• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Tingo 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - EthereaI 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Greenleaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Tingo 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair -Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Weasley 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Leithold 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Weasley 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Tingo 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics


    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.




    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:14 ]


    Little do you know


    JUNE MERCENDES
    Oxford Academy • 7th Year

    "Oh Lily," Hoor ik Aiden zeggen, waarna ik haar Lily een knuffel zie geven. Ik glimlach even, gewoon omdat we allemaal zo blij zijn. "We hebben je zo gemist." En dat is zeker al helemaal waar. "Het is echt een grote ramp; je moet ons helpen kiezen. Ik kan niet kiezen." Vervolgd ze. Ik moet altijd lachen om mijn vriendinnen die nooit zeker weten welke jurk ze moeten nemen. Zelf ben ik al helemaal blij met mijn jurk. Geel is al mijn lievelingskleur voor zolang ik me kan herinneren. En ja - het mag dan wel winter en kerst zijn en zo - but I just don't care. Van alleen maar grijzige kleuren wordt de winter alleen nog maar grijzer en killer. Ik kijk toe hoe Aiden haar drie jurken tevoorschijn haalt. Uiteraard heb ik ze al lang gezien, maar toch. Persoonlijk zou ik meteen voor het korte jurkje met het zwarte randje. Ik en lange jurken gaan over het algemeen niet goed samen, meestal struikel ik erover. Er was eens een keer ook zo'n soort feest - ik weet niet precies meer wanneer - en ik struikelde dus over mijn jurk, waardoor ik recht met mijn gezicht in de pudding belandde. Maar gezien dat Aiden zichzelf vast wel zou weten te redden van de pudding weet ik niet welke jurk het leukste zou zijn voor haar. Beslissen wat anderen mensen het liefst willen is niet mijn sterkste kant.
    "De derde, absoluut de derde. Die is schitterend en staat mooi bij je ogen," Zegt Lily, wie met haar hand over de jurk heen glijd. Ik knik en ben het dus helemaal met haar eens, net zoals Silena, die voorstelt om naar haar kamer te gaan om haar jurken te keuren.
    “Oh, en Lils? Jij had zeker nog geen jurk? Of wel? Want je mag er dan ook wel een van mij,” Zegt ze lachend, “Ik kan toch moeilijk vijf jurken gaan dragen en er zit er vast wel een tussen die je heel mooi vind en past.” Vervolgd ze.
    "Fysiek ben je er toe in staat om vijf jurken te dragen, maar ik denk niet dat dat het helemaal gaat worden dus graag," Ik rol met mijn ogen bij het horen van Lily's antwoord. Ik heb alles aan haar gemist - zelfs haar complexe antwoorden. Ik loop achter Silena aan naar haar kamer, waar Mer ligt te lezen. Altijd als ik haar zie baal ik er zo van dat we de laatste tijd niet zoveel tijd met elkaar hebben doorgebracht. Ik denk dat dat vooral komt omdat Lily er niet was om als een soort bindend iets te dienen. Maar nu is Lily dus weer terug, zoals ik maar niet vaak genoeg kan benadrukken in mijn gedachten, en dat lijkt me ook de goede tijd om weer meer tijd door te brengen. Ik wil iets tegen haar zeggen, maar dan merk ik dat ze weg gaat. Dat knaagt een beetje aan me, het voelt alsof ik haar - en Phoebe trouwens ook - alleen laat. Ik probeer het een beetje van me af te schudden als Silena haar jurken klaar legt.
    "Lil, ik denk dat een van de twee witte bij jou het mooist zou staan, dus die mag je wel?" Zegt ze.
    "Heel graag," Is haar reactie. Ik ben het ermee eens. Lily komt altijd zo elegant over, en dat idee zullen die witte jurken ook alleen maar versterken. Eigenlijk ben ik daar altijd wel jaloers op geweest, omdat ik me zelf altijd zo lomp voel.
    "Als ik jou was zou ik de zwart met roze nemen. Hoewel we dan gelijk een grafsteen voor Max moeten laten maken met 'Bezweken onder Silena Zoë Paetrix' sexyheid'," Dit keer moet ik echt hardop lachen. Ik ben het wel eens met Lily, het is de leukste jurk.
    "Arme Max." Is mijn reactie. Ik wil er nog wat op zeggen, maar dan hoor ik een zacht klopje op de deur. "Ik ga al." Roep ik terwijl ik half rennend op de deur afkom, die ik open zwaai met de gedachte dat het Mer of Phoebe misschien wel kan zijn. Maar degene die ik achter de deur aantref is een stuk kleiner. Ik ben echt best wel blij om Dove te zijn, staand en levend en al.
    "Dove! Je leeft nog!" Is het eerste wat ik uitroep, wat in mijn hoofd een stuk minder vaag klonk. Alsof ik verwachtte dat ze dood ging... Over mijn schouder kijk ik even naar Silena en glimlach, waarna ik met een armgebaar tegen Dove vraag of ze binnen wilt komen. "Hoe gaat het met je?Voel je je al beter?"

    Tingo went Kaiho.


    She was always looking for more..

    AMERICA LAZAR

    Mijn bonken worden blijkbaar gehoord want al snel trekt Phoebe de deur open. Mijn blik valt op de zwarte streep oogschaduw die dwars over haar voorhoofd staat. Ik slaag er redelijk in mijn lachen in te houden, maar desondanks kan ik niet verhelpen dat een grinnik mijn mond verlaat. Pheebs ziet er echter niet zo gelukkig uit en ze klapt de deur al dicht voor ik goed en wel binnen ben. Ze ziet er heel gestressed uit en dat valt ook te horen aan haar stem wanneer ze zegt dat ik precies op tijd ben. Ik loop eerst naar haar bed waar ik mijn bagage opklap voor ik me tot Phoebe richt. "Dus, wat moet ik doen?", vraag ik, terwijl mijn lippen zich tot een lichte glimlach plooien. De laatste tijd heb ik niet echt veel tijd met Phoebe gespendeerd en ik hoop meer tijd met haar door te brengen.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Silena Zoë Paetrix
    Queen of Pranks × Maxilena × Seventeen

    "Fysiek ben je er toe in staat om vijf jurken te dragen, maar ik denk niet dat dat het helemaal gaat worden dus graag,"reageert Lily, waarop ik even moet lachen en ik June met haar ogen zie rollen. Het antwoord op mijn vraag is, zoals ik al wel had verwacht, een duidelijke ja.
    "Als ik jou was zou ik de zwart met roze nemen. Hoewel we dan gelijk een grafsteen voor Max moeten laten maken met 'Bezweken onder Silena Zoë Paetrix' sexyheid'," zegt ze vervolgens tegen mij, waarop ik tegelijk met June in de lach schiet. En nogmaals bedenk ik me hoe blij ik ben dat Lily er weer is. En nogmaals vraag ik me daarmee ook af hoe het kan dat ze er ineens weer is, en wat ze allemaal wel niet heeft moeten doen om terug te komen op Oxford.
    "Arme Max–" zegt June, waar ze duidelijk nog wat achterna wil zeggen. Ze krijgt de kans echter niet, aangezien er op de deur geklopt wordt. Ik vraag me een beetje af wie het zou zijn, en raap de drie jurken, die niemand gaat dragen, op en gooi ze met een boogje over een houten stoel. De deur gaat open, en voordat ik me heb omgedraaid, hoor ik June al een uitgebreide 'Dove! Je leeft nog!' roepen. Ik draai me om en al snel ben ik bij mijn kleine zusje aangekomen en til ik haar op.
    "Hoe gaat het met je? Voel je je al beter?" vraagt June.
    "Jezus, Dove. Je wordt steeds zwaarder." breng ik uit, voordat ik haar boven mijn bed uit m'n armen laat vallen. Met een kleine bonk valt ze neer op het bed.


    take me back to the basics and the simple life


    Dove Laneya Paetrix

    De deur gaat gelukkig al snel open. De eerste die ik zie herken ik als één van Silena's vriendinnen, maar haar naam kan ik me niet precies herinneren.
    'Dove! Je leeft nog!' roept ze uit. Wauw, dat had ik niet bepaald verwacht. Ik bedoel, ik voelde me eerder niet zo goed, maar dood zou ik toch niet gaan?
    'Jep' antwoord ik, maar of ze het hoort weet ik niet. Ze draait zich over haar schouder naar binnen, dan gebaart ze naar me dat ik binnen kan komen.
    'Hoe gaat het met je? Voel je je al beter?' vraagt ze me, terwijl ik de kamer binnenloop.
    Silena rent naar me toe en tilt me op. Ugh, ik ben toch geen klein kind? Nou ja, ik begrijp het ook wel, soort van. Maarja, ik heb het liever niet.
    'Jezus, Dove. Je wordt steeds zwaarder.' laat ze me weten, waarna ik op haar bed val.
    'Au' breng ik uit als ik neerkom op het bed. 'Ja hallo, ik heb toch ook niet gevraagd of je me op wil tillen?'
    Ik sta op van het bed en bekijk even kort hoe ze eruit zien.
    'Gaat prima' vertel ik ze, waarna ik even in de lucht spring en mijn voeten tegen elkaar aan klap in de lucht. Daar heb ik thuis echt lang op geoefend. Man, het is echt lastig.
    Dan zie ik hun jurken klaarliggen en loop er even heen om ze van nog dichterbij te bewonderen. Ik raak hun jurken even aan en voel aan de stof.
    Dan loop ik naar een kast die eruit ziet als kledingkast.
    'Zeg, hebben jullie niet ook zo'n mooie jurk voor mij?'

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 17:27 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jamie-Lee Layla Clapton
    Jamie • Seventh year • 17 • Clumsy • Dress
    'Did you just fall?' "No I attacked the floor." 'Backwards?' "I'm freakin' talented."

    Eindelijk – eindelijk heb ik me in dat k-ding van een kledingstuk gewurmd wat de meeste mensen 'een jurk' zouden noemen. Persoonlijk vind ik het echt alleen een lap stof dat veel te strak zit, veel te lang is en veel te netjes. Eenmaal ik het kledingstuk aan heb - heb ik het gevoel dat we dadelijk een massabegrafenis nodig hebben want: 1. het knijpt je longen af waardoor je dus langzaam dood gaat door ademnood 2. het laat je struikelen - gewoon spontaan over de zoom en zo breek je dus je nek – of je date struikelt en dan kunnen we gelijk de mannelijke gasten ook mee begraven 3. of iedereen valt gewoon in slaap omdat het allemaal zo veel te netjes en stijf is. Zoals je al hoort; ik heb het niet zo op jurken. En al helemaal niet galajurken. Toch hebben mijn kamergenoten me zover weten te krijgen en sta ik hier dan helemaal klaar en wel - moeilijk te doen over mijn schoenen. Iedereen draagt hakken op dit soort momenten toch? Nu is er een klein probleem: ik kan geen hak lopen. Wiebelend op het enige paar hakken dat ik in mijn bezit heb – ze zijn wel mooi trouwens – die gelukkig bij mijn jurk passen probeer ik te lopen. Helaas, na een stap pleur ik tegen de muur aan en word ik hard uitgelachen door mijn kamergenoten – oh dear. Zuchtend besluit ik maar even te gaan oefenen en loop ik onhandig mijn dorm uit de gang op.
          En inderdaad, na een tijdje gaat he zo waar beter en voel ik me net een Victoria's Secret Angel op de Runway – totdat ik de hoek om sla en tegen iemand aanloop. Een kort gilletje verlaat mijn mond terwijl ik tevergeefs staande probeer te blijven, helaas mag ik de grond gaan verwelkomen. Met mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 18:35 ]


    I just caught the wave in your eyes


    BLAINE THOMAS CLEAVER


    De muren waren dezelfde kleur als altijd en de vloeren ook, wat een verrassing. De laatste dagen was ik zo vaak door deze gangen heen gelopen dat ik ze zo ongeveer wel uit mijn hoofd kende, wat op zich wel handig was.
    Toch lukte het me dan weer om tegen iemand aan te lopen. Nou ja, het was niet mijn schuld.
    Jamie-Lee lag al met haar gezicht op de grond voordat ik ook maar één beweging kon doen op haar op te vangen.
    'Ligt de grond lekker' vroeg ik geamuseerd. Ik voelde mijn lippen in een glimlach krullen. 'Ik wilde je nog opvangen, maar je ging zo snel.'
    Ik stak mijn hand uit om het meisje omhoog te trekken.
    Toen merkte ik pas op dat ze er anders uit zag dan normaal. Ze droeg een jurk en had haar haar en gezicht klaar gemaakt voor het bal. Tenminste, ik nam aan dat ze zo niet de hele avond op haar kamer ging zitten.
    'Heb je jezelf mooi gemaakt voor vanavond?' vroeg ik haar. Meteen merkte ik dat dat niet helemaal goed klonk. 'Ik bedoel dat je er mooi uit ziet nu, maar niet dat je er normaal niet mooi uit ziet. Normaal zie je er ook mooi uit, maar nu gewoon mooier.'
    Ik haatte ongemakkelijke momenten en zeker als ik dan ook nog op mijn tong beet.
    'Verdo-' Ik stopte midden in het woord op mijn gezichtsuitdrukking weer naar vrolijk en vriendelijk te gaan en weer naar het meisje te glimlachen.
    'Ik denk dat ik me ook maar even klaar moet gaan maken.' Ik draaide me om in de richting van mijn kamer en zette één stap, toen ik me weer bedacht en mijn bovenlichaam terugdraaide.
    'Of wil je mee?'


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jamie-Lee Layla Clapton
    Jamie • Seventh year • 17 • Clumsy • Dress
    'Did you just fall?' "No I attacked the floor." 'Backwards?' "I'm freakin' talented."

          'Ligt de grond lekker?' hoorde ik een bekende stem en een beetje rood kijk ik op in het geamuseerde gezicht van Blaine. 'Ik wilde je nog opvangen, maar je ging zo snel.' zijn lippen krullen in een glimlach en spontaan moet ik ook glimlachen ook al zie ik er waarschijnlijk uit als een nummer één randdebiel.
          'Ja de grond ligt heerlijk, wil je het ook uitproberen?' zeg ik dan en giechel even terwijl ik overeind kom met zijn hulp. Onhandig klop ik wat denkbeeldig stof - of niet geen idee hoe goed deze vloeren worden schoongemaakt - van mijn kleren af en trek ik mijn hakken uit. 'Sorry dat ik je weer omver loop, eerste keer hakken lopen en ik kan er niets van.' verzucht ik en gebaar naar de vijftien centimeter hoge naaldhakken in mijn hand – misschien ook niet de meest gebruikelijk hak om mee te leren hak lopen.
          'Heb je jezelf mooi gemaakt voor vanavond?' vraagt hij dan en ik knipper even terwijl ik mijn wenkbrauw een beetje verbaasd op trek - pardon? 'Ik bedoel dat je er mooi uit ziet nu, maar niet dat je er normaal niet mooi uit ziet. Normaal zie je er ook mooi uit, maar nu gewoon mooier.' ik voel hoe mijn konen wat warmer worden en dat ik waarschijnlijk van kleur verschiet - damn it. Zijn gezicht vertekt een beetje en verbaasd kijk ik naar zijn gezichtsuitdrukking. 'Verdo-' begint hij maar lijkt zijn zin af te kappen. Daar waar zijn gezicht net nog boos stond - kijkt hij nu weer lief en vriendelijk terwijl hij glimlacht - moodswings?
          'Oh eh dankje,' stamel ik nog als antwoord op zijn compliment en glimlach een beetje ongemakkelijk. 'Soort van ja, jurken en alles is echter niets voor mij, geef mij maar wat comfortabelers, maar dankjewel.' mijn glimlach werd wat breder en minder ongemakkelijk.
          'Ik denk dat ik me ook maar even klaar moet gaan maken.' deelt hij dan mede en draait zich dan om - om weg te lopen totdat hij zich lijkt te bedenken. 'Of wil je mee?' ik kijk even verbaasd en bijt twijfelend op mijn lip voordat ik instemmend 'ja' knik.
          'Ja lijkt me leuk, kom!' ik glimlach vrolijk naar hem en pak zijn hand.


    I just caught the wave in your eyes

    [Ik ship Blaimie of iets in die richting zo intens. Okay, doei.]


    -

    [Same blub oops? Sorry Avery but Jamie replaced you <3.]


    I just caught the wave in your eyes

    [You guys know gurls can't get into the biys dorms and otherwiste?


    take me back to the basics and the simple life

    Aveyard schreef:
    [You guys know gurls can't get into the biys dorms and otherwiste?


    Nee dat weet ik niet want ik ben een Harry Potter noob, maar dit is niet Hogwarts en bovendien is Blaine een echte badboy :Y)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xeroptic schreef:
    (...)

    Nee dat weet ik niet want ik ben een Harry Potter noob, maar dit is niet Hogwarts en bovendien is Blaine een echte badboy :Y)


    [Rowena heeft dut eerder al aan ons uitgelegd. Idk welk topic tho]


    take me back to the basics and the simple life

    oh. Mag het niet of kan het niet?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    xeroptic schreef:
    oh. Mag het niet of kan het niet?


    Kán


    take me back to the basics and the simple life


    BLAINE THOMAS CLEAVER


    Er verschijnt eerst een verbaasde blik op Jamie's gezicht, wat mij op mijn beurt niet echt verbaasde. Dat een meisje meeging met een jongen als hij zich ging omkleden was niet bepaald iets wat je aan iedereen zou vragen. Nou ja, niet dat ik me schaamde voor mijn lichaam. Ik wist dat ik een bovenlijf had dat er zeker mocht zijn.
    Ze lijkt even te twijfelen, maar begint dan ja te knikken.
    'Ja lijkt me leuk, kom!' Het meisje loopt glimlachend naar me toe en pakt haar hand. Haar glimlach zorgt ervoor dat er ook op mijn gezicht een nog grotere lach verschijnt.
    'Ik zal je wel vasthouden.' zeg ik een beetje spottend. Niet gemeen spottend, maar meer vriendschappelijk. 'Ondanks dat de grond heerlijk lag, denk ik niet dat je er nog een keer wil belanden.' Ik stak mijn tong naar haar uit.
    'Ik was eigenlijk niet van plan me heel erg op te maken enzo voor vanavond.' vertelde ik Jamie. 'Ik doe denk ik wel een pak aan, dat is normaal toch? Ik heb niet zo'n zin om zo de enige in pak te zijn - of de enige zonder pak.'
    Inmiddels waren we bij mijn kamer aangekomen en opende ik de deur als een soort portier voor haar en liet ik haar naar binnen lopen. Ik sloot de deur achter me, toen ik na haar naar binnen gelopen was.
    'Als je je stoort aan de rommel heb je pech' liet ik haar weten, terwijl ik naar mijn kast liep en mijn shirt over mijn hoofd uit trok.
    Ik draaide me naar Jamie om en wenkte haar.
    'Kom me eens helpen'

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 14:59 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman