• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Tingo 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - EthereaI 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Greenleaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Tingo 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair -Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Weasley 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Leithold 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Weasley 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Tingo 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics


    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.




    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:14 ]


    Little do you know

    × Max Veran Phubar ×
    ’In the end, we only regret the chances we didn't take.’

    Silena glimlacht, en laat me de ring om haar vingers glijden. Dan staat ze op en trekt ze mij ook overeind.
    'Zullen we anders de rest ophalen, en naar het buitenhuisje gaan?' vraagt ze, doelend op het feest dat we vanavond zouden gaan geven. Ugh, maar goed.
    'Alhoewel, ik ga me wel eerst even omkleden,' vervolgt ze. Ik grinnik, waarna ik haar hand pak en met haar het bos uit wil lopen. Voordat we de kans hebben de open plek te verlaten, doemt er een gestalte op. Lily.
    'Max, Silena!' roept ze uit, waarna ze de open plek op loopt. Ze grijnst.
    'Ik hoorde iets over een feest en wist zeker dat jij daar achter zat,' zegt ze, doelend op Silena. Eigenlijk klopt het niet helemaal, maar ik zeg er maar niets van.
    'Laten we dan maar gaan,' is het enige wat mijn mond uit komt, waarna ik met Silena's hand in de mijne richting het buitenhuis begin te lopen.


    “A queen will always turn pain into power.”


    Lewis Mercendes


    Phoebe lijkt maar niet op te willen houden over haar zielige act die ze al het hele gesprek heeft opgezet. Ergens heb ik de neiging om met mijn ogen te rollen, maar ik wil niet ook dit meisje tegen me. Wat me opvalt is eigenlijk dat ik bijzonder weinig over Phoebe weet. Ze was altijd gewoon een van de mensen waar June mee om ging, die was dus automatisch gesproken tegen mij.
    "Nee, dat zal het zijn. Ze zien me vaak genoeg alleen zitten en lopen me vaak genoeg voorbij zonder me een blik waardig te gunnen, alsof ik er niet ben. Maar nee, ze menen het niet zo" Ergens heb ik de neiging haar te begrijpen, wat waarschijnlijk is omdat ik zelf in die positie verkeer bij June. Zou het kunnen dat June gewoon mensen weggooit als ze klaar met hun is? Omdat dat mij is overkomen, is dat ergens nog wel voor te stellen, al had er al jaren in mijn hoofd rondgespookt dat dan ook alleen ik degene was die werd buitengesloten. Tegenover de rest van de wereld is ze net een zonnestraaltje. Ik moet toegeven, de dingen die ik heb gedaan en gezegd zijn ongelofelijk dom geweest, maar ik kan me dan ook niet voorstellen dat Phoebe iets soortgelijks op haar naam heeft staan. Zeker omdat ze er zo verbaast over klinkt, alsof ze zelf niet helemaal weet waarom. Zelfs bij June is het me dus een raadsel, maar Lily. Bij Lily was er geen twijfel over mogelijk. Zij heeft enkel het beste met iedereen, zo ook met Phoebe. Ik besluit het Lily wel te gaan vragen, maar tegelijkertijd stijgt met woede op Phoebe ook per minuut. Als zij zoiets over Lily zegt, moet ze eerst langs mij weten te komen. Gelukkig weet ik haar uiteindelijk toch nog op een ander onderwerp te brengen door die nieuwe leerlingen. "ehh, ja. Ik heb met een paar leerlingen van Durmstrang gezeten tijdens het eten" Zegt ze. Ergens ben ik wel nieuwsgierig hoe ze zijn. June zal ze vast allemaal weten in te palmen. "Heb jij nog niemand van de andere scholen gesproken of gezien dan?" Vervolgd ze. Even denk ik aan net.
    "Niet echt, maar ik zag net een nieuwe jongen door de gang heen lopen. Hij leek een tikkeltje arrogant. Dat zal wel Durmstrang zijn." Geef ik als antwoord, denkend aan de jongen van net.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 20:08 ]


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale

    "Laten we dan maar gaan," zegt Max en plotseling krijg ik het gevoel dat ik iets persoonlijks, misschien wel intiems onderbreek. Even weet ik niet meer goed waar ik mijn handen moet laten en ik kijk ongemakkelijk naar het tweetal. Het is nog nooit voorgekomen dat ik me ongemakkelijk bij Max of Silena voelde. Misschien is dit wel een teken dat we ouder worden, dat we allemaal opgroeien en onze eigen wegen inslaan. We zijn niet meer de kleine kinderen die elkaars handjes vasthouden en grinniken wanneer iemand een ander een kus geeft. We worden allemaal ouder en gaan anders in het leven staan. Anders naar dingen kijken. Ik was vroeger altijd overtuigd dat mensen altijd de juiste keuzes maakten. Ik was ervan overtuigd dat alles wat ze deden goed bedoeld was. Maar dat is niet zo, helaas. Max pakt Silena's hand en begint richting het bos huisje te lopen. Ik blijf even verward staan omdat ik het gevoel heb dat hij boos op me is maar doe dan een paar vluchtige stappen om ze in te halen.
    "June is morgen jarig," en Lewis, maar dat zeg ik er niet bij.
    "Ik dacht dat het misschien leuk was als we een suprise party voor haar organiseren? Het is natuurlijk een beetje kortaf maar ik denk dat ze het geweldig zal vinden. Ik had eigenlijk het idee om morgen alle lessen te skippen en haar te ontvoeren naar Londen. We hebben enkel een meerderjarige nodig die een Portkey voor ons kan maken. Ik weet dat jullie hem niet mogen, maar misschien kan Lewis dat voor ons doen? Hij wordt morgen ook zeventien en jij - Max - ligt bij hem op de kamer. Het is zijn zusje dus hij wilt het vast wel voor haar doen, hoop ik. In Londen kunnen we haar een June dag geven. Ik zat eraan te denken om te gaan lasergamen en daarna naar een masseur te gaan. Als jullie dat ook leuk vinden? Ik ben wel bereid om de straf die daarop staat te riskeren en we zorgen er wel voor dat June geen straf krijgt,"


    -

    Silena Zoë Paetrix




    Voordat Max me een antwoord kan geven, verschijnt Lily. Waar ze ineens vandaan komt, en waarom ze zo opgelucht is om ons te zien, weet ik niet. Maar de grijns die op haar gezicht staat neem ik al snel over, en wanneer ze over het feest begint, moet ik even grijnzen. Aan het feit dat ze net met Lewis was, denk ik niet.
    "Laten we dan maar gaan," zegt Max, waarna hij mijn hand pakt en me al een stukje meetrekt. Lily volgt gelukkig niet veel later, en we lopen met zijn drieën naast elkaar. Max links, ik in het midden, en Lily rechts.
    "June is morgen jarig." merkt Lily op, en de grijns op mijn gezicht word nog ietsjes breder, ondanks dat ik nog steeds geen idee had wat we zouden kunnen doen.
    "Ik dacht dat het misschien leuk was als we een suprise party voor haar organiseren? Het is natuurlijk een beetje kortaf maar ik denk dat ze het geweldig zal vinden. Ik had eigenlijk het idee om morgen alle lessen te skippen en haar te ontvoeren naar Londen. We hebben enkel een meerderjarige nodig die een Portkey voor ons kan maken. Ik weet dat jullie hem niet mogen, maar misschien kan Lewis dat voor ons doen? Hij wordt morgen ook zeventien en jij - Max - ligt bij hem op de kamer. Het is zijn zusje dus hij wilt het vast wel voor haar doen, hoop ik. In Londen kunnen we haar een June dag geven. Ik zat eraan te denken om te gaan lasergamen en daarna naar een masseur te gaan. Als jullie dat ook leuk vinden? Ik ben wel bereid om de straf die daarop staat te riskeren en we zorgen er wel voor dat June geen straf krijgt," vervolgt Lily. Het plan lijkt me super, maar ik ben verward. Met een vragende blik wend ik mijn hoofd naar haar toe, terwijl ik met mijn wand sliertjes fel licht gebruik om vormpjes te maken in de lucht voor ons.
    "What. The. Hell. Is Lasergamen?" vraag ik haar.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 20:39 ]


    take me back to the basics and the simple life


    BLAINE THOMAS CLEAVER

    Ik kijk lichtelijk afwachtend naar Avery. Ik vraag me af of ze, wat ik gezegd heb niet raar vind, of me nu meteen af zal keuren. Na een aantal seconden vind ik dat het bedenken van een antwoord te lang duurt; waarschijnlijk komt dat er niet. Dit maakt me echter nog meer aan het twijfelen. Ik weet niet wat ik erger vind. De gedachten over of Avery wat me vind of dat ik daarover überhaupt nadenk. Normaal zou het me echt geen bal kunnen schelen. Ik vind de stilte tussen ons eerlijk gezegd nogal ongemakkelijk en ik hoop dat zij dat niet zo voelt. Toch probeer ik op een onderwerp te komen om over te praten, maar echt een goed onderwerp vind ik niet. Het ene is raar, het andere is nerdy en weer het volgende zou ik zelf nooit vragen. Ik besluit dit gesprek maar te gooien over mijn vreemde kant en open mijn mond om haar een vraag te stellen.
    "En waar mag dat buitenhuis dan wel niet zijn?" Hoor ik plots de stem van Logan. Het buitenhuis, het feest - natuurlijk, daar kan ik ons gesprek naartoe leiden. Voor ik me weer op Avery richt, beantwoord ik eerst Logans vraag. Ik knik in de richting van het huisje. "Als je goed kijkt, kun je hem daar al zien." Zeg ik, waarna ik me eindelijk weer tot Avery richt. "En, ben jij een beetje een feestbeest?" Het was niet het allerbeste wat ik kon vragen, maar het was beter dan mijn eerdere vraag, die meer te maken had met kaas en apen, ofzoiets vreemds.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 7:23 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Fleur Nymphadora Lupin

    Een kleine glimlach speelt om mijn lippen wanneer ik naar de mensen aan tafel kijk. Ze lijken allemaal zo open en vriendelijk. Het is typisch zo'n vriendengroep die door geen enkele reden uit elkaar gerukt zou kunnen worden. Steeds meer mensen staan op en verlaten de tafel totdat alleen Timothy, June en ik over zijn.
    "Zijn jullie klaar met eten?" vraagt June waarna ze het laatste beetje eten van Timothy's bord afpakt. Ze zijn duidelijk een stel, dat zie je op de manier waarop ze naar elkaar kijken.
    "Ja, hoor" zeg ik vrolijk.
    "Misschien kunnen we naar het buitenhuisje gaan om voorbereidingen voor het feest te doen?" vraag ik. June en Timothy lijken ermee in te stemmen en alledrie staan we op en lopen richting de uitgang van de school.
    "Dus, zijn de professoren hier een beetje aardig?" vraag ik oprecht nieuwsgierig. Op Hogwarts waren ze allemaal erg aardig tegen me ondanks de pranks die ik uithaalde. Ik weet dat ik geen misbruik van het feit dat ik Metamorphmagus ben moet maken maar dat deed ik daar toch. Het is gewoon handig en zo erg leken de professoren het niet te vinden, maar dat zou ook kunnen omdat ze mijn ouders goed kennen.


    -


    Logan Stanley Burchard

    Ondertussen beantwoord Blaine mijn vraag, wanneer hij zijn ogen even heeft weten af te wenden van mijn zus. Daar moet ik onbewust een beetje om grinniken. Avery wend jongens snel om haar vinger heen, maar uiteindelijk is ze hen toch allemaal de baas. Daarnaast zou ik wel even twee keer nadenken als ik Blaine was. Stel dat er iets onplezierige zou gebeuren met Avery, zou haar broer er uiteraard altijd zijn om haar op te vangen. Zij is werkelijk de enige van het vrouwelijk geslacht, wie ik dan ook echt respecteer.
    "Als je goed kijkt, kun je hem daar al zien." Zijn zijn woorden. Gelijk kijk ik op, en inderdaad, het huisje is te zien. Meer dan twee seconden besteed Blaine zijn aandacht dan ook niet aan mij. Na de vraag te hebben beantwoord gaat hij weer vrolijk tegen Avery praten. Wel zijn we zo dicht bij dat ik het hele gesprek wel kan horen. "En, ben jij een beetje een feestbeest?" Zegt hij. Wauw, Blaine is wel een man van de woorden zeg. Zolang het onschuldig blijft, vindt ik het prima, zoals ik al een heleboel prima heb gevonden wat Avery betreft. Wel moet ik zeggen dat er een grens is die Blaine maar beter niet kan overschrijden.


    She was always looking for more..


    June Mercendes

    "Ja, hoor" Klinkt er uit de mond van Fleur. Tot nu toe lijkt dat meisje me wel aardig, en meer mensen om mee om te gaan kan nooit kwaad. Ik ben wel een sociaal ingesteld persoon. Er is dan ook een grote kans dat ik het best wel zou kunnen vinden met haar. Tot nu toe is ze wel een beetje verlegen naar mijn mening, maar dat is ergens ook wel logisch als ze ineens op een vreemde school zit waar ze niemand kent. Hoewel, ze kende die Scarlett wel. Zij was iets minder verlegen, maar iedereen is dan ook anders. Daarbij was zij nu dan ook al verdwenen. Ik had haar wel zien kijken naar die jongens. Ik kijk daar al lang niet meer naar. Sinds het moment dat mijn oog op Tommy is gevallen heb ik nooit meer iets anders gewild en zou ik ook nooit meer iets anders willen. Hij is dan ook de enige man in mijn leven, hoe cliché dat ook klinkt. "Misschien kunnen we naar het buitenhuisje gaan om voorbereidingen voor het feest te doen?" Vervolgd Fleur. Ik knik en ben ook een beetje blij dat ze al dingen oppert en zich dan ook blijkbaar prettig voelt in de groep. Die groep is niet echt ontzettend groot, aangezien het alleen mij, zij en Tommy is. Er zouden vast en zeker mensen zijn die zich ongemakkelijk zouden voelen met een stelletje in de buurt, maar ik hoop dat dat niet voor Fleur geld. Ik en Tommy stemmen in en uiteindelijk lopen we richting het buitenhuisje. Eenmaal buiten voel ik me al gelijk een stuk vrijer dan in de school zelf en begin ik vrolijk met mijn armen rond te zwaaien en kleine huppelplasjes te maken. Eenmaal uitgeraasd pak ik Tommy's hand beet. "Dus, zijn de professoren hier een beetje aardig?" Vraagt Fleur weer. Ik denk even na met een kleine zucht.
    "Ehm, ja hoor, sommigen. Anderen kunnen op sommigen momenten dieper zakken dan Voldemort hemzelf." Het was niet echt bedoelt om haar af te schrikken of iets dergelijks, maar ik glimlach wel bij mijn opmerking.


    She was always looking for more..


    Timothy "Tommy" Cleaver

    "Zijn jullie klaar met eten?" zegt June, terwijl ze het laatste van mijn bord eet. Ik grijns even en knik dan.
    "Jij bent eerder klaar met mijn eten." Het nieuwe meisje, Fleur, is ook klaar en we staan op van de tafel.
    "Misschien kunnen we naar het buitenhuisje gaan om voorbereidingen voor het feest te doen?" Daar ben ik het volledig mee eens. Ergens ben ik wel weer eens toe aan een goed feest. Gewoon een beetje chillen. Eenmaal buiten rent June een stukje naar voren en is ze helemaal enthousiast, waarna ze mijn hand vastpakt. Ik geef er een kneepje in en sla daarna mijn arm om haar middel.
    "Dus, zijn de professoren hier een beetje aardig?"
    "Ehm, ja hoor, sommigen. Anderen kunnen op sommigen momenten dieper zakken dan Voldemort hemzelf."
    "Sommigen is een onderschatting. Over het algemeen zijn ze allemaal verschrikkelijk, tenzij je gemotiveerd bent en dingen doet." Ik grijns er even bij. We lopen een stuk verder en het huisje komt al in zicht.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes

    Ik glimlach als Tommy een arm om mijn middel slaat. Even sta ik erbij stil dat ik echt heel erg gelukkig ben op dit moment. Ik ben bij Tommy, we hebben zo een feestje en bijna alles is weer goed zolang ik Lewis maar weg probeer te denken uit mijn leven. Dan gaat mijn aandacht naar morgen, de dag die me juist zal verlossen van hem. Als ik nog even Lily kan overtuigen dat Lewis zo erg is als hij nou eenmaal is. Ik vraag me alleen af wat ik daarvoor moet doen. Nog steeds stop ik alles wat hij heeft gezegd het liefst in het vergeetachtigste hoekje van mijn hersenen, en het doet dan ook enorm veel mentale pijn als ik dat soort dingen herhaal in het openbaar. Dat gesprek met Tommy van maanden geleden was al heel wat voor mijn mening, en ik zeg dat liever niet ook tegen Lily.
    "Sommigen is een onderschatting. Over het algemeen zijn ze allemaal verschrikkelijk, tenzij je gemotiveerd bent en dingen doet." Zegt Tommy. Ik lach even.
    "Zo schrik je haar nog af." Zeg ik lachend. Ondertussen is het buitenhuisje al een beetje in zicht, en zo te zien lopen er nog een paar mensen voor ons, van wie ik niet zo kan zeggen wie ze zijn. Ik frons even. "Zie jij wie dat zijn?" Vraag ik aan Tommy, aangezien dat mijn ogen niet de beste zijn. Fleur kent hier sowieso weinig mensen, dus het is niet echt nodig om het aan haar te vragen.

    Ik ben een beetje inspiratieloos, but ik wilde toch posten.


    She was always looking for more..


    † • † • † • †      Avery Maggie Burchard      † • † • † • †


    Some girls want to be a princess when they grow up. I wanted to be in a bad bitch girl gang.

    Even is het stil, soort van ongemakkelijk maar ook weer niet. Maar dan komt Logan mengen met een vraag aan Blaine. ZIjn gezicht spreekt boekdelen, wat betekent dat hij weer eens de overbezorgde irritante broer gaat spelen. Ugh.
    'En waar mag dat buitenhuis dan wel niet zijn?' komt er uit zijn mond. Blaine kijkt hem even kort aan, en antwoord dan: 'Als je goed kijkt, kun je hem daar al zien.' Hij wijst even naar een hutje in de verte en richt zich dan - gelukkig - weer op mij.
    'En, ben jij een beetje een feestbeest?' vraagt hij aan mij, met een makkelijke glimlach op zijn gezicht. Ik begin meteen te grijnzen, en een twinkeling vormt zich in mijn ogen.
    'Als je ooit een erger feestend iemand vind dan ik mag je me Eenhoorn bloed laten drinken,' vertel ik hem, de grijns op mijn gezicht verbredend. Ik houd van feest, van dronken zijn en knappe jongens mee te krijgen. En Blaine wordt mijn slachtoffer van de avond.


    “A queen will always turn pain into power.”


    BLAINE THOMAS CLEAVER

    De vraag was goed - tenminste dat lijkt me zo. Er verschijnt een grijns op haar gezicht en haar ogen beginnen te twinkelen. 'Als je ooit een erger feestend iemand vind dan ik mag je me Eenhoorn bloed laten drinken,' Zegt ze me, terwijl de grijns op haar gezicht zich vergroot.
    Het verbaasde me niets. Dit meisje was echt zo'n meisje dat je op een feestje kon vinden. Dit was niet negatief bedoelt, integendeel; ik hield van meisjes die van feestjes hielden. Het was niet alsof ik niet goed opschieten met stille types die nooit eens even uit hen schulp kropen, maar ik vond het zo saai. Het leek me afschuwelijk om zo iemand te zijn. Het was echter ook al moeilijk voor mij om langer dan twee minuten stil te zijn. Ook al sloeg het nergens op, ik wilde altijd iets te zeggen hebben.
    Ik knikte serieus. "Dan denk ik dat ik maar alvast op zoek ga naar een eenhoorn, want dan heb je mij nog niet meegemaakt op een feestje." Zei ik terwijl ik haar een beetje uitdagend aankeek, maar de scheve grijns op mijn gezicht was natuurlijk aanwezig. Die grijns was echt een kenmerk van mij. Er waren amper momenten dat ik deze niet bij me droeg.
    Ik wist eigenlijk niet zo goed wat ze van deze opmerking zou vinden. Ze leek me wel een type dat met dit soort opmerkingen om kon gaan, maar dat kon ik natuurlijk altijd fout hebben.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman


    Robin McAdair
    Op mijn idee om Chloë een rondleiding te geven, wordt goed gereageerd.
    "Jaa dat kan, maar dan moet onze franchaise dat ook goed vinden" antwoordt Jade lachend. "Heb je zin om het kasteel een beetje te exploren? Het is beter dan Beauxbatons, dat moet ik je wel toegeven."
    Chloë lijkt het niet eens te zijn met het woord 'franchaise' maar ze zegt niks en grijst voor ze antwoord geeft. "Zonder die Fransozen moet het wel beter zijn, toch?" Blijkbaar is ze niet Frans. Ze kijkt beurtelings naar mij en Jade "Een rondleiding klinkt goed."
    Ik kijk naar Chloë. "Oké, dat is dan bedacht." Ik sta op. "Dus... waar zullen we beginnen?"

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 12:07 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Daniël John Green
    Logan knikt als antwoord en zegt dat hij niet kan wachten. Ik had niks anders verwacht eigenlijk. Ik kan ook niet echt wachten, ik heb wel zin in een feestje. "En waar mag dat buitenhuis dan wel niet zijn?" vraagt Logan aan Blaine. Ik ben er nog niet helemaal achter of hij echt geïnteresseerd is of dat het gewoon een goede reden is om Blaine en Avery te onderbreken als overbezorgde broer.
    "Als je goed kijkt, kun je hem daar al zien." Antwoordt Blaine en hij richt zich weer op Avery. Stiekem moet ik wel een beetje lachen. Avery weet precies hoe ze jongens om haar vinger moet winden en als de jongens te ver willen gaan, heb je altijd nog overbezorgde broer Logan om ze dat te ‘vertellen’. Aan de blik in Logans ogen zie ik dat het overbezorgde gedeelte de boventoon nu voert en dat Blaine dus maar beter kan opletten met Avery.
    Ik volg Logans blik en zie inderdaad het buitenhuisje. “Dat ziet er niet heel verkeerd uit” zeg ik tegen niemand in het bijzonder. Het ziet er beter uit dan ik had verwacht bij deze school. Het lijkt tenminste alsof je er wel goed in kan feesten.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jade Ira Phernon Outfit


    "Je bent niet Frans" lach ik na wat Chloe zegt "Was te verwachten aangezien je praat zonder extreem accent en bij ons gaat zitten" vervolg ik vrolijk.
    Ze stemt in met de rondleiding en Robin staat op waarna hij vraagt waar we beginnen. Robin's voorbeeld volgend sta ik ook op en kijk ik de twee even kort aan.
    "Ehm, misschien waar we nu zijn?" stel ik lachend voor aan Robin "De eetzaal, grote zaal, de plek waar alle bijeenkomsten dingetjes gehouden worden -zoals het bal dat gaat komen-" vervolg ik grinnikend. Ja ja ik weet al veel ondanks dat ik hier nog maar kort zit met veel spijbelen, de belangrijke dingen weet ik natuurlijk wel.


    Little do you know