• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Tingo 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - EthereaI 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Greenleaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Tingo 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair -Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Weasley 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Leithold 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Weasley 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Tingo 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics


    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.




    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:14 ]


    Little do you know

    LILY AMANDA HALE

    "The only dreams that matter are the ones you have when you’re awake."



          "Natuurlijk gaan we naar het bal. Eigenlijk waren we net aan het verzamelen om mij en Aiden te helpen kiezen met jurken. Herinner je dat we met z'n allen gingen shoppen voor jurken en ik er vijf had gekocht? Ik kan nog steeds niet kiezen," lacht Silena. Dat is weer typisch iets voor haar - gewoon nooit kunnen kiezen. Ik ben ook redelijk kieskeurig maar meestal is het omdat ik niets perfect vindt en Silena daarin tegen vindt alles perfect.
          "Jij gaat toch ook gewoon hé?" vraagt ze vervolgens en voordat ik mijn mond open kan trekken geeft June al een reactie.
          "Tuurlijk gaat ze. En zelfs als ze niet wilt ontvoer ik haar en sleep ik haar zelf naar het bal toe," zegt ze en gelijk vraag ik me af hoe ze me daadwerkelijk naar het bal zou slepen. Ze zou me echt niet aan mijn haren door de gangen slepen - Hoewel wacht, dat zou ze wel doen.
          "Oh Lily," zegt Aiden terwijl ze me nog een knuffel geeft.
          "We hebben je zo gemist. Het is echt een grote ramp; je moet ons helpen kiezen. Ik kan niet kiezen," zegt het meisje terwijl ze drie jurken om hoog houdt.
          "De derde, absoluut de derde. Die is schitterend en staat mooi bij je ogen," zeg ik terwijl ik de stof van de jurk even door mijn handen laat glijden.


    -

    Phoebe Dana Jacksons


    Robin concludeert dat de avond dan toch minder erg word dan gedacht, en met een knikje stem ik met hem in; "Gelukkig wel" glimlach ik terug.
    Ik hoop dat ik op tijd klaar zal zijn met mijn haar, make-up en outfit vanavond, maar echt een date heb ik ook niet dus heel weinig zal het niet uitmaken of ik er nu goed uit zie vanavond of niet. Al zal het voor mezelf natuurlijk ook fijn zijn om er niet uit te zien alsof ik een zwerver ben of iets wat daar op lijkt...
    Ik werp een snelle blik op mijn horloge en zie dat het al 6 uur is. Nog twee uur te gaan en het bal gaat van start.
    "ehm, ik denk dat ik maar naar mijn Dorm ga. Klaarmaken voor het bal" zucht ik dan tegen robin "Ik mag er dan geen zin in hebben, maar ik wil er toch wel een beetje goed uit zien" zeg ik dan met een onschuldig lachje. Misschien klink ik nu als één van die tutjes, en al ben ik dat totaal niet, ik ben nu eenmaal een meisje en ik vind het fijn om met een lach op mijn gezicht in de spiegel te kunnen kijken in plaats van met een bedroefd gezicht omdat ik er niet uit zie..


    Little do you know

    Belle Coeh


    "Ik zou veel liever met j... een meisje zoals jij gaan dan met die populaire tutjes die toch alleen maar denken dat ze beter zijn dan me," zegt hij. Het klonk alsof hij 'jou' wilde zeggen, maar dat zou wel niet waar zijn. Natuurlijk zag hij me niet zo. Toch kan ik de blos die verschijnt niet tegenhouden. Hij is fantastisch en ik heb het ontzettend naar mijn zin bij hem, maar ik weet eigenlijk niet eens of ik wel zou willen dat hij me zo zou zien en ik hem ook zo dan. Nu zijn we vrienden en klikt het goed, maar zou het niet moeilijk worden als het niet blijkt te werken? Ik wil hem niet als vriend verliezen door zoiets als hormonen.
    Hij wordt rood als ik vaststel dat er dus iemand is en zegt dat er echt niemand is. Echt geloofwaardig is hij niet.
    "Leugenaar," zeg ik plagerig, maar ik dring verder niet aan. Als hij het wil vertellen doet hij dat vanzelf.
    Na mijn opmerking dat ik alleen maar creeps tegenkom, vraagt hij quasi-beledigd of hij een creep is.
    "Zolang ik niet weet wat je intenties zijn, kan ik daar geen nee op antwoorden," antwoord ik plagerig en ik lach, waarna ik even mijn gewicht verplaats om comfortabeler te staan. Aangezien ik de afgelopen vijf seconden niet meer gestruikeld was, is dat niet heel slim en ik verlies weer eens mijn evenwicht, om vol tegen Jonah aan te vallen. De enige manier om overeind te blijven is zijn schouder vast te grijpen - sorry voor het knijpen! - en er tegen de tijd dat ik mijn evenwicht weer heb, achter te komen dat ik wel heel dicht op hem sta.
    "I'm the girl that can't walk in heels without killing myself...or someone else."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Silena Zoë Paetrix
    Queen of Pranks × Maxilena × Seventeen

    Voordat Lily mijn vraag kan beantwoorden, doet June dit voor haar en het voelt weer alsof Lily nooit weg is geweest. Het voelt normaal en goed, het is een heerlijk gevoel.
    “Tuurlijk gaat ze. En zelfs als ze niet wilt dan ontvoer ik haar en sleep ik haar zelf naar het bal toe,” lacht ze en de lach werkt aanstekelijk. Een lach rolt weer over mijn lippen terwijl ik opsta, het voelde niet echt fijn om zo’n drie mensen te hebben die op me kwamen te vallen. Aiden komt daarna aanzetten met haar jurkendrama, waar ik ook een probleem mee heb. Wanneer ze niet veel later terugkomt met drie jurken en om onze meningen vraagt heeft Lily meteen een antwoordt.
    “De derde, absoluut de derde. Die is schitterend en staat mooi bij je ogen,” antwoordt ze. Ik bekijk de jurken even kritisch en zeg dan dat ik het met Lily eens ben. Hoewel ik dolgraag dezelfde vraag zou willen stellen heb ik geen zin om vijf jurken deze kamer in te sleuren, dus stel ik voor om naar mijn kamer te gaan, zodat ze mij kunnen helpen.
    “Oh, en Lils? Jij had zeker nog geen jurk? Of wel? Want je mag er dan ook wel een van mij,” zeg ik lachend, “Ik kan toch moeilijk vijf jurken gaan dragen en er zit er vast wel een tussen die je heel mooi vind en past.” Zeg ik tegen haar, terwijl ik haar nogmaals een korte knuffel geef voor we gezamenlijk naar mijn kamer, naast die van June en Lily, lopen. Er lag al wat make-up uitgestald, evenals haarspullen zodat we zo niet hoefden te zoeken. Ik zei een ‘hoi’ tegen America, die op bed lag te lezen. Ik pakte de jurken en legde ze zorgvuldig, een voor een op het bed. Kritisch keek ik naar de jurken en even naar Lily.
    “Lil, ik denk dat een van de twee witte bij jou het mooist zou staan, dus die mag je wel?”


    NOTE: She’ll choose the last one in the end.


    take me back to the basics and the simple life


    Robin McAdair

    Ze stemt met me in en ik glimlach even. Mijn glimlach vervaagt iets als ze op haar horloge kijkt. Waarschijnlijk bedenkt ze dat ze al veel te lang in mijn aanwezigheid is of ze denkt dat ze zich echt moet gaan klaarmaken.
    "ehm, ik denk dat ik maar naar mijn Dorm ga. Klaarmaken voor het bal" zegt ze dan om daarmee mijn tweede vermoeden te bevestigen - al kan het natuurlijk altijd een smoesje zijn. Niet zo pessimistisch, Robin, spreek ik mezelf streng toe. Er is vast wel iemand die met je omgaat.
    "Ik mag er dan geen zin in hebben, maar ik wil er toch wel een beetje goed uit zien," zeg ze vervolgens en ik knik even. Mij maakt het niet uit hoe ik eruit zie, maar ik weet dat dat voor meisjes anders is. Blijkbaar móét alles perfect zitten want anders is de hele avond al verpest. Mij niet gezien, ik trek vijf minuten vantevoren andere kleren aan en dat is het. Ze mogen al blij zijn dat ik de moeite doe om me om te kleden en niet gewoon in mijn huidige kleding ernaartoe ga.
    "Dan zie ik je vanavond wel?" Zeg ik maar mijn zin eindigt meer als een vraag.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick


    Ze gelooft me niet als ik zeg dat er niemand is die ik zou willen vragen, heeft ze ergens gelijk mee maar ach... dus ik reageer beledigt als ze me een leugenaar noemt.
    "Ik? Liegen? Nooit" roep ik uit waarna ik lach. Grapje zeker, Jonah. Je liegt zo vaak. Alleen niet tegen mensen die veel voor je betekenen.
    "Zolang ik niet weet wat je intenties zijn, kan ik daar geen nee op antwoorden," zegt ze dan als ik haar vraag of ik ook een Creep ben. Een lach rolt over mijn lippen terwijl ik instemmend knik.
    "Ja, die kan ik begrijpen" grinnik ik "maar ik was echt niet van plan om je vanavond stiekem dronken te voeren ofzo en je mee de bezemkast in te nemen hoor, dat doe ik alleen op de tweede date" grap ik met een knipoog en een speelse grijns waarna ik in de lach schiet.
    "Nee, oké. Ik durf een meisje niet eens te zoenen op de tweede date -oké ik ben nog nooit op een date geweest maar goed- dus laat staan dat ik zulke dingen uit haal, dan moet je wel heel gestoord zijn daar boven" vervolg ik hoofdschuddend.


    Little do you know

    Phoebe Dana Jacksons


    Hij vraagt me of hij me vanavond zie en ik glimlach terwijl ik knik "Ja, zeker" zeg ik vrolijk tegen hem. Hij zelf lijkt er niet heel zeker van te zijn, waarom weet ik niet. Maar dat weerhoud mij niet om vrolijk te reageren. Ik draai me om en loop weer terug naar waar ik vandaan kom, op naar de Dorms.
    "Tot vanavond!" roep ik nog terwijl ik me een paar passen om draai en achteruit loop, ik zwaai even maar wanneer ik me weer terug omdraai realiseer ik me dat ik net iets té enthousiast ben geweest... alsof hij me nu maar niet één of andere freak vind ofzo... Waarom ben ik nou ook altijd weer net iets té van alles...

    Eenmaal boven ga ik voor mijn kaptafel op het krukje dat er staat zitten. Ik kijk even naar mijn haar en mijn gezicht. Iets meer make-up kan wel, toch?
    Na een tijdje besluit ik gewoon mijn make-up neutraal te houden, een dun streepje eye-liner op mijn ooglid, bruinige smokey oogschaduw, oogpotlood en mascara. Daar houd ik het voor vanavond bij.
    Dan sta ik op om mijn jurk uit de kast te halen, hij heeft al die tijd al in een zak gehangen zodat er geen stof of viezigheid op zou komen.. Ik heb hem al een paar maand in mijn kast hangen, ik verheugde me er zo op om deze aan te hebben naast mijn 'date'... maar nu ik geen echte date heb is dat zo'n teleurstelling.. misschien dat ik op iemand dat 'wow' effect heb maar dat zal wel niet, het zal niet anders zijn dan normaal. Ik durf te wedden dat niemand mij zal zien staan zoals altijd. Geen jongen die naar me kijkt, dus ik zal mooi moeten zijn voor mij en niet voor een ander.
    Ik laat de rode stof van de jurk door mijn handen glijden en een glimlach siert mijn lippen, hij is gewoon zo mooi. Een lange losse jurk.
    Ergens had ik verwacht dat ik dit met iemand kon delen, met de meiden of in ieder geval met America of June... maar June is bij de andere meiden en ik heb America al een tijdje niet meer gezien. Wat betekent dat ik mezelf moet gaan klaar maken. Al laat het gelach en de vrolijkheid aan de andere kant van de gang wel steken achter.. het doet pijn om alleen te zijn als je anders gewend bent. Maar ik ben sterk genoeg om hier aan te kunnen wennen, en ook ben ik sterk genoeg om dit gewoon te doorstaan.


    Little do you know

    Belle Coeh


    "Ik? Liegen? Nooit," roept hij uit als ik hem voor leugenaar uitmaak en ik moet lachen, waarna ik als antwoord mijn tong uitsteek. Ik weet het, het is niet een hele volwassen reactie, maar ach, het dekt de lading wel en wie heeft ooit gezegd dat ik volwassen ben?
    Op mijn antwoord dat ik niet over zijn intenties kan oordelen, antwoordt hij dat het niet zijn plan was me stiekem dronken te voeren en me naar de bezemkast te brengen, want dat doet hij alleen op de tweede date en hij knipoogt. Ik schiet in de lach.
    "Niet? Ik dacht echt dat dat iets voor jou was om te doen. Maar ik hoef me dus nog geen zorgen te maken?" Het feit dat hij indirect dit een date heeft genoemd, negeer ik bewust.
    "Nee, oké. Ik durf een meisje niet eens te zoenen op de tweede date -oké ik ben nog nooit op een date geweest maar goed- dus laat staan dat ik zulke dingen uit haal, dan moet je wel heel gestoord zijn daar boven," vervolgt hij.
    Nog nooit? Dat verbaast me wel. Oké, dat hij niet heel veel exen rond heeft lopen, had ik ergens al wel een beetje verwacht, maar dat hij zelfs nog nooit op date is geweest niet. Zelfs ik - onhandige, stille, lezende ik - ben al wel eens op een date geweest, al is het nooit echt serieus geweest.
    "Beetje verlegen?" vraag ik hem glimlachend, al zou het heel misschien een beetje plagend kunnen klinken. Ja, ik ben zo'n aardig persoon. "Helaas lopen er wel zulke mensen rond ja, maar er zijn genoeg mensen die dat wel leuk vinden, dus als zij elkaar opzoeken, wat maakte het uit?" vervolg ik vrolijk.
    "I'm the girl that can't walk in heels without killing myself...or someone else."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    AMERICA LAZAR

    Wanneer Silena, June, Aiden en tot mijn verbazing ook Lily binnenlopen, word ik kort begroet door hen. Ik mompel een hai en besluit maar op zoek te gaan naar een rustigere plaats. Als ik mijn kamer uit loop zie ik Phoebe net die van haar inlopen, wat mij op een idee brengt. Snel loop ik de kamer weer in waar de amdere vier meiden het ondertussen alweer over jurken hebben. Ik pak snel mijn jurk en andere dingen waarvan ik denk dat ik ze nodig heb en dan loop ik naar Phoebes kamer. Voor de deur blijf ik staan terwijl ik een beetje onhandig met mijn elleboog de deur open probeer te maken. Na een paar pogingen lukt dit bog steeds niet dus hoop ik maar dat ik vaak genoeg tegen de deur aan ben geknald om aan te geven dat iemand de kamer in wil.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    LILY AMANDA HALE

    "The only dreams that matter are the ones you have when you’re awake."



          Silena stelt voor om naar haar kamer toe te gaan zodat ze haar jurken kan laten zien - iets waar we allemaal mee instemmen waardoor we een paar minuten later met z'n vijven in een kamer staan omdat America ook al op haar bed lag te lezen.
          "Oh, en Lils? Jij had zeker nog geen jurk? Of wel? Want je mag er dan ook wel een van mij," lacht Silena.
          "Ik kan toch moeilijk vijf jurken gaan dragen en er zit er vast wel een tussen die je heel mooi vind en past," zegt ze vervolgens en ik ben heel blij met haar voorstel want ik kan moeilijk zonder jurk gaan. Hoewel mannen naakte vrouwen op hakken sexy schijnen te vinden.. Well, nevermind. Dat gaat hem niet worden sinds ik me liever niet bloot geef voor de hele school.
          "Fysiek ben je er toe in staat om vijf jurken te dragen, maar ik denk niet dat dat het helemaal gaat worden dus graag," lach ik en het voelt fijn om weer zo te lachen. Om weer gewoon hier te zijn en te lachen. Silena legt haar jurken op het bed gespreid neer en ik bekijk ze stuk voor stuk.
          "Lil, ik denk dat een van de twee witte bij jou het mooist zou staan, dus die mag je wel?" met dat voorstel verschijnt er een nog grote glimlach op mijn gezicht.
          "Heel graag," zeg ik enthousiast.
          "Als ik jou was zou ik de zwart met roze nemen. Hoewel we dan gelijk een grafsteen voor Max moeten laten maken met 'Bezweken onder Silena Zoë Paetrix' sexyheid'," zeg ik terwijl ik me laat zakken op de grond in kleermakerszit.


    -

    Phoebe Dana Jacksons


    Daar zat ik dan; voor de spiegel met een eyeliner pen een dun streepje boven mijn oog te zetten. Maar hoe vaak ik het ook probeerde, het lukte gewoon niet. Steeds schoot ik uit of werd ie weer te dik.. ugh. Rondom mijn oog is mijn huid inmiddels zwart gekleurd omdat ik de eyeliner niet meer goed weg krijg. Ik ben nu zo blij dat ik ruim de tijd genomen heb voor dit alles...
    Waarom deed ik ook alweer zoveel moeite voor een bal waar niemand naar me gaat kijken? Omdat het verplicht is... en ik wil niet dat ik er bij loop als een zwerver, ik wil dat mensen naar me zullen kijken. Ik wil geen grijze muis meer zijn.

    Met mijn pennetje in mijn ene hand en met mijn andere hand mijn ooglid strak trekkend ga ik gewoon weer voor een nieuwe poging. Het streepje was vrijwel perfect, en ik was er bijna. Tot er ineens een bonk tegen de deur klinkt, gevolgd door een hoop gestommel aan de andere kant van de deur. Het plotselinge geluid deed me schrikken waardoor er nu een zwarte streep over mijn voorhoofd zit.
    Een zucht rolt over mijn lippen en ik sta op -zonder mijn gezicht nog enigzins te perfectioneren- en loop naar de deur. Ik neem aan dat de persoon de deur niet open krijgt dus doe ik hem maar open. America verschijnt met haar handen vol met haar jurk, make-up, schoenen en zo'n beetje alles wat ze nodig zou kunnen hebben voor het bal.
    "Je komt precies op tijd, ik heb hulp nodig" zeg ik stressend terwijl ik haar mijn kamer binnen trek en de deur weer dicht gooit voor iemand anders mijn mislukte make-up hoofd ziet.


    Little do you know

    Kan iemand me vertellen waar we zitten?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Leithold schreef:
    Kan iemand me vertellen waar we zitten?


    Voorbereidingeb van het bal ^^ en ik ga zo maar weer eens posten :')


    take me back to the basics and the simple life


    Dove Laneya Paetrix

    Als ik wakker wordt, ruik ik een ziekenhuisachtige geur. Ik kijk om me heen en zie dat waar ik ben er ook wel een beetje uitziet als een ziekenhuis, alleen dan veel kleiner.
    Waar zou ik zijn? Is dit de ziekenzaal ofzo? Ik ben toch niet gevangen genomen en in een steriele ruimte gelegd waar ik onderzocht wordt? Wat als ik ontvoerd was door aliens?
    Ik sloeg de dekens van me af en liet me op de grond glijden. Voorzichtig en zo zacht als ik kon, liep ik de zaal uit. Ik kwam terecht op een onbekende gang.
    Ik liep langs de deuren en dacht na over wat achter welke deur zou zijn en welke ik zou openen.

    Na een tijdje zoeken naar de weg, was ik weer in een bekend stuk van de school uitgekomen. Gelukkig was ik nog op school en niet ontvoerd door aliens - als de aliens de school niet helemaal nagebouwd hadden om mij minder in paniek te laten raken ofzoiets. Ik had geen idee wat voor ideeën aliens zouden moeten hebben.
    Ik liep zo snel mogelijk naar Silena's kamer in de hoop haar daar aan te treffen. Ik wilde haar nu echt heel graag zien. Ik klopte op de deur en wachtte ongeduldig tot de deur open zou gaan.
    Ze zou er toch wel zijn? Ik bedoel, ik had geen idee wat ik moest gaan doen als ze er niet zou zijn.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    BLAINE THOMAS CLEAVER


    Ik liep een beetje door de gangen van de school, terwijl velen anderen zich waarschijnlijk aan het klaarmaken waren voor het bal van vanavond.
    Veel meisjes waren waarschijnlijk aan het twijfelen over hen kleding, make up en haar, terwijl ze zwijmelde over hun dates.
    En meisjes waren niet de enigen die zo twijfelden. Jongens konden er ook wat van.
    Weetje, ik had het gewoon niet zo nodig. Zeg nou zelf, ik zag er toch al goed genoeg uit.
    Natuurlijk zou ik mijn haar zo wel even goed doen en even een blik in de spiegel werpen. Zonder pak zou ik de zaal ook niet ingaan, maar zolang van te voren? Dat was gewoon tijdsverspilling.
    Maarja, alsof eenzaam rondlopen geen tijdverspilling was. Jamie-Lee was zich aan het klaarmaken en Avery had ik de laatste tijd niet veel meer gezien. Verder zou ik eigenlijk niet zo goed weten naar wie ik toe zou moeten gaan. Ik zou misschien wat meer vrienden kunnen maken, maar een groot deel van me had eigenlijk daar eigenlijk niet zo heel veel zin in. Als het nou op mijn pad kwam, oke. Zelf doen? Neh, daar had ik niet echt behoefte aan.


    Iemand voor deze selfish dude?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 20:36 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman