• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Tingo 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - EthereaI 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Greenleaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Tingo 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair -Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Weasley 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Leithold 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Weasley 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Tingo 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics


    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.




    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:14 ]


    Little do you know

    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick


    "Ik ben benieuwd" zeg Belle en ze geeft me een plagerige duw. Een paar seconden later hoor ik een plof achter mij waardoor ik me geschrokken naar haar om draai. Ze ligt plat op de grond, onhandig meisje. Als ze begint te lachen barst ook ik in lachen uit, niks aan de hand gelukkig.
    "je weet ook niet van ophouden he" zeg ik met een lach op mijn gezicht terwijl ze op staat. Ik help haar overeind en we lopen het lokaal Muggle Studies binnen, tenminste dat hoop ik. Als ik zie dat er een hoop ogen onze kant op kijken merk ik dat het niet bepaald leerlingen van onze leeftijd zijn...
    "eh, sorry, Professor.." mompel ik beschaamd waarna ik de deur weer dicht doe en richting het volgende lokaal stap.


    Sorry voor de kortheid, ik heb weinig inspirarie..

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 23:27 ]


    Little do you know


    BLAINE THOMAS CLEAVER


    "Jahoor, what about you?" Is haar antwoord. Ik zie haar nu zwaaiend op ongeveer dezelfde hoogte als ik staan. Ik wurm me langs de takken, bladeren en stam naar haar toe en ga naast haar op de tak zitten.
    "Weet je?" Vraag ik haar. "Ik ben heel blij dat ik je vandaag ontmoet heb. Jij bent een stuk leuker dan die lessen."
    Ik weet niet waarom ik plots zo aardig en gevoelig doe, maar ik vind aan de andere kant ook wel dat ze het verdient. Ze is een hartstikke leuke meid en heeft het recht dat te weten.
    "Zullen we weer naar beneden gaan?" Vraag ik dan met een kleine jongetjes stem. "Ik durf echt niet verder hoor." Ik steek mijn tong naar haar uit en kijk heel zielig. Dat aardig en gevoelig zijn is echt lastig om lang vol te houden, dus langer dan ongeveer een halve minuut, zal je van mij niet krijgen.


    Sorry, langer lukte echt niet. Dan zou het echt alleen maar onzin worden :c


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jamie-Lee Layla Clapton
    Ik zie hoe hij zich tussen de takken en bladeren door wurmt en met wat moeite - en zonder kleurscheuren zowaar - dan uiteindelijk voor me staat.
    "Weet je?" vraagt hij en ik kijk hem vragend aan en kantel mijn hoofd. "Ik ben heel blij dat ik je vandaag ontmoet heb. Jij bent een stuk leuker dan die lessen." ik bloos even en begin een beetje dom te glimlachen.
    "Oh eh... Wauw dankje... Wat een complimenten opeens," breng ik dan uit en wil mezelf wel slaan, een - heel -leuke jongen geeft je complimenten en dan zeg je dat Jamie, wauw, gewoon wauw.
    "Zullen we naar beneden gaan?" stelt hij dan voor en imiteert hierbij een klein jongetje. "Ik durf echt niet verder hoor." hij kijkt ontezettend zielig en steekt dan zijn tong naar me uit waardoor ik in de lag schiet. Echter verlies ik mijn evenwicht even en met wat gestuntel weet ik me overeind te houden, vijf meter naar beneden vallen? Nee dankje ik pas. Ik bloos even en kijk hem dan lachend aan en knik.
    "Is goed hoor, nog een idee wat we zouden kunnen doen?" vraag ik dan en knijp nog even in zijn wang voordat ik ook even mijn tong uitsteek. Vervolgens zwaai ik me een tak naar beneden en kijk omhoog. "Kom je nog?" vraag ik plagend en zet mijn handen in mijn zie en doe net alsof ik al eeuwen op hem wacht.


    I just caught the wave in your eyes


    BLAINE THOMAS CLEAVER


    Jamie-Lee schiet in de lach, waardoor ze even uit balans raakt. Gelukkig weet ze zich zelf vervolgens wel weer te hervatten. Ik had dus echt geen zin om meisjesbloed op te gaan ruimen.
    Ze bloost even als ze weer volledige balans gevonden heeft en knikt naar me.
    "Is goed hoor, nog een idee wat we zouden kunnen doen?" vraagt ze me dan, waarna ze me in mijn wang knijpt en haar tong naar me uitsteekt.
    Ik glimlach even, maar voordat ik kan antwoorden is ze al een tak naar beneden gegaan.
    "Kom je nog?" vraagt ze plagend als ik naar beneden kijk. Daar staat ze alsof ze er al heel lang staat met haar handen in haar zij.
    Zo snel als ik kan ga ik ook naar beneden en dan begin ik haar te kietelen. Ik weet niet waarom. Het voelde gewoon als een goed moment daarvoor. Niet alsof ik er al langer over nadacht om dat te doen, het was gewoon iets spontaans.
    Tijdens het kietelen vroeg ik me af hoe Jamie-Lee me zag. We waren gewoon vrienden, toch? Ik weet niet hoe ik haar zag en bovendien was ik een soort van aan het daten met Avery. Nou ja, dat hadden we afgesproken, maar echt veel was er niet van gekomen.
    Iets anders in mijn hoofd vertelde me dat ik moest stoppen met nadenken over hoe mijn gevoelens en relaties in elkaar zaten. Ik moest me niet gedragen als een watje. Ik wist het gewoon even niet meer.
    Ik liet Jamie-Lee los en kwam even terug op haar eerdere vraag.
    "Je wilde wat drinken, toch?" begon ik. "Nou, als jij een drankje kan toveren... Ik kan het proberen, maar ik weet niet of er dan iets gezonds uitkomt."


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Jamie-Lee Layla Clapton

    Eenmaal op de grond komt Blaine me razendsnel achterna en ik wil net wat zeggen wanneer hij me spontaan begint te kietelen. Als er iets is waar ik niet tegen kan dan is het kietelen; nou ja, naast mijn allergie voor tomaten en melk dan maar daar gaat het nu niet om. Een lach salvo van mijn kant daalt over ons heen terwijl ik tevergeefs probeer te ontkomen aan zijn handen die in mijn zijen porren. Dat wat ik vreesde wat er zou gaan gebeuren, gebeurde. Blaine blijft me kietelen en ik blijf lachen, zodanig dat mijn bekende hik-lach opkomt zetten. Wanhopig probeer ik me te verzetten en ondertussen de korte piepjes van het lachen die mijn keel verlaten te onderdrukken - waar ik overigens hopeloos in faal. Eindelijk laat hij me los en ik giechel nog even na terwijl ik hem even plagend wegduw.
    "Kietel me nóóit meer." ik probeer enigszins dreigend over te komen maar de pret straalt op elke mogelijke manier die je - je kunt bedenken van me af.
    "Je wilde wat drinken toch?" zegt Blaine dan waardoor ik even bevestigend knik en ik kijk hem met een gekanteld hoofd nieuwsgierig aan. "Nou als jij een drankje kunt toveren... Ik kan het proberen, maar ik weet niet of er dan iets gezonds uit komt." ik kijk even verbaasd voordat ik weer begin te lachen en tegelijkertijd mijn hoofd schud.
    "Nou ik heb denk ik net zo'n geweldige zin in een bezoekje aan de ziekenvleugel... dus laat ik het dan maar proberen," ik vis mijn stok onder het uiteinde van de pijp van mijn zwarte jegging vandaan en tik er wat mee op mijn hand terwijl ik bedenkelijk op mijn lip bijt.
    "Eén dingetje: zoals je misschien hebt gemerkt ben ik niet zo handig, en dus ook niet met spreuken uitspreken. Dus óf we hebben dadelijk iets drinkbaars óf ik blaas het bos op..." ik zeg het weliswaar met een lach maar eigenlijk spreek ik de waarheid - hoe sneu. Een korte zucht ontsnapt mijn lippen voordat ik wat bij Blaine weg ga staan en met mijn stok zwaai terwijl ik de spreuk uitspreek. Tot mijn grote vreugde verschijnen er twee bekers met butterbeer en ik maak even een kort vreugdedansjs.
    "Hey het is gelukt!" roep ik enthousiast uit voordat ik Blaine een beker geef en de ander zelf houd. "Cheers!" zeg ik vervolgens en hef mijn glas vrolijk op.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 14:41 ]


    I just caught the wave in your eyes


    LOGAN STANLEY BURCHARD
    Durmstrang ~ 7th Year

    "Het is maar wat je romantisch noemt, jij vind strandwandelingen romantisch en wie weet vind ik het wel leuk om mensen van kliffen te duwen," Zegt Alyssa weer. Het duurt even een voordat ze ineens out of nowhere begint te lachen. "Maar wat wordt het nou? Ditchen we Logan of niet?" Gaat ze verder. Bij haar woorden trek ik half beledigt een wenkbrauw op. "Beslis jij maar." Zegt ze tegen Daniël, waarna ze even naar mij glimlacht. Nou, lekker is dat. Ineens krijg ik het vreemde idee dat Alyssa mij lijkt te zien als een soort huisdier die ze gewoon kan wegsturen en kan laten apporteren wanneer zij wil. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes als ik daarover nadenk. Met de seconde wordt het me duidelijker dat Daniël zijn beste vriend op dit moment absoluut niet nodig heeft, en me ongeveer heeft ingeruild voor een sexy, blond en vrouwelijk exemplaar. Ik moet toegeven, de logica die daarachter schuilhoudt lijkt me overduidelijk, maar ik kan niet zeggen dat ik me nu bijzonder blij voel met mijn positie in dit hele verhaal. Uiteindelijk geef ik toe aan mezelf dat ik geïrriteerd ben, wat niet echt iets is waar ik goed mee om kan gaan. Ik wordt in elk geval al iets blijer als ik Daniëls reactie te horen krijg.
    "Nee hoor, blijf gerust," Zegt hij, waarna er al snel weer mijn bekende glimlach op mijn gezicht verschijnt. Wat me nog meer voldoening geeft is dat Daniëls gezicht eigenlijk iets totaal anders zegt. Ik kan me eigenlijk maar al te goed voorstellen dat hij graag even wat tijd alleen met Alyssa zou willen en mijn irritante commentaar daar dus echt niet bij kan gebruiken.
    "Mooi zo. Ik was al bang dat je mij er niet bij wilde hebben." Antwoord ik, waarna ik glimlach op een je-komt-echt-niet-zo-makkelijk-van-me-af manier.


    She was always looking for more..

    Any people up to bring this alive again? I love oxford


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    Any people up to bring this alive again? I love oxford


    Me! Ik heb alleen geen idee waar we/ik moet(en) beginnen/verdergaan...


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    GreenIeaf schreef:
    (...)

    Me! Ik heb alleen geen idee waar we/ik moet(en) beginnen/verdergaan...



    Hmm,.
    Ik ga nu posten met Silena. Eigenlijk zou een tijdsprong handig zijn maar de TS is al vier dagen niet online geweest dusja. We gaan gewoon weer de Oxford rebelsiteit in en gewoon doen wat we willen (cool) :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ik quote TS even:
    [Quote]Ik ben vanaf donderdag twee weken weg, maar gezien het feit dat het nu al (bijna, zo goed als) dood is verwacht ik sowieso toch niet veel vooruitgang. Maar goed.. ik zou het heel fijn vinden(als jullie ineens allemaal gaan posten x'D) dat er nog niet naar het bal geskipt word, ervoor mag van mij maar aangezien ik met Kjellberg de aankondiging moet/wil doen enzo zou ik er dan graag bij zijn (:

    Hieruit leid ik af dat we best mogen skippen? i should really post with Belle :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik quote TS even:
    (...)

    Hieruit leid ik af dat we best mogen skippen? i should really post with Belle :')


    Oooh :') We kunnen dan skippen nar de avond ofzo? Of is het dedag van het bal? Damnit. This is hard. Zullen we anders naar een uur of vijf skippen? Vier misschien?


    take me back to the basics and the simple life

    //Wanneer ik weer een beetje de zin op kan brengen probeer ik iets met Alyssa, idk maar ik kan het op een een of andere manier niet opbrengen :').


    I just caught the wave in your eyes

    EthereaI schreef:
    (...)

    Oooh :') We kunnen dan skippen nar de avond ofzo? Of is het dedag van het bal? Damnit. This is hard. Zullen we anders naar een uur of vijf skippen? Vier misschien?


    Ik zeg doen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Skip naar 16.00


    take me back to the basics and the simple life

    ALYSSANDRA 'ALYSSA' HYACINTHA BAUDIN
    Beauxbatons • 7th year


          Lachend sla ik een arm om Daniël zijn middel terwijl we samen een beetje ronddwalen over het terrein. Nou ja "samen" is wel heel erg ruim gesproken, gezien er ook nog een derde man ons gezelschap aanvult, namelijk niemand minder dan Logan. Ik met mijn stomme kop en mijn manieren kon natuurlijk geen nee zeggen tegen het feit dat hij mee wilde en nu zitten we al de hele middag met die gozer opgescheept. Prima jongen hoor en knap ook nog, maar nog steeds... Als ik en Daniël weer eens een momentje samen hadden, kwam hij er weer doorheen walsen, zodoende lopen we nu als drie kleuters op een rijtje terug richting Oxford. Maar ik moet niet zo zeuren, ik heb het er zelf naar gemaakt dus zo zij het. De volgende keer zeg ik gewoon keihard "nee" tegen de eerste de beste persoon die een date met een potentieel vriendje dwarsboomt – zij het niet dat ik dan niet al een vriendje heb en dat - dat vriendje ook nog Daniël is...
    "Dus..." begin ik dan een gesprek en kijk naar de twee heren naast me. "Wat gaan jullie nog doen voor het bal?"


    I just caught the wave in your eyes