk:


          Violet heeft dik, donkerbruin haar met wat slag erin. Haar haar valt meestal langs haar gezicht waardoor die smaller aan doet. Haar wenkbrauwen zijn dezelfde kleur als haar haar en ze is er behoorlijk trots op. Haar ogen zijn blauw maar naarmate de ringen in haar irissen klein worden gaat die kleur over naar groen en dan naar geel. Ze heeft een ranke neus en volle lippen – een gegeven waar ze best trots op is.
          Vroeger werd Violet gekenmerkt door haar egale huid maar die huid heeft nu tientallen littekens erbij gekregen. Dit komt door een auto–ongeluk waarbij zij haar familie kwijt is geraakt. Violet zelf zat klem en is met ernstige wonden in het ziekenhuis beland. De grootste loopt van de achterkant van haar nek helemaal naar de bovenkant van haar billen. Ook heeft ze op haar borst en armen kleine littekentjes van glas dat door de auto heen vloog. Door het ongeluk heeft ze soms een stekende pijn in haar knie waarvoor ze pijnstillers slikt.
          Ze is 174 cm en steekt daardoor net boven de gemiddelde Amerikaanse vrouw uit.

    Innerlijk:
          Voor het ongeluk dat drie jaar geleden plaastvond was Violet een meisje dat niet veel hoefde te doen om veel te hebben. Met haar onschuldige maar ook wel knappe looks was ze redelijk populair op school. Haar droom was om Engelse literatuur te studeren maar die droom is nooit uitgekomen. Een jaar voor het ongeluk werd haar broer posessed door een demon. Uiteindelijk hebben een paar hunters hem geholpen en wonder boven wonder was haar broer niet dood gegaan hoewel hij het erna erg moeilijk mee had. Zo is Violet geïntroduceert tot het bovennatuurlijke. Ze kan het zich niet meer helemaal goed herinneren maar ze weet dat het een rottijd was. Een jaar later stierven haar ouders en haar twee jaar oudere broer in een auto–ongeluk, die zij, als enige van het gezin, overleefde. Omdat hun auto werd geraakt van twee kanten, de voorkant en linkerkant, en Violet rechtsachterin zat heeft ze het en nog net leven vanaf gebracht. Veel mensen zeiden dat ze blij moest zijn dat ze nog leefde. Het was iets waar zij zich enorm aan kon irriteren want ze was nog wel levend maar al haar dierbaren waren dood. En hoe kon ze nou zonder hen leven? Sinds het ongeluk koestert ze een enorme haat voor zichzelf.
          Na het ongeuk stortte haar leven in. Haar brutale en asociale kant kwam omhoog en deed alles wat God verboden had. Uiteindelijk kreeg ze hulp en langzaam maar zeker voelde ze zich beter. Nu zit ze beter in haar vel.
          Ze heeft nog steeds het gevoel dat er iets mist in haar leven en omdat ze nogal avontuurlijk van aard is, is ze begonnen met onderzoek naar het bovennatuurlijke. Toch is ze erg roekeloos hierin omdat ze totaal niet bang is voor de dood – zo roekeloos dat je je afvraagt of ze eigenlijk gewoon dood wilt. Dat is niet hoe zij het ziet. Ze wilt gewoon mensen redden en als zij daarbij zelf doodgaat? Oké.

    Specialiteiten: waar is je personage goed in?
          Onderzoek doen naar het bovennatuurlijke. Ze kan alleen totaal niet vechten.

    Extra:
          Omdat ze erg onervaren is wilt ze beter getraind worden. Vooral op het vechten en het gebruiken van wapens.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 18:46 ]

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Als basis is het goed, het enige is misschien nog dat je het uiterlijk nog een keer beschrijft, maar we hebben een fc en dat is al fijn. Ik zal haar er gewoon bij zetten.
    Dan moeten we nu dus nog wachten op Lisa, Ellie, Philia en Wanderings en dan is iedereen gewoon al klaar :3 Argh I'm so excited about this! You guys don't even know. Zit gewoon te springen op de bank. En dat terwijl ik weet dat ik me schuldig maak aan studieontwijkend gedrag, foei


    Ik ben ook excited! Ik ga nu verder met Violet. :3

    Is ze goed zo? :')

    Hoe laat zullen we hem opengooien? Voor welke tijd gaat men? Half 10? Kwart voor 10? 10 uur? andere tijd?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    Hoe laat zullen we hem opengooien? Voor welke tijd gaat men? Half 10? Kwart voor 10? 10 uur? andere tijd?


    Maakt mij niet uit. Ik heb er zin in! :3

    Violet staat er bij! Ik heb even overlegd met Ellie. Cas en Sam kent iedereen, dus die kunnen al wel gewoon meedoen als iedereen het daar mee eens is. Ze moeten gewoon wel ergens worden ingevuld. En de man van Philia (nu klinkt het net alsof je getrouwd bent) vertrouw ik ook op dat die er spoedig aankomt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    Violet staat er bij! Ik heb even overlegd met Ellie. Cas en Sam kent iedereen, dus die kunnen al wel gewoon meedoen als iedereen het daar mee eens is. Ze moeten gewoon wel ergens worden ingevuld. En de man van Philia (nu klinkt het net alsof je getrouwd bent) vertrouw ik ook op dat die er spoedig aankomt.


    Ja, ik was gister naar de bios, en vandaag huiswerk maken, maar ik pak straks de laptop erbij en ga aan het typen ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    SiriuslyBlack schreef:
    Hoe laat zullen we hem opengooien? Voor welke tijd gaat men? Half 10? Kwart voor 10? 10 uur? andere tijd?

    Mij maakt het niet uit. Ik kan nu wel reageren. We hadden vrienden over en normaal blijven ze tot heel laat, maar ze zijn eerder weggegaan.


    Seasons will change, but I shall remain

    Philia schreef:
    (...)

    Ja, ik was gister naar de bios, en vandaag huiswerk maken, maar ik pak straks de laptop erbij en ga aan het typen ^^.


    Prima! Vind je het oké als we daarvoor al beginnen? Of wil je liever dat we nog even wachten?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Prima! Vind je het oké als we daarvoor al beginnen? Of wil je liever dat we nog even wachten?


    Oh nee! Hij spring wel in, ik heb altijd nog Lynn :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Het eerste speeltopic is geopend! Veel plezier!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Heb ik er gewoon over heen gelezen en staat er ergens hoe we beginnen? :3

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 21:52 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    Heb ik er gewoon over heen gelezen en staat er ergens hoe we beginnen? :3



    Staat in het speeltopic! Laatste spoiler


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Praattopic ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Castiel
    Angel of the lord

    ’’I’m the one who gripped you tight and raised you from perdition’’





    Leeftijd
    Castiel zelf is waarschijnlijk ongeveer 3.9 biljoen jaar oud, zijn vessel; James "Jimmy" Novak is 40 jaar oud.


    Samenwerking
    Castiel werkt vaak samen met Sam en Dean.

    Uiterlijk
    Bijna iedereen, afgezien een aantal ‘’speciale mensen’’ kunnen Castiel’s ware ware vorm en stem niet aan. Wanneer ze hem in zijn ware vorm zien zal dit leiden tot blindheid, doofheid of zelfs de dood. Een deel van zijn ware verschijning zijn een paar grote vleugels. Mensen zien hem als zijn vessel, Jimmy Novak.
    Jimmy is ongeveer 1.84 m lang, heeft bruin haar en vel blauwe ogen.

    Castiel zie je bijna nooit zonder een nette zwarte schoenen, een zwart pak, een losse stropdas en een beige tranchcoat.

    Innerlijk
    Komt.

    Specialiteiten
    Castiel is niet echt een hunter, maar heeft wel de dood van een groot aantal personen/dingen op zijn naam staan. Als engel heeft hij een aantal krachten.

    Angelic Possession: Indien hij toestemming heeft kan hij het lichaam van iemand gebruiken als vessel,
    Astral Projection: Hij kan zijn ware form laten zien terwijl hij zich nogsteeds in zijn vessel bevind, zo kan hij zijn vleugels, of in iedergeval de schaduw ervan laten zien.
    Chronokinesis: Hij kan tijdrijzen, in de toekomst of in het verleden en kan anderen meenemen in zijn reizen. Dit is echter niet makkelijk.
    Dream Walking: Hij kan in iemand anders droom verschijnen om zo bijvoorbeeld iets door te geven.
    Healing: Castiel kan wonden en ziektes van mensen genezen.
    Iimmortality: Hij word niet ouder en is immun voor ziektes, ook word hij niet moe, hoeft hij niet te eten, slapen, drinken of ademen om hem en zijn vessel levend te houden.
    Smiting: Dit houd in dat hij een demon kan verjagen door hem simpelweg aan te raken, wanneer hij dit doet komt er een helder wit licht uit de mond en ogen van zijn slachtover. Dit werkt niet bij demonen die sterker dan hem zijn.
    Resurrection: Hij heeft de kracht om mensen terug te brengen wanneer ze overleden zijn. Zoals hij gedaan heeft bij Dean, Sam en Bobby.
    Sedation: Door een simpele aanraking kan hij mensen bewusteloos maken.
    Super Strength: Als engel zijnde is hij sterker dan mensen, geesten, monsters, de meeste engelen die lager in rang staan dan hem, en de meeste demonen.
    Expert Swordsman: In iedergeval in het vechten met een angelic blade is hij best goed, en op deze manier heeft hij een aantal engelen gedood, zelfs wanneer hij in de meerderheid was.
    Supernatural Senses: Zijn zicht en gehoor zijn erg goed, zo kan hij dingen zien waar gewone mensen een telescoop voor nodig hebben.
    Telekinesis: Hij kan voorwerpen en zelfs mensen verplaatsen met zijn gedachten.
    Telepathy: Hij kan de gedachten van mensen en engelen die lager in rank staan dan hem lezen.
    Teleportation: Hij kan hemzelf en anderen naar andere locaties transporteren, tenzij de plaats is beschermt met enochian tekens. Wanneer hij dit doet is het geluid van flapperende vleugels te horen en een plotselinge windvlaag te voelen.
    Voice Mimicry: Hij kan stemmen nadoen, zoals hij al eens gedaan heeft met Bobby Singer’s stem.
    Protective Charm: Hij kan er voor zorgen dat iemand zich niet pijn doet
    Spell Casting: Hij heeft een grote kennis van Enochian tekens en spreuken.
    Skilled Fighter: Evenals met wapens is Castiel ook niet slecht in het vechten met zijn vuisten.




    Ik denk dat ik hem later nog aanpas en dingen eraantoevoeg.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 16:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling