• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Tingo 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - EthereaI 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Greenleaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Tingo 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair -Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Weasley 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Leithold 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Weasley 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Tingo 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics


    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.




    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:14 ]


    Little do you know

    Jade Ira Phernon Outfit


    Voetstappen achter mij laten me weten dat de twee achter me aan lopen en ik kan de gezichtsuitdrukkingen bijna in mijn rug voelen prikken..
    Dan vraagt Chloe of er ook leraren zijn waarvoor we moeten uitkijken, een grinnik rolt over mijn lippen waarna ik me omdraai:
    "Tijdens de maanden dat ik hier geweest ben weet ik het antwoord op die vraag wel" zeg ik lachend met een betekenisvolle blik naar Robin "Kjellberg" is de naam die ik noem "Jones is ook geen lievertje, nu ik er over denk zijn er volgens mij weinig leraren die een beetje aardig zijn"
    "Het is trouwens wel al laat, moeten we niet uitkijken dat leraren ons niet naar de Dorms sturen ofzo?" vragend kijk ik Robin aan. Ik weet inmiddels wel dat Vrijdag de gangen 'bewaakt' worden door de big bad witch van de school dus is het handig om niet onvoorzichtig te zijn met geluid maken. Het is inmiddels al iets van tien uur en half elf moeten de leerlingen in hun Dorms aanwezig zijn. Degene die nog door de gangen dwalen kunnen straf verwachten. Niet dat het mij iets boeit maar ja, uitkijken is een goed idee.

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 17:43 ]


    Little do you know


    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick

    Als ik verveeld door het kasteel loop, opzoek naar iets of iemand die me de weg kan wijzen. Mijn koffers waren vanaf Hogwarts al hierheen getoverd maar nu moet ik alleen nog de kamer zien te vinden waar ze heen zijn gegaan... ik stop met lopen en kijk om me heen, waar moet ik heen?!
    Als ik weer een stap vooruit doe botst er ineens een meisje tegen me op. Ze kijkt verontschuldigend naar me en mompelt een sorry, haar blik en houding doen me grinniken maar als ik een glimps van onzekerheid bij haar zie probeer ik serieus te kijken, iets wat er waarschijnlijk sullig uitziet maar ze lijkt me aardig dus probeert ik dat ook te zijn. Dan vraagt ze me of ik nieuw ben hier.
    "Is het zo duidelijk?" vraag ik haar met een grinnik. Een beetje ongemakkelijk krab ik wat aan mijn achterhoofd terwijl ik net zo ongemakkelijk lach. Zij zelf zal hier wel langer zijn, anders zou ze van Durmstrang of Beauxbatons moeten komen. Ik zie haar niet echt op één van die twee scholen zitten, haar accent is ook niet Frans ofzo dus lijkt het me logischer dat ze hier al langer naar school gaat.
    "Kan jij me misschien naar de dorms brengen hier? Of uberhaupt laten zien waar alles is zou fijn zijn" vraag ik dan met een lachje terwijl ik mijn handen in de zakken van mijn spijkerbroek doe en mijn schouders op haal. Nu maar hopen dat zij niet ook nieuw en verdwaalt is...


    Botsingen zijn echt the way to meet hier he c'x
    Zo leuk, haha.

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 23:24 ]


    Little do you know

    *Dood* x'D

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 16:56 ]


    Little do you know

    × Max Veran Phubar ×
    ’In the end, we only regret the chances we didn't take.’

    Een deel van het gesprek tussen Lily en Silena mis ik, behalve het woordje lasergamen, en een paar woorden van de uitleg die Lily er over aan Silena geeft. Mijn ogen glijdne even naar opzij, naar Silena, met wie mijn handen verstrengeld zijn. Een glimlach vormt zich dan ook op mijn gezicht, bij het zien van haar mooie donkere haren.
    "Komen zij ook?" vraagt Silena, duidelijk te horen dat ze het niet fijn vindt. Mijn ogen glijden even over de enkele mensen die buiten zijn, wanneer we bij het buitenhuisje aankomen. Ik voel haar even een klein kneepje geven in mijn hand, en wanneer ik door heb naar wie ze kijkt ben ik haar daar dankbaar voor. Blaine. Ik zal hem nooit vergeven. Het mag dan misschien niet iets supergroots zijn geweest, maar hij heeft wel iets onacceptabels gedaan, iets wat ik nooit zal vergeten, en waarvoor ik nog atijd wraak wil nemen. Gezien wij de eerste zijn die bij het buitenhuisje komen kijk ik even om ons drieen heen, en zie tot mijn geluk geen enkele leraar. Mijn hand haal ik even uit die van Silena, om de deur er mee te ontgrendelen en Silena en Lily mee naar binnen te loodsen.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Robin McAdair


    Chloë loopt ook mee en vraagt wanneer ze mij en Jade heeft ingehaald of er nog leraren zijn waarvoor ze moet uitkijken. Voor ik kan antwoorden, geeft Jade al grinnikend antwoord. "Tijdens de maanden dat ik hier geweest ben weet ik het antwoord op die vraag wel. Kjellberg. Jones is ook geen lievertje, nu ik er over denk zijn er volgens mij weinig leraren die een beetje aardig zijn."
    "Jones moet je inderdaad voor oppassen maar degene voor wie je echt heel erg moet uitkijken is onze grote vriendin Kjellberg. Daar kan je beter met een grote boog omheen lopen." Ik grinnik zacht. Wat een geweldige vrouw is dat toch. Hoor het sarcasme.
    "Het is trouwens wel al laat, moeten we niet uitkijken dat leraren ons niet naar de Dorms sturen ofzo?" vraagt Jade vervolgens terwijl ze naar mij kijkt.
    "Waarschijnlijk wel," zeg ik grinnikend. Ik heb geen idee hoe laat het is, maar leraren 's avonds tegenkomen - en dan vooral Kjellberg - is sowieso geen handig idee. Straks komen ze nog op het leuke idee dat het niet mag en je ze wat langer gezelschap mag gaan houden.
    Ik laat me op zich er niet door afschrikken maar uitkijken kan geen kwaad.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Yetti >> Fyrgebraec


    take me back to the basics and the simple life

    DeIevingne » Hephaestus ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Saith >> Mamihlapinatapa


    -


    Logan Stanley Burchard

    "Misschien dat deze school er dan ook beter van wordt," Zegt Daniël. Ik grinnik. Alleen al met het vooruitzicht naar het feest ziet de school er al beter uit. Waarschijnlijk ben ik in de waan dat dit Durmstrang is wanneer ik nou eenmaal veel gedronken heb, dus dan is het al helemaal goed. Ik kijk alleen al een stuk minder uit naar de volgende ochtend, als ik wakker wordt met een kater op deze helse plek. Maar ja, dat is zorg voor later, wat me dus automatisch niet boeit. Op dit moment zijn we al bijna aangekomen bij het buitenhuis. Gelukkig staat het lekker afgelegen, ik hoop maar dat de leraren het niet merken. En zelfs als ze dat doen, I don't care. Als ik eenmaal zoiets in mijn hoofd heb gehaald is het er niet uit te praten. Zodra we dicht genoeg in de buurt komen zie ik dat we niet de eersten zijn. Een jongen en twee meisjes zijn al iets eerder aangekomen. Even inspecteer ik de twee meisjes grondig. Beiden hebben ze donkere haren en zijn ze absoluut niet lelijk, hoewel dat me ook niet bijzonder veel uitmaakt als ik aan het drinken ben. Wat me wel irriteert is de jongen, wie eerst hand in hand liep met een van de meisjes. Dat kan maar een ding betekenen, en dat is een meisje minder om uit te kiezen. Als je voor het feest zelf al met iemand samen bent zou het wel series zijn. Ach ja, er is altijd die ander nog, en daarnaast komen er vast ook nog veel anderen. Gretig loop ik nu alvast op deze drie personen af.
    "Hey, ik ben Logan." Zeg ik glimlachend waarna ik erbij ga staan. Ondertussen begin ik ook de ruimte te inspecteren en kom ik tot de conclusie dat er hier wel een aardig feestje gegeven kan gaan worden. Daar wordt mijn lach alleen maar breder van. "En wat zijn de namen van deze twee lieftallige dames?" Vraag ik maar gelijk, de jongen totaal achterwegen latend. Mijn oog richt ik eigenlijk alleen maar op het meisje met de minst donkere haren, gezien dat zij voor zover ik weet nog niet bezet is.

    Xya went Croodle.


    She was always looking for more..

    Ik heb maar weer eens de Kamerindeling in de Story aangepast omdat ie nogal downgraded was aangezien er rollen weg zijn en er ook rollen bij zijn, hehe.

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 11:49 ]


    Little do you know


    June Mercendes

    De volgende minuten gaan snel voorbij naar mijn idee. Ik ben vooral bezig met het denken aan de komende avond. Ik houd van dit soort feestjes en vindt het dan ook jammer dat ze er niet zo vaak zijn. Nu vindt ik het zeker leuk omdat ik morgen zelf jarig ben, en ik het dus half als een verjaardagsfeestje beschouw, ook al weet ongeveer niemand dat ik dan jarig ben. Ik ben niet zo iemand die met iets als een verjaardag loopt te pronken. Ik geniet er wel van, maar dat is meer een euforisch gevoel van binnen, niet iets wat ik met woorden kan omschrijven. Elk jaar kom ik dichter bij het volwassen zijn, maar morgen wórd ik volwassen. En dat voelt bijzonder geweldig. Het is meer dan een puber die de volwassenheid wilt proeven, het is mijn vrijheid. Het betekent dat ik nooit meer met Lewis in één huis hoef te wonen. Dat is alles wat ik van het leven vraag.
    Ondertussen naderen we het buitenhuisje. Ik ga Tommy en Fleur voor en open de deur die ik vervolgens openhoud voor de andere twee. Ik glimlach al gelijk als ik binnenkom. Er staat al een groepje mensen, waaronder Lily, Silena en Max. De rest ken ik niet, dat zullen wel de leerlingen uit een andere school zijn. Mooi zo, dat kan alleen maar gezelliger worden lijkt mij. Allemaal lijken ze nogal overtuigd van zichzelf.
    "Hey guys." Zeg ik vrolijk tegen mijn drie vrienden.

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 22:39 ]


    She was always looking for more..

    [MT, even zien hoe, waar en wanneer ik inspring]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lily Amanda Hale

    "Oke," stemt Silena in. Waarna ze Max' hand weer vastpakt. Even voel ik een vlaag van jaloezie door me heen snijden. Zij kunnen gewoon samen zijn, zonder dat ze daarmee anderen kwetsen. Inmiddels zijn we bijna bij het buitenhuisje aangekomen. Ik zie een aantal nieuwe gezichten lopen.
    "Komen hun zij ook?" zegt Silena met een duidelijke afkeer in haar stem. Silena heeft het kort gezegd niet zo op Blaine. Ik volg met een blik één van de jongens die op ons af komt liggen. Hij heeft een arrogante uitstraling op zijn gezicht liggen van iemand die knap is en dat ook zeker weet.
    "Hey, ik ben Logan." klinkt zijn stem.
    "En wat zijn de namen van deze twee lieftallige dames?" vraagt hij vervolgens terwijl hij Max totaal negeert.
    "Lily. Lily Hale." antwoord ik hem als eerste. Ik kijk even naar de jongen, Logan, en ik realiseer me gelijk dat dit het soort persoon is dat ik niet mag. Ik sta graag open voor nieuwe vriendschappen maar een vriendschap met hem gaat er niet in zitten.


    -

    Phoebe Dana Jacksons


    Als ik Lewis vraag of hij iemand van de andere scholen gezien of gesproken heeft denkt hij even na, waarna hij al snel zijn mond open doet en begint te praten: "Niet echt, maar ik zag net een nieuwe jongen door de gang heen lopen. Hij leek een tikkeltje arrogant. Dat zal wel Durmstrang zijn."
    Een grinnik rolt over mijn lippen "Durmstrang zal niet de enige school zijn met arrogantie, Hogwarts heeft ook vier afdelingen waarvan er ééntje vaak zo beschreven word" zeg ik tegen hem. Niet dat Beauxbatons zonder arrogante leerlingen zou zitten. Ook hier zullen genoeg leerlingen rondlopen die vol van zichzelf zijn. Het is allemaal niet gelabeld door de school waar je op zit, lijkt mij. Geen idee hebbend waar ik het over moet hebben met deze jongen kijk ik een beetje naar mijn voeten, ik ken hem niet bepaald en de onderwerpen zijn een beetje op...


    Denk je dat je een hele tijd aan het wachten bent, ben je het zelf die moet reageren :'D
    Oeps, hehe.


    Little do you know

    Jade Ira Phernon Outfit


    Robin stemde in dat we waarschijnlijk wel moeten gaan uitkijken nu aangezien het al laat word. Een grinnik rolt over mijn lippen.
    "Kunnen we niet een Invisibility cloak gaan maken of één kopen?" stel ik voor de grap voor, "als dat überhaupt mogelijk is" lach ik vervolgens.
    Zulke Cloaks zijn volgens mij echt uitgestorven, hooguit zijn er nog maar een paar op de aardbol. Het ministerie zal het wel niet echt een fijn idee vinden dat mensen met zo'n Cloak gewoon overal heen kunnen en zo diefstal kunnen plegen of zoiets. Ach, voor op school zou het geweldig zijn. Of zo'n kaart waar ik mensen van Hogwarts over heb horen praten, een Map waarop je kan zien wie waar in het kasteel is, superhandig.
    "De Marauders Map Oxford editie was trouwens ook wel handig geweest" lach ik dan, misschien dat die niet moeilijk zelf te maken is... aangezien een groep leerlingen ook verantwoordelijk was voor het maken van de Map van Hogwarts.
    "We moeten een manier zien te vinden om zelf zo'n kaart te maken" grinnik ik, niet eens zo'n slecht idee eigenlijk. Alleen dan moet je nog te weten zien te komen hóe je zo'n ding maakt....


    -Ugh ik wil niet dat het hier dood gaat :'c


    Little do you know