• Hogwarts, 1 september 1900

    People in the RPG:

    Dumbledore
    JudithSuzann
    Ameliorate
    Iniminicum
    Cynefin
    Crowley
    Heffron
    Cave
    Retrouvailles
    Daggers
    HemmingsMyHero
    Cordis
    Trohman
    Eleutheromania
    Zamperini

    Sanne
    -
    Laura
    Jente
    Yu
    -
    Floor
    Ilona
    Klaar
    -
    Simone
    -
    Romee
    Leonie
    Denize

    Hunter
    Camille
    Lilian/Andrew
    -/James
    Alégria
    -
    Allison
    Fayacedyluci
    Aemilia/Vincent
    Skylar/Luke
    Emily/Antione
    Amelia
    Edward
    Adam
    Lucas

    Shipnaam:

    Fadam
    Algeriames
    Vilan
    Jale
    Camdrew
    Antionar
    Ship:

    Faya x Adam
    Algeria x James
    Vincent x Lilian
    Ale x James
    Andrew x Camille
    Antione x Skylar

    Wie ship je nog meer? Er mag worden toegevoegd aan de lijst!


    Topics:
    Die mag Sanne er lekker zelf inzetten want daar ben ik te lui voor ^^

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 20:47 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Eleutheromania schreef:
    Ik ga zsm posten, ik heb het de afgelopen week nogal druk, m'n moeder is vandaag jarig, en het komt er gewoon steeds niet van :')


    Gefeliciteerd! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! c:


    Zeg dat maar tegen m'n moeder :') Dankjee ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Sorry dat ik zo lang niet gepost heb, maar ik wacht eigenlijk een beetje op Ameliorate.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Gepost :3


    I just caught the wave in your eyes

    Retrouvailles schreef:
    Sorry dat ik zo lang niet gepost heb, maar ik wacht eigenlijk een beetje op Ameliorate.


    Het spijt mij ook.
    Een paar dagen geleden heb ik me bedacht dat ik school echt op de eerste plek moet gaan zetten en niet alles half proberen te doen, want dan werkt geen van beiden. Maar sinds vandaag zie ik eindelijk weer een beetje licht aan het einde van de tunnel. Ik had vandaag een geschiedenis toets die niet normaal belangrijk was. En ik moest mezelf echt duidelijk maken dat dat het belangrijkst is.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Het spijt mij ook.
    Een paar dagen geleden heb ik me bedacht dat ik school echt op de eerste plek moet gaan zetten en niet alles half proberen te doen, want dan werkt geen van beiden. Maar sinds vandaag zie ik eindelijk weer een beetje licht aan het einde van de tunnel. Ik had vandaag een geschiedenis toets die niet normaal belangrijk was. En ik moest mezelf echt duidelijk maken dat dat het belangrijkst is.


    Je hoeft je daar echt niet voor te verontschuldigen, hoor, ik wilde gewoon zeggen dat ik niet kon posten. Ik ken het gevoel en school gaat gewoon voor, it's as simple as that.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Je hoeft je daar echt niet voor te verontschuldigen, hoor, ik wilde gewoon zeggen dat ik niet kon posten. Ik ken het gevoel en school gaat gewoon voor, it's as simple as that.


    Thanks. :]
    Ik voel me er wel rot over, omdat ik de RPG echt geweldig vindt, maar ik weet onderhand ook dat ik niet rustig kan posten als ik nog bergen huiswerk en toetsen heb.
    Ik zal echt wel zo snel mogelijk weer posten.


    She was always looking for more..

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Je hoeft je daar echt niet voor te verontschuldigen, hoor, ik wilde gewoon zeggen dat ik niet kon posten. Ik ken het gevoel en school gaat gewoon voor, it's as simple as that.


    Same, ik heb school de laatste week/weken ook een beetje verwaarloosd door Q en mijn cijfers laten dat ook zien dus moet ik echt even wat serieuzer gaan werken :x


    I just caught the wave in your eyes

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Thanks. :]
    Ik voel me er wel rot over, omdat ik de RPG echt geweldig vindt, maar ik weet onderhand ook dat ik niet rustig kan posten als ik nog bergen huiswerk en toetsen heb.
    Ik zal echt wel zo snel mogelijk weer posten.


    Succes Lau (:


    I just caught the wave in your eyes

    Post van Ale hoop ik vandaag te posten ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga deze week posten, want ik heb een fucking druk weekend met twee optredens voor toneel en koor plus twee repetities nog en dan nog huiswerk, so yeah.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Sorry, de post staat klaar maar ik moet blijkbar nog Frans leren voor morgen enzo :c en de post is nog niet na gelezen dus t wordt ws morgen


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    Sorry, de post staat klaar maar ik moet blijkbar nog Frans leren voor morgen enzo :c en de post is nog niet na gelezen dus t wordt ws morgen


    Frans. Blugh. Frans is mijn aartsvijand.


    She was always looking for more..

    Ameliorate went Xya.


    She was always looking for more..

    Cave » DeIevingne - l is een hoofdletter i tho -


    “A queen will always turn pain into power.”