• Hogwarts, 1 september 1900

    People in the RPG:

    Dumbledore
    JudithSuzann
    Ameliorate
    Iniminicum
    Cynefin
    Crowley
    Heffron
    Cave
    Retrouvailles
    Daggers
    HemmingsMyHero
    Cordis
    Trohman
    Eleutheromania
    Zamperini

    Sanne
    -
    Laura
    Jente
    Yu
    -
    Floor
    Ilona
    Klaar
    -
    Simone
    -
    Romee
    Leonie
    Denize

    Hunter
    Camille
    Lilian/Andrew
    -/James
    Alégria
    -
    Allison
    Fayacedyluci
    Aemilia/Vincent
    Skylar/Luke
    Emily/Antione
    Amelia
    Edward
    Adam
    Lucas

    Shipnaam:

    Fadam
    Algeriames
    Vilan
    Jale
    Camdrew
    Antionar
    Ship:

    Faya x Adam
    Algeria x James
    Vincent x Lilian
    Ale x James
    Andrew x Camille
    Antione x Skylar

    Wie ship je nog meer? Er mag worden toegevoegd aan de lijst!


    Topics:
    Die mag Sanne er lekker zelf inzetten want daar ben ik te lui voor ^^

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 20:47 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    :')
    Het is eigenlijk gewoon sms over internet. Like, iedereen heeft het. Nouja, iedereen met een smartphone :')


    In Nederland wel, hier in België heeft bijna niemand het. Maar ik ga het eens gaan aanmaken, haha.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Jongeeeens, ik zit bij het stuk "contacten kiezen", wat moet ik nu doen? ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Het grappig is is dat Alégria en James twee keer bij de ships staan :') een keer is Alégria fout gespeld en de andere keer alleen der bijnaam. Haha confusing xd


    I just caught the wave in your eyes

    Retrouvailles schreef:
    Jongeeeens, ik zit bij het stuk "contacten kiezen", wat moet ik nu doen? ^^


    Uhm ik weet het niet meer, lang geleden hahaha. Maar als het goed is hoef je dat niet te doen (: als je nu jouw nummer aan Sanne geeft, voegt ze je toe aan de groep en dan kan je gwn mee appen (:


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb besloten om de treinreis verder over te slaan, omdat er zo niet echt leven komt in het speeltopic. Dus de volgende posts mogen plaatsvinden op Hogwarts. Dit is misschien niet heel realistisch enzo, maar dan kan er eindelijk iets gaan gebeuren!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik heb besloten om de treinreis verder over te slaan, omdat er zo niet echt leven komt in het speeltopic. Dus de volgende posts mogen plaatsvinden op Hogwarts. Dit is misschien niet heel realistisch enzo, maar dan kan er eindelijk iets gaan gebeuren!


    Op Hogwarts die avond of de volgende ochtend?


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Op Hogwarts die avond of de volgende ochtend?


    De avond dat iedereen aankomt, want het schoolhoofd heeft nog een leuke mededeling ghehe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    De avond dat iedereen aankomt, want het schoolhoofd heeft nog een leuke mededeling ghehe.


    Aha. Awesome. next question, al aan de tafels? voor/na sorterig? of bij de koetsen?


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Aha. Awesome. next question, al aan de tafels? voor/na sorterig? of bij de koetsen?


    Dat iedereen de Grote Zaal in loopt zeg maar, dan kan iedereen zijn/haar gesprekken afronden en richting de afdelingstafels gaan!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat iedereen de Grote Zaal in loopt zeg maar, dan kan iedereen zijn/haar gesprekken afronden en richting de afdelingstafels gaan!


    Okii ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb het gevoel dat het topic een beetje dood is. Gaan er nog mensen posten de komende dagen? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jup, le moi ^^ sorry io had opendagen dus ja maar ik kan vandaag sws posten!


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Jup, le moi ^^ sorry io had opendagen dus ja maar ik kan vandaag sws posten!


    Geeft niks! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik heb het gevoel dat het topic een beetje dood is. Gaan er nog mensen posten de komende dagen? :Y)


    Ik ga later vandaag posten. Heb het nogal druk met school, komt weer een toetsweek aan en de examens zijn ook al bijna : '(


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik ga zsm posten, ik heb het de afgelopen week nogal druk, m'n moeder is vandaag jarig, en het komt er gewoon steeds niet van :')


    take me back to the basics and the simple life