• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Tingo 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - EthereaI 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Greenleaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Tingo 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair -Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Weasley 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Leithold 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Weasley 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Tingo 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics


    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.




    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:14 ]


    Little do you know

    When you realize that actually the 28th was Silena's bday. Oops. Well, changed it to 1 december tho :')


    take me back to the basics and the simple life

    Silena Zoë Paetrix




    Max houdt de ring vragend omhoog, en een lach verlaat mijn mond. Het is gewoon grappig, maar ook zo lief. Een zucht rolt over mijn lippen, en ik huis mezelf weer overeind. Morgen was June jarig, en ik had nog altijd niks van een cadeau, laat staan een prank. Afgelopen jaren waren er altijd een soort van Pranks geweest als er iemand jarig was, maar ik had nog altijd niks origineels bedacht. Er was al zoveel wat we al gedaan hadden, er bleef gewoon niet zo veel meer over. Langzaam buk ik, en pak ik Max' hand om hem overeind te trekken. Niet veel later trek ik hem in een knuffel. Mijn gedachten waren verdeeld. Het feest van vanavond, Max, en de verjaardag van June.
    "Zullen we anders de rest ophalen, en naar het buitenhuisje gaan?" vraag ik hem niet veel later. Volgensmij waren Scarlett, en nog een paar anderen er al heen, dus wij zouden er net zo goed ook alvast heen kunnen gaan.
    "Alhoewel, ik ga me wel eerst even omkleden." vervolg ik met een grijns rond mijn lippen. Feestjes houd je niet in normale, alledaagse kleding.


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale


    Met een kleine glimlach op mijn gezicht loop ik door de gang. De omstandigheden die er zijn kunnen me er niet van weerhouden om een intens geluk te voelen. Ik weet dat ik June hiermee kwets en ik weet dat dat me ook een van de egoïstische mensen maakt die ooit heeft bestaan. Ik hoop onderweg Silena, Tommy, Max of June tegen te komen omdat ik iets hoorde over een feest vanavond. Dat klinkt aanlokkelijk maar ik weet dat daar ook veel voorbereidingen bij horen en dat Silena waarschijnlijk de leiding neemt en mijn hulp nodig heeft. Ik besluit om naar buiten te lopen omdat Silena nou eenmaal graag buiten is. Wanneer ik haar na een tijdje over het terrein te hebben gelopen nog steeds niet kan vinden denk ik aan de plekken waar ze graag komt. Vroeger gingen we weleens naar een plek midden in het bos met een klein watervalletje. We zaten daar om te leren en te kletsen en ik weet eigenlijk niet waarom we dat tegenwoordig niet vaak meer doen. Als ik een tijdje in de richting van het watervalletje ben gelopen hoor ik inderdaad geluiden die alleen van menselijke aard kunnen zijn. Ik kijk op en zie tussen de bomen door twee gestaltes.
          "Max, Silena!" roep ik terwijl ik mijn pas versnel tot een traag rennen. Wanneer ik bij ze aankom zie ik dat ze beide puur geluk uitstralen waardoor de glimlach op mijn gezicht nog groter wordt. Dit kan alleen maar iets goeds betekenen.
          "Ik hoorde iets over een feest en wist zeker dat jij daar achter zat," zeg ik met een glimlach wanneer ik bij ze aangekomen ben.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 17:12 ]


    -


    June Mercendes

    "Mensen, ik ga even het nieuws over ons geweldige feest verspreiden." Zeg ik uiteindelijk als het gesprek een beetje is verwaterd en ik niet meer goed oplet. Silena is met Max weet ik het veel wat doen, en ik kan mijn hoofd niet bij Lily vandaan houden, want zij is weet ik veel wat met Lewis aan het doen. Het verschil tussen Silena en Max en Lily en Lewis, is dat ik bij die eerste twee dus wel zeker ben van hun veiligheid en mentale gezondheid. Ik kan dus maar beter mijn aandacht af gaan leiden door mensen te werven voor een goed doel, oftewel ons feest. Daarnaast wil ik ook niet al het eten van Tommy opeten. Hoe fijn ik het ook vindt om naast hem te zitten, ik sta toch op om later weer te gaan zitten bij de eerste de beste tafel die ik kan vinden. Het zijn een stel vijfde jaars van dat soort die wel in zijn voor een feestje. Ik glimlach naar ze, zij kijken me raar terug aan. Toch zeggen ze niets doms, ik weet dat ze wel respect hebben voor mij en dan met name het groepje waar ik altijd inzit. Ze hebben vorig jaar ook ergens geholpen met een één of andere prank die ik nu alweer ben vergeten.
    "We houden vanavond een feestje in het buitenhuisje." Zeg ik tegen ze, waarop ze elkaar veelbelovend aankijken. Hun blik zegt al genoeg, zij gaan sowieso komen. "Met drank." Vervolg ik als hun ogen daar vervolgens naar lijken te vragen. Ik moet zeggen, dat ik het ergens ook wel vreemd vindt. Normaal ben ik dus totaal niet van dit soort dingen en nu kondig ik er zelfs een feestje voor aan. Ergens vindt ik het ook wel heel leuk. Het is iets wat ik gewoon wil doen voor mijn verjaardag morgen. Vandaag heb ik daar nog geen woord over gerept. Morgen wordt ik zeventien, jaren heb ik uitgekeken naar dat moment. Het moment van verlossing. Een ding weet ik zeker, volgend jaar keer ik zeker niet meer terug naar mijn oom en naar Lewis. Toch knaagt er aan de andere kant een raar gevoel aan me. Als ik geen huis meer heb, moet ik er wel aan eentje komen. En ik heb dus totaal geen geld. misschien kan ik in de zomer ergens werken voor onderdak en eten. En na mijn school kan ik echt gaan werken als weet ik het wat. Zolang ik maar niet terug hoef naar dat huis.
    Ondertussen raak ik ook nog aan de praat met een aantal andere vijfdejaars die het weer van die andere vijfdejaars hadden gehoord, maar het zeker wilde weten. Ook zesdejaars, zevendejaars en achtstejaars kwamen aan bod, zelfs een paar vierdejaars. Onder het vierde jaar stelde ik enkel de lat. Mensen als Dove hoefden hier niets van te weten.
    "Zijn jullie al klaar met eten?" Stel ik voor aan iedereen als ik weer terug ben bij de rest. Ondertussen pak ik nog een van de laatste restjes van Tommy's bord, gewoon omdat ik nog steeds echt heel veel honger heb omdat ik voor mijn doen echt weinig heb gegeten na het ketchup incident. Ik houd mijn woorden beperkt omdat Dove er nog bij staat en ik dit dus echt niet aan haar kwijt wil.


    She was always looking for more..


    Logan Stanley Burchard

    "Dus wat vind je van Oxford?" Vraagt Scarlett aan me als we ons naar buiten bewegen. Ik kijk nog even met een snelle blik rond, in de hoop iets positiefs te vinden. Er is alleen vrij weinig te vinden.
    "Ehm, het kon erger." Zeg ik uiteindelijk een tikkeltje chagrijnig. Ik mis Durmstrang dan ook enorm. "Maar ik zie dat feest wel zitten." Vervolg ik al iets vrolijker. "Ik ben zo terug." Zeg ik dan gelijk weer terwijl ik richting de common room van de jongens loop. Vraag me niet hoe ik en Daniël die net hebben gevonden, wat ook moeilijk was zonder een warm onthaal. Daar had ik gelijk mijn koffer gedumpt, die ik nu weer opzoek. Op de onderkant, liggen keurig netjes, een aantal flessen waar uiteraard drank in zit. Alleen al bij het zien van die dingen heb ik al ontzettend veel zin in vanavond. Een aantal van die flessen stop ik in een tas, ik wil er uiteraard niet op mijn eerste dag hier mee betrapt worden. Ik leg mijn hand zo nonchalant mogelijk op de tas tijdens het lopen, het is verdacht als het rinkelen ervan te horen is. In mijn haast heb ik nog net even de tijd om een blik op de spiegel te werpen en iets fatsoenlijks met mijn haar te doen. Mijn kleding vindt ik er nog wel prima mee door gaan. Als vanavond een goede avond wordt heb ik toch geen kleding nodig. Met een glimlach schud ik die gedachte van me af. Ik moet niet té voorbarig zijn. In snelle passen loop ik weer richting mijn zus, Daniël, Blaine en Scarlett. Scarlett, dat klinkt wel goed. Al snel heb ik ze weer gevonden. "Even mijn voorraad geplunderd." Zeg ik met een grijs tegen Scarlett en Daniël. Voor ons lijken Avery en Blaine in gesprek te zijn. Dat mogen ze zelf wel uitzoeken.


    She was always looking for more..


    Lewis Mercendes

    Lily was geweldig. Enkel al haar lach, de twinkeling in haar ogen. Alles aan haar. Half met mijn hoofd in de wolken loop ik richting de jongens common room. Onderweg kom ik een nieuw gezicht tegen, vast iemand van die uitwisseling. Een en al arrogantie is van zijn gezicht af te lezen, van de manier waarop hij loopt. Ik walg ervan. Als ik de kamer van mij en Max binnenloop laat ik me op mijn bed vallen. Een zucht verlaat mijn lippen. Ik sluit mijn ogen, maar ik blijf haar gezicht voor me zien. Mijn gedachten gaan steeds naar morgen, de dag dat ik jarig ben, dat ik volwassen wordt. Zeventien, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Vroeger was het alles geweest waar ik van droomde, maar ik weet dat het ook alles is waar June van droomde. En ergens ben ik bang, bang dat ik haar na onze schoolcarrière nooit meer zie. En dan hebben we Lily nog... Zeventien lijkt zo dicht bij het einde van school. School is nou nooit echt één van mijn favoriete bezigheden geweest, maar ik zou het echt niet aan kunnen om June en Lily te verliezen. Hoe zou het verder moeten met mij en Lily? En wat kan er dan wel niet van June komen? Ik zie het al helemaal voor me dat ze met Timothy gaat trouwen. Van iedereen kiest ze nou net Timothy. Mijn hand vormt zich om tot een vuist. Hou kan ik haar tegen hem beschermen als ik niet bij haar ben? Niet dus. Ik blijf helemaal alleen over later, net zoals het al mijn hele leven is geweest. Bang voor mijn eigen gedachten loop ik weg, de common room uit, zwervend door de school.

    Dit is dus een totaal onnodige post, but ik ben echt super exited over deze RPG. Is er iemand die zo wanhopig en alleen is dat je zelfs met de gezellige Lewis wilt gaan praten?


    She was always looking for more..

    Phoebe Dana Jacksons


    De tafel stroomt langzaam leeg terwijl iedereen naar het buitenshuis gaat voor het feestje. Het zal me niet verbazen als het er erg aan toe gaat, maar de jongens van Durmstrang interesseren me... en voor zover ik weet heeft geen van hen nog naar me gekeken alsof ik een rare nerd ben of zo.
    "Ik ga even lopen" mompel ik dan tegen Mer waarna ik op sta en de grote hal uit loop. Ik loop een gang in en terwijl ik naar mijn voeten staar loop ik verder. Zouden ze me interessant vinden? Zouden ze me een totale nerd vinden als ik niet zou gaan? Misschien moet ik maar gewoon gaan... een beetje drank kan toch geen kwaad? Toch..? mijn gedachtes blijven maar vragen stellen, maar ik weet geen antwoorden.
    Als ik dan ineens tegen iemand op bots omdat ik te diep in gedachten verzonken ben sla ik een kreet van schrik. Slecht geweten Phoebe? Geschrokken kijk ik op en hoop niet dat ik tegen de verkeerde persoon aangebotst ben.. ik wil geen ruzie... als ik zie dat het Lewis is krimp ik een beetje ineen.
    "O mijn god, sorry! Ik zag je niet, en ik was in gedachten, en ik keek niet voor me maar naar me voeten, het spijt me.." piep ik op sneltreinvaart in de hoop dat hij niet boos word ofzo, ik weet nog hoe June altijd over hem praatte,,, misschien dat er iets verandert is in de tussentijd maar ik hoop het stiekem wel... Lewis is de laatste persoon waar ik ruzie mee wil, aangezien ik geen June meer aan mijn zeide heb om me te beschermen tegen zijn gedrag. Ugh ik voel me zo vriendloos...


    Lol crappy AF but oh well, ik heb zin om weer leven in de brouwerij te brengen hier want het gaat dood T^T
    Ik weet niet of ik Lewis zo heb neergezet als hoe hij is maar ik weet niet meer precies hoe hij nou was qua karakter enzo x'D
    Phoebe is het typische onzekere tienermeisje dat graag gemogen word door iedereen :')


    Little do you know

    Jade Ira Phernon Outfit


    Een lach rolt over mijn lippen als ik zie dat Robin zijn eten wil pakken maar zich dan realiseert dat het al weg is. Ik kan er niks aan doen, leedvermaak is soms gewoon best leuk...
    Dan stelt Robin voor om Chloe een rondleiding te geven en ik knik.
    "Jaa dat kan, maar dan moet onze franchaise dat ook goed vinden" lach ik. Oké ik heb geen idee of ze uberhaupt wel frans is maar ach ik vond het een leuk woord om te zeggen "Heb je zin om het kasteel een beetje te exploren? Het is beter dan Beauxbatons, dat moet ik je wel toegeven" lach ik vrolijk tegen Chloe waarna ik haar aan kijk, wachtend op een antwoord.


    So many spelfouten volgens mij x'D
    Jullie weten vast wel wat ik bedoel cx


    Little do you know


    Lewis Mercendes


    Diep in gedachten verzonken, denken aan de perfectie van Lily, bots ik tegen iemand aan, of botst iemand tegen mij aan. Het gaat zo snel dat ik niet precies kan weten wie tegen wie aan botsen. Als ik naar de zekere persoon kijk, zie ik Phoebe. Een van June's vriendinnen. Fijn. Als ik er verder bij nadenk, bedenk ik me dat ik Phoebe de laatste tijd maar weinig bij June zie zitten. Dat doet me raar opkijken, voornamelijk omdat ik daar de laatste tijd dus ook echt totaal niet bij heb nagedacht.
    "O mijn god, sorry! Ik zag je niet, en ik was in gedachten, en ik keek niet voor me maar naar me voeten, het spijt me.." Zegt ze, een beetje té overdreven naar mijn mening. Mensen botsen nou eenmaal tegen elkaar aan, dat kan gebeuren denk ik.
    "Geeft niet." Zeg ik kort en een beetje chagrijnig, zoals ik normaal gesproken wel vaker ben. Veel reden om vrolijk te doen is er niet in mijn wereld, behalve als je Lily indenkt. Dan komen mijn nieuwsgierige vorige gedachtes weer naar boven. Ik kan het niet laten het aan haar te vragen. Waarschijnlijk vindt ze me toch al een sukkel, dan maakt het toch niet meer uit wat ik zeg. "Zat jij niet altijd bij June en Lily?" Vraag ik haar, als ik heb bedacht niet gelijk weg te lopen.


    { Ik heb echt precies hetzelfde. Gisteren had ik echt ineens zoveel zin hierin en in het feest en alles, dus vandaar die drie posts achter elkaar. Haha.
    Dat invullijstje van Lewis van ooit lang geleden klopt echt totaal niet. Ik heb nooit een rol gemaakt die meer afwijkt van het oorspronkelijke idee dan hij. Maar hij is vooral erg in de schaduw gezet en iedereen kiest June's kant en gelooft haar verhalen over hoe erg hij wel niet is. Dat vindt ze zelf ook, maar eigenlijk geeft Lewis heel veel om haar. En er zijn echt heel veel dingen gebeurd in hun verleden die ik gedurende de speeltopics heb bedacht, maar dat is een beetje lang om op te schrijven. In elk geval zet June hem altijd neer als de duivel, maar dat is hij niet. }


    She was always looking for more..

    Chloë Xanthippe Theodorious



    Jade vraagt wat we gaan doen en ik wil iets gaan antwoorden, maar Robin is me voor. "We zouden Chloë het gebouw kunnen laten zien?", stelt hij voor. Jade knikt, "jaa dat kan, maar dan moet onze Française dat ook goed vinden." Ik schud mijn hoofd even lichtjes. Ik mocht misschien in Frankrijk naar school gaan, maar mijn familie heeft voor hoever ik weet altijd in Griekenland gewoond. "Heb je zin het kasteel een beetje te exploren? Het is beter dan Beauxbatons, dat moet ik je wel toegeven", lacht Jade naar me. Ik grijns even. "Zonder die Fransozen moet het wel beter zijn, toch?" Ik kijk even van Jade naar Robin. "Een rondleiding klinkt goed."

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 17:51 ]


    be gay do crimes


    Daniël John Green
    Als Scarlett aan Logan vraagt wat hij van Oxford vindt, kijkt hij even snel om hem heen. Ik weet wel wat hij doet. Iets positiefs zoeken wat aan zijn houding en mijn eigen impressie van de school te oordelen best lastig gaat worden, als dat niet een groot understatement is.
    "Ehm, het kon erger," redt hij zich er uiteindelijk uit. "Maar ik zie dat feest wel zitten." Ook ik heb zin in dat feest maar voor ik iets heb kunnen zeggen, zegt Logan dat hij zo terug is en loopt weg. Ik weet wel wat hij gaat doen en als hij even later met die zeer bekende tas terugkomt, is mijn vermoeden - voor zover je iets wat je zeker weet een vermoeden kan noemen - bevestigd.
    "Even mijn voorraad geplunderd," zegt Logan wanneer hij weer terugkomt. Ik wilde dat ik ook mijn voorraad kon plunderen maar dat heb ik een paar dagen geleden al iets te grondig gedaan - de kater de dag erna was behoorlijk en dat terwijl ik toch best wel wat gewend ben - en ik heb helaas nog geen tijd gehad om mijn voorraad opnieuw aan te vullen. Dat zal toch wel snel moeten gebeuren want ik weet niet hoe ik het hier zou moeten volhouden zonder alcohol.
    "Er dus helemaal klaar voor?" grinnik ik. Ik had niets anders verwacht dan dat hij toch eerst even zijn tas zou ophalen - of tenminste de inhoud.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Phoebe Dana Jacksons


    Lewis mompelt een chagrijnige 'Geeft niet' waarop ik al minder ineen gekrompen en geschrokken naar hem kijkt, hij doet iniedergeval niet extreem boos ofzo...
    Dan ineens vraagt hij me of ik niet altijd bij June en Lily zit, waarom hij Lily er zo specifiek bij noemt snap ik niet waardoor mijn blik even wazig word terwijl ik er over nadenk, een wenkbrauw schiet omhoog door het denken. Maar ik zou niet weten waarom... het zal wel.
    "Ehh.. ja, tot het begin van dit jaar wel ja. Ik denk dat ik niet interessant genoeg ben dus ben ik gedumpt" zeg ik met een sarcastische lach rond mijn lippen "Maar ach, ik ben niet de enige die gedumpt is door het groepje, America is ook slachtoffer.. heb tenminste een vriendin over" lach ik wat ongemakkelijk. Het feit dat ik niet begrijp waarom hij Lily ook noemde blijft door mijn hoofd spoken, maar ik ben niet brutaal genoeg om ernaar te vragen. Dus ik probeer het maar te laten rusten...


    Yey het leeft weer ;D


    Little do you know


    Logan Stanley Burchard

    De eerste op wie mijn blik valt is Daniël. Hij lijkt geamuseerd op als ik de mededeling geef. Met een grijs kijk ik hem en de rest aan.
    "Er dus helemaal klaar voor?" Vraag hij. Ik knik.
    "Zeker. Ik kan niet wachten" Antwoord ik kort, maar krachtig. Ondertussen lopen we al buiten, wat ik persoonlijk erg prettig vindt. De natuur heb ik altijd al meer gewaardeerd dan een muffe zaal, zeker als die zaal Oxford betreft. Nu heb ik al een grondige hekel ontwikkeld voor deze school. "En waar mag dat buitenhuis dan wel niet zijn?" Vraag ik Blaine, mijn potentiële nieuwe vriend. Op Durmstrang hadden we een hele gang, waar ik uiteindelijk toch wel de leider van was. Mijn mond trekt zich in een glimlach als ik terugdenk aan de goede tijden daar. Nu ben ik dus verbannen naar hier, waar onze gang bestaat uit drie leden. Ik zou het fijn vinden als ik Blaine en Scarlett daar later ook toe zou kunnen rekenen. Nu nog niet, maar als ze bewezen hebben dat ze het waard zijn. Dat komt op zijn tijd. Vanavond kan een goed begin zijn, waar ik, zoals ik al eerder had aangegeven, niet op kan wachten.

    Ik post zo ook nog met Lewis!
    IK ben ook echt blij dat het weer loopt!


    She was always looking for more..


    Lewis Mercendes

    "Ehh.. ja, tot het begin van dit jaar wel ja. Ik denk dat ik niet interessant genoeg ben dus ben ik gedumpt" Ik frons na haar woorden. Dat klinkt niet als June en zeker niet als Lily. Voor zover ik weet zou zij niemand buitensluiten, behalve dat June mij buitensluit dan. Een voordeel heeft Phoebe wel, het kan nooit zo erg zijn als haar haat voor mij. "Maar ach, ik ben niet de enige die gedumpt is door het groepje, America is ook slachtoffer.. heb tenminste een vriendin over" Vervolgd ze. Het klinkt haast zielig, maar in mijn oren is het ook vooral verwarrend. Voor zover ik weet waren June, Lily en Phoebe drie handen op één buik. De verleden tijd in die zin is blijkbaar toepasselijk.
    "Misschien menen ze het niet zo?" Vraag ik dan maar, denkend aan Lily. Ik snap niet hoe zij iemand ooit zou kunnen buitensluiten. Dat is gewoonweg onmogelijk. Ik schud de gedachte van me af, of in elk geval een poging daartoe. "Heb jij trouwens al iets van die nieuwe leerlingen gezien?" Vraag ik daarna, om het onderwerp maar te veranderen. het staat me niet aan dat Lily op die manier wordt zwartgemaakt.


    She was always looking for more..

    Phoebe Dana Jacksons


    Als hij zegt dat ze het misschien niet zo menen grinnik ik cynisch.
    "Nee, dat zal het zijn" mompel ik "Ze zien me vaak genoeg alleen zitten en lopen me vaak genoeg voorbij zonder me een blik waardig te gunnen, alsof ik er niet ben. Maar nee, ze menen het niet zo" vervolg ik op eenzelfde cynische toon als mijn grinnik een paar seconden geleden. Waarom zou hij uberhaupt voor de opkomen? Is het weer goed ofzo? Voor zover ik me kan herinneren was het altijd haat en nijd tussen Lewis en June+haar vrienden. What the hell happened since I'm gone? Dan schiet me te binnen dat een tijd geleden zo'n ruzie was tussen June en Lily, ik had nog geprobeerd te doen alsof het me wat kon schelen, maar ik deed het niet. Ze huilden beide, misschien heeft Lily iets gedaan met Lewis en is het uiteindelijk weer bijgelegd en is iedereen nu ineens Bff's met elkaar? Achja wat maakt het ook uit, niemand die mij er mee stoort.
    Dan vraagt Lewis of ik wat gezien heb van de nieuwe leerlingen, waarschijnlijk als verandering van het onderwerp. Dan zal het wel zo zijn dat iedereen Bff met elkaar is geworden, anders had hij waarschijnlijk van dit soort praat genoten of zo.. als ik dan de verhalen van June moet geloven tenminste...
    "ehh, ja. Ik heb met een paar leerlingen van Durmstrang gezeten tijdens het eten" zeg ik met een klein lachje "Waren wel... aardige jongens, en een meisje... dat meisje kan ik niet als aardig beschrijven ben ik bang" zeg ik met een ongemakkelijke lach op mijn gezicht. Ze leek me echt een bitch.. het type meisje dat mij vies aan zou kijken omdat ik niet sta te pronken met mijn borsten door ze uit mijn shirt te laten hangen enzo...
    "Heb jij nog niemand van de andere scholen gesproken of gezien dan?" vraag ik hem. Achja, hij doet geïnteresseerd, het minste wat ik kan doen is geïnteresseerd terug doen.


    Little do you know