• Na een tijdje verschillende muziekinstrumenten bespeeld te hebben leek het me tijd voor iets nieuws; de accordeon.
    Nu had ik enkele vragen en ik hoop dat iemand hier accordeon speelt of er verstand van heeft (en natuurlijk zo lief is om mijn vragen te beantwoorden). :')

    –– Verschil tussen een knopaccordeon en een accordeon met toetsen? En is het een erg moeilijk instrument om te leren bespelen? Ik heb nog wel een aantal vragen maar ik zie wel eerst wat ik krijg. :Y)

    Bedankt alvast. (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb geen verstand van accordeons, maar het lijkt me op zich wel moeilijk te bespelen: je moet het ding uitrekken en nog die knoppen/ toetsen bespelen.
    Multitasken dus..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik geloof dat een meisje accordeon speelt als bijbaantje.^^Weet alleen haar username niet.:']


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou dat even aan Zweinstein vragen, die speelt accordeon. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yolanda, waar is Yolanda!

    Zweinstein deze dame speelt accordeon.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 14:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Top, zal het wel even vragen. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb een tijd accordeon gespeeld! Het grootste verschil tussen een knoppen accordeon en een toetsen accordeon is dat je bij een knoppen accordeon makkelijker en sneller veel verschillende tonen kan spelen. Ik heb zelf een toetsen accordeon bespeeld, en ik denk dat dot wel moeilijker is. Over het algemeen is het een instrument wat goed te leren bespelen is, en je kunt er heel veel verschillende muziek mee maken. Zeker een aanrader om te gaan leren!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef: