• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Tingo 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - EthereaI 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Greenleaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Tingo 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair -Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Weasley 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Leithold 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Weasley 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Tingo 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics


    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.




    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:14 ]


    Little do you know

    Silena Zoë Paetrix
    Queen of Pranks × Maxilena × Seventeen


    Nogmaals druk ik mijn lippen op die van Max om ze er vervolgens weer met een glimlach vanaf te halen. Ik sta tegen de muur aan gedrukt en mijn armen hangen nonchalant om Max' nek. Al zo'n halfuur staan we zo. Mijn armen om Max' nek en zijn handen op mijn heupen terwijl we elkaar de hele tijd kleine kusjes geven. Net op het moment dat ik mijn lippen weer op de zijne wil drukken hoor ik zware voetstappen, die niet afkomstig zijn van een leerling. Desalniettemin druk ik mijn lippen op de zijne om hem ditmaal een langere kus te geven. Ik haal ze pas van de zijne af wanneer ik een luid gekuch hoor, wat duidelijk op ons gericht is. Geïrriteerd doe ik mijn ogen open, om vervolgens er mee te rollen en over Max' schouder Jones aan te treffen. Damnit.
    "Paetrix. Phubar. Mag ik jullie er op wijzen dat wij liever niet hebben dat," hij lijkt even naar woorden te zoeken terwijl hij mij strak aankijkt, "intieme momenten in de halen worden gedeeld?" Het klinkt haast vragend en nogmaals rol ik met mijn ogen. "Brutaliteit wordt evenals niet gewenst en daarnaast zou ik jullie willen melden dat het ondertussen vier uur is en dat het bal over twee uur begint." Hij grijnst er even bij waarna hij zich op zijn hakken omdraait en weer weg loopt. Ookal liet ik het net niet zien, lichte paniek overvalt me nu ik me inderdaad bedenk dat we nog maar twee uur hebben om ons klaar te maken.
    "Shit. Max. Ik moet June zoeken. Crisis. See you at six?" opnieuw druk ik een kusje op zijn lippen om me vervolgens om te draaien en, omdat ik het niet anders kan, nog een kusje op zijn lippen druk. Daarna ren ik weg richting de meiden Dorms, op zoek naar June. Ik trippel naar boven en roep June al voordat ik helemaal boven ben.
    "Juneeee! Crisis. Jurk. Haar. Make-up." En ik storm haar kamer binnen.


    take me back to the basics and the simple life

    M A X

    Nadenken over normale dingen zoals leven en ademen en eten is even helemaal niet belangrijk. Het enige wat op dit moment mijn aandacht heeft is Silena. Haar armen om mijn nek, haar lippen op de mijne. En dan weer weg. En weer terug. Ik bevind me in een soort andere wereld waarop het me gewoon helemaal niets boeit dat we hier in een doodnormale gang staan waar iedereen ons gewoon kan zien. Helaas geldt dat niet voor iedereen. Wat Jones precies zegt ontgaat me totaal - Silena's ogen zijn veel belangrijker. Maar dan plotseling is Silena in paniek.
    "Shit. Max. Ik moet June zoeken. Crisis. See you at six?"Ze geeft me nog een snelle kus, loopt weg en weer terug om me nog een kus te geven, en dan rent ze echt weg.
    Ik heb nog even vijf minuten nodig om terug op aarde te komen, en dan besef ik het - het bal.
    Met een zucht duw ik mezelf van de muur af en ga op zoek naar Tommy - hij moet zich vast ook wel klaar maken.


    “A queen will always turn pain into power.”


    JUNE MERCENDES
    Oxford Academy • 7th Year

    Ik probeer een lange gaap te onderdrukken als ik een pagina van het Potions leerboek omsla. Oké, het is nu dus echt zover gekomen. Ik studeer. En nee, dat zijn niet twee woorden die vaak in dezelfde zin voorkomen. Ik haat leren, de enige reden dat ik nog nooit ben blijven zitten is omdat het me allemaal zo makkelijk afgaat dat ik - of ik nou wel of niet graag schoolboeken lees - er hoe dan ook eigenlijk nooit eentje open hoef te slaan. Over het algemeen zuig ik informatie op als een spons. Maar dat geld dus niet voor Potions. Ik en Potions gaan niet samen, en dat is altijd al zo geweest. Ik weet nog dat ik in het eerste jaar een beetje overenthousiast was en dat ik zonder na te denken van alles in die pot gooide. Even later stond ik helemaal over de ketel heen gebogen en net op dat moment ontplofte de inhoud in mijn gezicht. Het duurde dagen voordat ik weer helemaal schoon was, en jaren voordat iedereen erover ophield. Maar gezien dat het nu vakantie is, heb ik me voorgenomen om echt even goed te gaan blokken. Of dat doe ik in elk geval zolang ik de motivatie ervoor kan vinden. Dat kan in mijn geval niet al te lang zijn. Net op dat ene zeldzame moment waarop ik voor honderd procent geconcentreerd ben op de tekst voor me, hoor ik de deur open zwaaien.
    "Juneeee!" Wordt er ineens keihard door de ruimte heen geschreeuwd, waarop ik even zucht. "Crisis. Jurk. Haar. Make-up." Meer woorden zijn er niet voor nodig om me helemaal wakker te schudden. Het boek voor me ben ik meteen vergeten, net zoals eerder de tijd. Shit. Ik draai me meteen om naar Silena en spring van het bed af. We hebben nog maar een paar uur, o my god. Meteen begin ik als één of andere malloot de hele kamer door te springen, helemaal flippend uiteraard. In een snelle beweging weet ik de kastdeur open te trekken, waar ik de jurk vindt die ik vanavond aantrek. Dan pas kijk ik weer om naar Silena en trek ik een klein glimlachje op mijn gezicht. Tegelijkertijd voel ik ook weer een steek in mijn buik, wat het gemis van Lily heeft veroorzaakt. Dit horen we met z'n drieën te doen, en nu zijn er maar twee. Ik probeer dat gevoel even weg te slikken, anders overleef ik de avond waarschijnlijk niet.
    "Well, are you ready?" Vraag ik terwijl ik de jurk voor mijn lichaam houd en een rondje draai.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 18:31 ]


    She was always looking for more..


    LOGAN STANLEY BURCHARD
    Durmstrang • 7th Year

    Fluitend loop ik met mijn handen in mijn zakken over het terrein van Oxford Academy. Ik kan wel stellen dat ik het de afgelopen uren uiterst naar mijn zin heb gehad. Er zijn maar weinig dingen leuker dan de momenten tussen je beste vriend en zijn vriendin ruïneren. Die twee lopen net twee meter voor me en precies op het moment dat ik opkijk slaat Alyssa een arm om Daniël's middel heen.
    "Dus... Wat gaan jullie nog doen voor het bal?" Vraagt Alyssa. Even denk ik na voordat ik antwoord geef. Eigenlijk heb ik totaal geen zin in het bal. Ik was te lui om een date te regelen, dus zal ik waarschijnlijk het grootste gedeelte van mijn tijd verdoen door steeds vrolijk precies tussen Alyssa en Daniël in te gaan staan. Ik loop even naar ze toe en ga naast Daniël staan - aan de kant waar Alyssa dus niet staat - en sla mijn hand over zijn schouder heen, waardoor die Alyssa's gezicht half raakt.
    "Ehm.." Even doe ik alsof ik heel hard nadenk. "Ik trek mijn pak aan, waar ik er trouwens onweerstaanbaar in uitzie. Ik waarschuw je alvast. En verder ben ik er denk ik al aardig klaar voor. Zodra het saai wordt glip ik er wel weer tussenuit." Antwoord ik uiteindelijk.


    She was always looking for more..

    DANIËL
    Alyssa slaat een arm om me heen en ik sla mijn arm ook om haar heen. We zijn al een tijd over het terrein aan het dwalen samen met Logan en hoewel we niks doen behalve ronddwalen - en Logan erbij is - voelt het gewoon goed. Eindelijk is er iemand die ook voor mij lijkt te gaan.
    Natuurlijk heb ik wel andere meisjes gehad, maar vaak was dat voornamelijk omdat ik met Logan rondhang en ze dan in elk geval in zijn buurt konden zijn. Er waren zelfs meisjes die dat ronduit toegaven.
    Maar deze keer niet. Deze keer lijkt het echt om mij te gaan en niet om 'de vriend van'. Voor deze ene keer ben ik het middelpunt en Logan niet en ik moet eerlijk toegeven dat het goed voelt. Maar ik moet ook toegeven dat het me ergens wel bang maakt want nu maakt het ineens wel uit als ik fouten maak.
    "Dus..." onderbreekt Alyssa mijn gedachten. "Wat gaan jullie nog doen voor het bal?"
    Ehm... Ik trek mijn pak aan, waar ik er trouwens onweerstaanbaar in uitzie. Ik waarschuw je alvast. En verder ben ik er denk ik al aardig klaar voor. Zodra het saai wordt glip ik er wel weer tussenuit." Antwoordt Logan terwijl hij zijn hand op mijn schouder legt. "Noodplan al klaar dus?" vraag ik hem met een grijns.
    Ik trek Alyssa dichter tegen me aan voordat ik haar antwoord geef. "Wat, ben ik niet knap genoeg zo?" vraag ik haar vervolgens quasi-beledigd. "Moet ik iets doen dan? Mijn kleren zijn prachtig zo toch?" Met mijn vrije arm gebaar ik naar mijn spijkerbroek en shirt waar nu dankzij een laaghangende tak - laaghangend voor mij dan - een prachtige groene streep in zit.
    wauw, prachtige post die stiekem om drie uur 's nachts al geschreven is xd en die aangepast moest worden omdat ik niet snel genoeg was haha

    BELLE
    Het had wat moeite gekost maar uiteindelijk waren Jonah en ik vanochtend bij het goede lokaal gekomen waar we wonder boven wonder zelfs nog in mochten. De rest van de lessen hadden we heel subtiel klasgenoten gevolgd, waardoor ik wel kan zeggen dat we verder niet verdwaald zijn. Om me heen zie ik de meeste meiden al verdwijnen om zich gezellig samen klaar te maken voor het bal. Voor mij hoefde dat nog niet, ik had toch niet echt iemand met wie ik dat zou kunnen doen - tenzij je nu Jonah zou meetellen, maar ik ga er maar niet vanuit dat hij dat wil, haha. Sowieso is het voor mij niet al te veel werk. Ik trek een andere jurk aan, steek mijn haar even op en doe wat meer make-up op. Te veel kan toch niet want dan zie ik eruit als een mislukte barbiepop heb ik geleerd uit ervaring.
    Ik kijk opzij naar Jonah. "En, moet jij je al klaarmaken voor het bal?" vraag ik met een lach.

    ROBIN
    De lessen zijn gelukkig afgelopen en overal om je heen hoor ik meisjes blij doen over het bal en zeggen dat ze NU moeten gaan omkleden want ze hebben vast niet genoeg tijd anders. Natuurlijk niet, een paar uur is vast niet genoeg. De meeste jongens die ik hoor, zeggen wel heel stoer dat de meisjes vooral hun gang moeten gaan maar ik weet ook wel dat driekwart van hen zodra de meiden uit zicht zijn zich ook naar hun kamers haasten om er perfect uit te zien. Ik snap er eigenlijk weinig van. Waarom zoveel moeite voor een bal? Het is maar een schoolfeest waar je verplicht heen moet. Waarom zou je dan moeite doen?
    In gedachten ben ik een willekeurige kant opgegaan en ben nu bij de uitgang van het gebouw gekomen. Ik overweeg om naar buiten te gaan maar het is waarschijnlijk koud en ik heb geen zin om een jas ofzo te pakken dus ik besluit toch binnen te blijven.
    Ik heb weinig plekken om naartoe te gaan - en ik heb zo'n vermoeden dat we niet meer in de great hall mogen komen omdat ze daar vast versieren - dus ik blijf gewoon staan waar ik sta tegen de muur geleund.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 19:42 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick


    Het was verder een rustig dagje, net zoals iedere andere schooldag. Alleen zijn de leerlingen -en dan vooral de meiden- momenteel een beetje aan het op hol slaan over dat bal van vanavond. Bijna alle meiden lopen te roepen dat ze zich klaar moeten maken met hun jurken en make-up en haar en alles. Ik doe om half acht een pak aan en dan ga ik naar de Great Hall. Zo simpel is het... toch?
    Het feit dat er ook al jongens druk bezig zijn met zich klaar maken doet me lachen van binnen, wat in hemelsnaam moeten zij doen wat 4 uur duurt?
    Belle kijkt me aan en vraagt me of ik me al moet klaar maken voor het bal terwijl ze lacht. Ik kijk quasi-beledigt naar haar,
    "Ik? heb je mijn haar gezien? Daarmee sta ik op in de ochtend." lach ik tegen haar "Ik kleed me half acht wel om ofzo en dan ga ik weer naar de Great hall" vervolg ik met een grinnik.
    "en jij dan? Moet jij niet al lang voor de spiegel staan? Of ben jij gewoon zo mooi dat je maar een paar minuten nodig heb?" vraag ik haar dan met een speelse grijns. Oké, dat klonk wat flirterig misschien...

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 21:13 ]


    Little do you know

    Aiden Luca Millefois



    Zuchtend loop ik de Owelry uit, mijn ouders hadden me de meest afgrijselijke jurk toegestuurd, Gelukkig had ik er zelf een paar gevonden, anders had ik me vanavond niet durven vertonen. Niet dat ik persé wilde; ik had toch geen date, maar toch wilde ik er goed uitzien. Voor een date was ik te lui geweest, en had alle jongens langs me heen laten lopen totdat iedereen iemand gevonden had. Goed excuus, al zegt ik het zelf. Als ik zie hoe laat het is, hol ik naar beneden. Ik moet alles nog doen; Make-up, mijn jurk nog uitzoeken en mijn haar moest nog gedaan worden. Een regelrechte ramp dus. Ik jog de lange gangen door tot ik bij de Fat Lady aankom, mompel het wachtwoord en snel naar de Dorms, hopend dat er iemand is. Ik haal opgelucht adem als Silena en June in de kamer staan. "Phoew meiden, zeg ik, nog kreunend en steunend van het kleine sprintje 'je weet niet hoe blij ik ben jullie hier te treffen. Het is een ramp: ik kan geen jurk kiezen"
    [/15]

    Very shitty sorreh

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 0:19 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Phoebe Dana Jacksons


    Vanuit de andere kamers hoor ik meiden zich helemaal druk maken over jurken, haar en make-up. Ik had mijn jurk al lang uit gezocht, mijn make-up hou ik simpel en mijn haar.. ja daar zal ik echt geen uren mee bezig zijn.
    Na een tijdje besluit ik dan ook maar om wat rond te gaan lopen, ik hoor June, Silena en Aiden praten vanuit hun kamer maar loop gewoon door. Gewenst was ik niet bij die meiden. Eenmaal buiten de Dorms loop ik de trappen af naar beneden. Wie ik tegen komen zal maakt me weinig uit, al is het Lewis. Een gesprekspartner zou fijn zijn op het moment. Dat eenzame gevoel dat je krijgt als je met niemand kan praten -ook al is het over het weer- is best rot. Gelukkig zijn er nog een paar mensen hier die me mogen, zoals America. Maar waar zij nu uit hangt, geen idee. Heb haar vandaag niet meer gezien na de lessen.
    Als ik in de hal bij de deuren naar buiten kom zie ik Robin staan, hij mag me... toch? Ja, volgens mij wel. Ik loop naar hem toe en begroet hem vrolijk.
    "Ook al zin in het bal vanavond" zeg ik met een lachje tegen hem, mijn sarcastische ondertoon was licht hoorbaar. Wetende dat Robin totaal niet het type was voor dit soort gelegenheden. Het is dat het verplicht is om te gaan, anders waren we beiden volgens mij in onze Dorms gebleven..


    Little do you know


    America Lazar

    Ik zit in de meiden Dorms wat te lezen tot Silena binnen komt stormen. Ze roept June en schreeuwt iets over een crisis, waarschijnlijk de voorbereidingen voor het bal. Ik vond het niet erg dat er een bal werd gehouden ofzo, ik had alleen geen zin er heen te gaan. Als ik nog bij Silena en June enzo zat, had ik bij hen kunnen staan, hoewel ik dan ook buiten de boot zou vallen, gezien zij natuurlijk met Max en Tommy zouden gaan. Waar Phoebe nu was wist ik niet en gezien we nu in een verschillend jaar zaten, zag ik haar ook niet zo veel meer. Iets nadat Silena de Dorms binnen was gestormd, stond ik toch maar op om me naar de slaapkamer te begeven die ik met Silena deelde. In mijn kleren kast hing mijn jurk al klaar, en ook mijn hakken stonden al ergens klaar. Mijn haar zou ik waarschijnlijk los laten hangen en aan mijn make-up zou ik niet veel meer doen dan wat lipgloss en wat mascara, dus eigenlijk was ik al bijna klaar. Met een zucht liet ik me op mijn bed ploffen. Op het nachkastje dat ernaast stond, lag een stapel boeken die ik nog niet had gelezen. Ik pakte de bovenste van de stapel en sloeg het open op de eerste bladzijde. Eigenlijk had ik niet echt een idee waar het over ging en na een paar bladzijdes was de verhaallijn nog steeds zo wazig dat ik het maar weg lag. Niet wetende wat ik nu zou moeten doen bleef ik maar op mijn bed liggen, tot het wat meer nut zou hebben me klaar te maken voor het bal.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    LILY AMANDA HALE

    "You can never cross the ocean unless you have the courage to lose sight of the shore."



          Wanneer ik mijn ogen open verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht wanneer ik tegen het gezicht en de blote borst van Lewis aankijk. Ik heb vaak gefantaseerd over hoe mijn eerste keer zou zijn - dat doet ieder meisje, toch? Maar ik had nooit verwacht dat het zo zou zijn, zo perfect. En ook al liggen we op de grond van een kast tussen de bezems en andere schoonmaakproducten - ik had me geen betere eerste keer kunnen voorstellen. Met mijn hand streel ik over Lewis' gezicht waardoor hij zijn ogen opent.
          "Hey," glimlach ik naar hem. "Ik ga opzoek naar June, Silena, Max en Tommy. Ze zullen me vermoorden als ik niet naar ze toe ga," zeg ik en met die woorden sta ik op en doe ik mijn kleding weer aan. Snel druk ik nog een kus op Lewis' wang en daarna meng ik me tussen de niets vermoedende leerlingen. Ik loop richting de dorms, vermoedend dat June en Silena daar zijn om zich klaar te maken voor het bal. Mijn vermoedens worden bevestigd wanneer ik June, Silena en Aiden aantref in een kamer. Ik werp ze een glimlach toe en voel nu pas hoe veel ik ze werkelijk heb gemist.
          "Did you miss me?" zeg ik met een grijns waarna ik me op het bed neer laat ploffen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 23:56 ]


    -

    Silena Zoë Paetrix
    Queen of Pranks × Maxilena × Seventeen


    Wanneer ik June's kamer binnenstorm springt ze meteen op om de kastdeur open te trekken, waar vervolgens het een apen ander uitvalt en ik moet even lachen. Totdat mijn blik op het, uiteraard lege, bed van Lily beland en ik een kleine steek in mijn maag voel. Damn.
    "Well, are you ready?" Vraagt June met een glimlach om haar lippen terwijl ze een gele jurk voor zich houdt en een rondje draait. Een lach verlaat mijn mond, de jurk is prachtig, en hij zal haar prachtig staan, maar om eerlijk te zijn zal ik hem niet zo snel in de winter plaatsen vanwege zijn felle kleur.
    "Eh nee, anders was ik hier niet in paniek heen komen rennen hè."beantwoord ik haar vraag.
    Voordat ik echter verder kan praten, komt Aiden de kamer binnen. Al best een tijdje hebben we niet echt grootste dingen met elkaar gedaan, maar desondanks zijn we nog steeds gewoon goede vriendinnen.
    "Phoew meiden, je weet niet hoe blij ik ben jullie hier te treffen. Het is een ramp: ik kan geen jurk kiezen" evt ze en ik moet lachen en geef haar een high-five,
    "Ik zit zegmaar met hetzelfde probleem. Herinner je je June, dat we een laar weken geleden samen met Lily jurken gingen shoppen en ik ze toen alle vijf had gekocht omdat ik niet kon kiezen en dacht dat ik nu wel zou kunnen kiezen? Well, surprise surprise, ik kan nog steeds niet kiezen." Vertel ik. En alsof je over de duivel spreekt, daar verschijnt ze. Lily. Casual as always laat ze zich ploffen op het bed, wat ze zegt versta ik niet want ik heb haar al in een omhelzing betrokkenheid terwijl enkele tranen over mijn gezicht stromen. She's back. "Lily!" Riep ik dan ook blij uit en nu knuffel ik haar plat.


    take me back to the basics and the simple life


    Lewis Mercendes
    Oxford Academy • 7th Year

    Ik bevindt me in een zachte slaapstand wanneer ik een zachte hand over mijn gezicht voel glijden. De geur die eromheen hangt doet me gelijk aan haar denken, Lily. Als ik mijn ogen open zie ik haar gezicht voor me. Ze glimlacht. En of ik nou wel of niet wil, haar lach is zo aanstekelijk dat ik wel terug moet lachen. Ik heb even een paar seconden nodig om mijn bewustzijn weer helemaal terug te krijgen, en zodra ik die eenmaal heb weet ik niet wat ik moet denken. Flitsen van de afgelopen uren vliegen aan me voorbij en het eerste wat ik voel is een zalig gevoel van geluk, meteen gevolgd door schuld en daarna angst om wat de hel Lily nu wel niet moet denken. Hoewel ik vrees voor het ergste, lacht ze nog steeds. Die lach lijkt wel het mooiste te zijn wat ik ooit heb gezien.
    "Hey," Zegt ze. Ik ben niet in staat om iets terug te zeggen. "Ik ga opzoek naar June, Silena, Max en Tommy. Ze zullen me vermoorden als ik niet naar ze toe ga," Vervolgd ze. Pas als ze namen noemt van andere mensen, lijk ik weer te weten dat wij niet de enige personen op deze aardbol zijn. Uiteraard moet Lily ook haar vrienden opzoeken, maar eigenlijk ben ik wel zo egoïstisch om haar het liefst nog de hele dag bij me te houden en tegen me aandrukken. Nadat ze nog snel een kus op mijn wang heeft gedrukt is ze ineens verdwenen. En dan zit ik alleen in een bezemkast. Zelfs na haar vertrek hangt haar heerlijke geur nog in de lucht. Zo blijf ik even een paar minuten zitten, nagenietend van alles wat er net is gebeurd. Zelfs de hoofdpijn - wat een effect is van het teveel drinken - vindt ik nu even helemaal niet erg. Uiteindelijk besef ik me dat ik beter niet de hele dag in de kast kan blijven zitten, en begin ik een tijdje het kasteel door te lopen, met mijn gedachten bij Lily.


    She was always looking for more..

    Belle Coeh


    "Ik? heb je mijn haar gezien? Daarmee sta ik op in de ochtend," antwoordt hij me lachend.
    "Oh, dus daarom zit het zo rommelig," antwoord ik hem en ik woel even plagend door zijn haar. "Ik kleed me half acht wel om ofzo en dan ga ik weer naar de Great hall" vervolgt hij grinnikend en automatisch lach ik mee.
    "En jij dan? Moet jij niet al lang voor de spiegel staan? Of ben jij gewoon zo mooi dat je maar een paar minuten nodig heb?" vraagt hij vervolgens.
    "Wat vind jij? Jij bent immers degene die het voorrecht heeft gehad de hele dag al naar me te mogen kijken," antwoord ik grinnikend. Ik hoop maar dat het niet zo flirterig klinkt als dat ik het vond klinken, want dat was echt mijn bedoeling niet.
    "Maar nah, vier uur is misschien iets teveel. Ik ga voor de drie en een half," vervolg ik met een knipoog.
    "I'm the girl that can't walk in heels without killing myself...or someone else."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Robin McAdair

    Ik sta niet lang alleen als er plots iemand naar me toe komt. In eerste instantie zie ik niet wie het is, maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik niet echt gekeken heb. Wanneer ze dichterbij komt, wordt ik toch wel nieuwsgierig wie er nou met mij zou willen praten, dus ik kijk nog een keer om te zien dat het Phoebe is.
    "Ook al zin in het bal vanavond" zegt ze met een sarcastische ondertoon. Blijkbaar ben ik niet de enige hier die echt totaal geen zin heeft en liever niet gekomen was. Wat een verrassing, ik dacht dat iedereen zo dol op zulke dingen hoorde te zijn en zeker de meisjes, met hun 'wat voor jurk moet ik aan? En welke schoenen? En wat voor make-up? En date?' houding.
    "Natuurlijk, je weet toch dat ik dol ben op zulke dingen?" antwoord ik. Ik probeer niet eens om de sarcastische toon in te perken. Dat lukt toch niet.
    "De hele avond daar zitten terwijl ik zoveel andere dingen met mijn tijd zou kunnen doen in plaats van toekijken hoe iedereen danst, dat klinkt toch echt geweldig?" vervolg ik net zo sarcastisch als ervoor. Ik hoop wel dat ik haar niet afschrik met mijn houding, maar aan de andere kant: zij was degene die begonnen was met het sarcastische, dus dan moet ze niet verbaasd zijn als ze het zo terug krijgt.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 16:13 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    JUNE MERCENDES
    Oxford Academy • 7th Year

    "Eh nee, anders was ik hier niet in paniek heen komen rennen hè." Antwoord Silena, waarna ik een wenkbrauw optrek. Op dat moment komt Aiden binnenlopen.
    "Phoew meiden, je weet niet hoe blij ik ben jullie hier te treffen. Het is een ramp: ik kan geen jurk kiezen" Zegt ze, waar ik om moet lachen. Voordat ik ook maar iets kan zeggen, zegt Silena alweer iets.
    "Ik zit zegmaar met hetzelfde probleem. Herinner je je June, dat we een laar weken geleden samen met Lily jurken gingen shoppen en ik ze toen alle vijf had gekocht omdat ik niet kon kiezen en dacht dat ik nu wel zou kunnen kiezen? Well, surprise surprise, ik kan nog steeds niet kiezen." Ik knik en lach bij de gedachte aan die dag. Zelf snap ik die besluiteloosheid van Aiden en Silena niet. Een jurk vinden vindt ik ontzettend moeilijk, maar zodra ik de mijne eenmaal zag was ik verliefd en verloor ik het zicht over alle anderen.
    "Nou, dan zullen jullie het maar met mij moeten doen als jullie een adviseur met smaak - en nog belangrijker - vastberadenheid, nodig hebben." Zeg ik met een glimlach, al wordt de deur midden in mijn zin voor de alweer derde keer opengegooid. En ineens begin ik helemaal schreeuwend en hysterisch te doen als ik Lily daar in de deuropening zie staan en naar haar bed zie lopen.
    "Did you miss me?" Zegt ze. Mijn mond valt open. Alleen al het geluid van haar stem, wat ik me eerder steeds had geprobeerd te herinneren. Silena's bewustzijn is iets sneller dan het mijne, waardoor ze al gelijk op Lily af begint te rennen. Meteen ren ik erachteraan en spring ik bovenop Lily en Silena. De tranen stromen over mijn wangen. Hoe kan ze hier ineens zijn? Niet dat het uitmaakt, zolang Lily terug is, is alles goed.


    She was always looking for more..