• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'

    Het schooljaar is al ongeveer 4 maanden bezig en de school is druk bezig met het organiseren van een Bal, een bal waar ook leerlingen van de andere Europese scholen, Hogwarts, Durmstrang en Beauxbatons, voor zijn uitgenodigd.
    Na het bal en de kerstvakantie vind er een soort 'samenscholing' plaats, de andere scholen zullen dan het hele jaar plaats nemen op Oxford, om de omgeving en de school te leren kennen. De lokalen worden van binnen vergroot, de dormrooms zullen ook vergroot worden met nieuwe kamers erbij. Allemaal om plaats te maken voor de drie andere scholen.

    Het bal word georganiseerd door 4 leraren -Prof. Kjellberg, Prof. Redfield, Prof. Jones & Prof. Adams-
    Voor op het prikbord de Grote zaal zal binnenkort een flyer opgehangen worden waarop staat dat leerlingen zich kunnen inschrijven voor de organisatie van het bal.


    Rollen
    Oxford leerlingen

    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - Voldemortx1.6
    ×June Mercendes - Tingo 1.4
    ×America Gaia Lazar - Tsundoku 1.6
    ×Silena Zoë Paetrix - EthereaI 1.5
    ×Lily Amanda Hale - Unshadowed 1.12
    ×Aiden Luca Millefois - Greenleaf 1.18
    ×Jade Ira Phernon - Voldemortx1.20
    ×Phallon `Phee` Callee Grant - Iraious 2.3
    ×Louisa 'Lou' Scarlett Delmara Sidefield - Equine 2.9

    Mannen
    ×Lewis Mercendes - Tingo 1.10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Roms 1.8
    ×Robin McAdair -Necessity 1.15
    ×Max Veran Phubar - Weasley 1.15
    ×Stuart Remus Lupin - GigilDescent 2.1
    ×Blaine Thomas Cleaver - Leithold 2.1
    ×Brandon 'Bad' Pitcher - Alatea 2.2


    Leerlingen andere scholen
    Vrouwen
    ×Scarlett 'Scar' Victoria Malfoy - Hogwarts - CaptainKush 2.4
    ×Fleur Nymphadora Lupin - Hogwarts - Mamihlapinatapa 2.4
    ×Chloë Xanthippe Theodourious - Beauxbatons - Tsundoku 2.5
    ×Lila Sarahlyn La Rue - Beauxbatons - Madhouses 2.5
    ×Avery Maggie Burchard - Durmstrang - Weasley 2.6
    ×Alyssandra Hyacintha Baudin - Beauxbatons -Copterus2.12
    ×Belle Coeh - Hogwarts - Necessity 2.14
    ×Jamie-Lee 'Jamie' Layla Clapton - Hogwarts - Copterus 2.14
    ×Mabel Idalie Jaci Eguerre - Beauxbatons -AriaAlisonEmily2.15

    Mannen
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Beauxbatons - Waterhouse 1.4
    ×Logan Stanley Burchard - Durmstrang - Tingo 2.5
    ×Daniël John Green - Durmstrang - Necessity 2.5
    ×Jonathan 'Jonah' Colton Maverick - Hogwarts - Voldemortx 2.10
    ×Dylan Jai Brooks - Durmstrang - Copterus 2.11
    ×Emmerson "Em" Tomas O'Byrne - Hogwarts- Guarnere 2.12

    Leraren
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA - 1.7
    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - 1.4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Mamihlapinatapa 1.15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - 1.12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Mangata 1.13
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies -Voldemortx 1.18
    ×Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - 1.16
    ×Christian Andersson -Anciens Runes - 1.19
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 1.18
    ×Amanda Sprouse - Herbology 1.19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 1.19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 1.19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 1.19


    Regels
    ×Houd het graag vriendelijk in het -OOC
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de leerlingen


    Topics


    Er is niet voor niets een praattopic mensen!
    Hou de conversaties daar a.u.b. dankjewel.
    Het word moeilijk terug lezen als er hele conversaties hier gehouden worden.
    Als je toch hier wilt gaan praten doe het dan onder je posts met je personages in plaats van zoals je in het praattopic doet (;


    Vrijdag 18 December, 18:00 uur.
    Het is alweer vrijdag. Vanaf het komende weekend is het kerstvakantie en wegens extreme sneeuwstormen die voorspeld zijn alle leerlingen op het Oxford gestrand en gedwongen kerst op school te vieren.

    Vanavond is het Bal vanaf 20:00, wat betekent dat er nog vier uur te gaan zijn voor het bal van start gaat...
    De leraren zijn al druk bezig met de voorbereidingen.
    Deze avond zal er een belangrijk toernooi aangekondigd worden. De leraren hebben dit een geheim gehouden voor alle studenten, maar vanavond zal het bekend gemaakt worden dat dit de precieze reden was voor de uitwisseling.
    Ze willen weer opnieuw een poging wagen met een soortgelijke Triwizard Tournament, echter dit keer met vier kampioenen en minder dodelijke opdrachten.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.[/b]
    De grote zaal zal worden omgetoverdd tot een grote balzaal.




    Roosters
    Maandag T/M Woensdag
    Donderdag & Vrijdag

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 20:14 ]


    Little do you know


    Robin McAdair
    Jade staat ook op. "ehm, misschien waar we nu zijn? De eetzaal, grote zaal, de plek waar alle bijeenkomsten dingetjes worden gehouden - zoals het bal," zegt ze grinnikend.
    Ik grijns en rol met mijn ogen. "Dat leek me duidelijk. We zijn in een zaal en we hadden net eten. Tadaa, een eetzaal."
    Jade's opmerking heeft me weer aan het bal herinnert. "Gaan jullie naar het bal?" vraag ik Jade en Chloë. Stiekem hoop ik dat ze nee zeggen zodat ik ook niet hoef. Dansen is dus echt niet mijn ding. Helaas ken ik in elk geval Jade genoeg om aan haar blik te kunnen zien dat zij waarschijnlijk wel gaat en mij met een beetje pech ook dwingt.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Logan Stanley Burchard

    Ik blijf luisteren naar het gesprek tussen Avery en Blaine.
    "Als je ooit een erger feestend iemand vind dan ik mag je me Eenhoorn bloed laten drinken," Zegt mijn zus, waarna ik weer eens met mijn ogen rol. Het is meestal geen geheim dat ik niet echt de grootste fan ben van het liefdesleven van Avery. Was ze maar mijn tweelingsbroer geweest in plaats van een tweelingzus. Alles draait gewoonweg om het feit dat ze een meisje is. Ik zou gewoon niet willen dat jongens over haar denken zoals ik maar al te vaak over meisjes denken. Zij kan geen idee hebben van wat Blaine nu over haar denkt, net zomin als ik, wat me dus totaal niet bevalt.
    "Dan denk ik dat ik maar alvast op zoek ga naar een eenhoorn, want dan heb je mij nog niet meegemaakt op een feestje." Geeft Blaine weer als antwoord. Ik krijg de neiging om te zuchten, maar daar weet ik me van te weerhouden. Woorden zijn slechts woorden. Op dat feest is Blaine toch te dronken om Avery van de anderen te onderscheiden en duikt hij met een ander het bed in, waarnaar dat meisje boos wegloopt als hij 'Avery' in haar oor fluistert. En dan zou ik tenminste nog een kans hebben om even te lachen.
    “Dat ziet er niet heel verkeerd uit” Zegt Daniël over het buitenhuis. Ik knik. Ook ben ik blij dat ik tenminste weer even iets anders heb om over te denken dan Avery en Blaine. Ik ben dan ook niet van plan om de hele avond op mijn zus te letten. Uit ervaring weet ik dat dat niet de beste manier is om zelf plezier te hebben.
    "For sure. Ik bet dat het er nog beter uitziet op een iets minder lege maag." Na die woorden laat ik de flessen in de tas nog even rinkelen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2015 - 14:01 ]


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale

    "What. The. Hell. Is Lasergamen?" vraagt Silena terwijl ze met haar wand met sliertjes licht vormpjes maakt in de lucht. Het is aan haar te merken dat ze het leuk plan vindt maar toch verward is. Ik weet wat lasergamen is omdat ik in de zomervakantie tussen het vierde en vijfde jaar een vriendje heb gehad, het was niets serieus maar eerder om mijn ouders te ergeren en van ze te ontsnappen. Hij heeft me een keer meegenomen naar lasergamen en ik vond het gelijk een sport voor June.
    "Het is redelijk droog. Je speelt het in twee teams en je hebt een soort ding waar gekleurde lasers uitkomen. Als je andere mensen raakt dan krijg je punten. Het team wat uiteindelijk de meeste punten heeft gekregen wint. Het is echt heel raar maar wel grappig en cool," leg ik uit.


    -

    Chloë Xanthippe Theodorious


    'Dat is dan bedacht', zegt Robin, waarna hij opstaat. 'Waar beginnen we?' Ik haal mijn schouders op en sta ook op, net als Jade die nog steeds heel vrolijk is. Mijn rugtas slinger ik weer over mijn schouder. Dan begint Jade te praten. 'Ehm, misschien waar we nu zijn?', zegt ze lachend. 'De eetzaal, grote zaal, de plek waar alle bijeenkomsten dingetjes gehouden worden -zoals het bal dat gaat komen-', grinnikt ze. Daarop rolt Robin grijnzend met zijn ogen. 'Dat leek me duidelijk. We zijn in een zaal en we hadden net eten. Tadaa een eetzaal.' Ik moet ook grijnzen. Dat we nu in de eetzaal waren was ik al achter. 'Gaan jullie naar het bal?', vraagt Robin vervolgens. Hij lijkt er niet veel zin in te hebben, maar ik ben wel van plan om te gaan. Dit zeg ik dan ook, terwijl ik half glimlach. 'Gaan jullie?', vraag ik dan aan Jade en Robin.


    be gay do crimes

    Jade Ira Phernon Outfit


    Robin rolt met zijn ogen en een grijns siert zijn lippen als ik lachend vertel in wat voor ruimte we ons bevinden.
    "Dat leek me duidelijk. We zijn in een zaal en we hadden net eten. Tadaa, een eetzaal." ik lach vrolijk naar hem om zijn woorden.
    "Just in Case" zeg ik grinnikend terwijl ik nonchalant mijn schouders ophaal. Dan vraagt Robin aan Chloe en mij of we naar het bal gaan, ik neem aan dat hij er zelf totaal geen zin in heeft om genoeg redenen. Chloe glimlacht wat half terwijl ze zegt dat ze van plan is te gaan, waarna ze ons vraagt of we gaan.
    Een speelse, ingehouden grijns siert mijn lippen "Als ik mee gevraagd word door een jongen, vast wel" zeg ik terwijl het me niet meer lukt om mijn speelse grijns in te houden "Zonder date ga ik niet, een bal is om met een date heen te gaan.. niet om lonely aan te komen en met jezelf te dansen" lach ik vervolgens. Ja zo is mijn mening. Plus als er niemand is die uberhaupt met mij wil dansen op dat bal hoef ik ook niet een jurk te kopen voor iets wat toch waarschijnlijk geen geweldige avond gaat worden.


    Little do you know


    Robin McAdair


    "Just in case," antwoordt Jade grinnikend op mijn opmerking over de eetzaal. Chloë moet ook grijnzen hierdoor.
    Op mijn vraag of ze naar het bal toe gaan, antwoordt Chloë dat ze van plan is om te gaan en ze vraagt of wij ook gaan. "Als ik mee gevraagd word door een jongen, vast wel," zegt Jade terwijl ze probeert om een grijns tegen te gaan. "Zonder date ga ik niet, een bal is om met een date heen te gaan.. niet om lonely aan te komen en met jezelf te dansen."
    Ik grinnik. "Vraag dan zelf iemand." Lachend steek ik mijn tong uit. Ik weet ook wel dat dat meestal tot de taak van de jongens wordt gerekend.
    Ze heeft wel een goed punt, op zich. Alleen in een hoekje staan is echt niet leuk, geloof me. Dat is me al wel eerder gebeurd, toen op Durmstrang het schoolfeest tot een bepaalde tijd verplicht was.
    Als antwoord op de vraag of ik ook ga, haal ik mijn schouders op. "Ik weet het nog niet. Misschien dat ik er even heen ga, maar we zien wel." Eigenlijk heb ik totaal geen zin, maar dat vertel ik ze niet. Misschien dat ik op dat moment op wonderbaarlijke wijze toch zin krijg in dansen of lonely in een hoekje staan.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Silena Zoë Paetrix




    "Het is redelijk droog. Je speelt het in twee teams en je hebt een soort ding waar gekleurde lasers uitkomen. Als je andere mensen raakt dan krijg je punten. Het team wat uiteindelijk de meeste punten heeft gekregen wint. Het is echt heel raar maar wel grappig en cool," legt Lily uit. Ik trek een wenkbrauw op, alhoewel het me wel een redelijke sport lijkt. Het is inderdaad wel echt iets voor June.
    "Oke," stem ik in. Ik verstrengel mijn vingers weer met die van Max en kijk hem even aan. Het is niet echt iets voor hem, maar alsnog weet ik dat hij het wel doet. Voor June.
    Ondertussen zijn we alweer bijna aangekomen bij het buitenhuisje. Een aantal van de nieuwe mensen en Blaine lopen net naar binnen, en ik voel onmiddellijk woede opborrelen bij het zien van de jongen. We hebben nog steeds geen wraak genomen, maar dat komt wel. Even knijp ik geruststellend in de hand van Max. Ik heb nog nooit zo woedend gezien als toen met Blaine.
    "Komen hun ook?" vraag ik, de sneer in mijn stem hoorbaar. Die Scarlett leek me wel aardig, maar iedereen die Blaine leuk vindt lijken me iets minder.


    take me back to the basics and the simple life

    Jade Ira Phernon Outfit


    Robin stelt voor om zelf iemand te vragen waarna hij lachend zijn tong uit steekt. Ik grinnik om zijn hoofd waarna ik mijn armen over elkaar heen doe.
    "Eh, ik ben ouderwets als het daarop aankomt. Ze moeten naar mij komen" zeg ik met een grinnik "Maar ach, als ik geen date heb kan ik mezelf het jurken shoppen ook besparen" vervolg ik lachend. Ergens heb ik een hekel aan jurken shoppen, maar ergens vind ik het ook wel leuk. Ik ben gewoon niet echt het type meisje dat zich goed en gemakkelijk in een jurk voelt..
    "Oké, maar genoeg over het bal. Wat is interessant of belangrijk genoeg om aan Chloe te laten zien?" vraag ik dan aan Robin, maar dan schiet me een idee te binnen: "De Toiletten!" roep ik lachend waarna ik al in de richting van de toiletten begin te lopen. Het is namelijk niet echt het makkelijkste te vinden en aangezien er ook geen bordjes ofzo hangen die wijzen waar de wc's zijn is het vinden nog wat moeilijker.


    Ik wil gewoon geen doodheid :'c


    Little do you know


    Pernilla Tyra Kjellberg

    Een geïrriteerde zucht rolt over haar lippen terwijl ze over de gangen paradeert. De vrouw die zowel gevreesd als gehaat word door de school. Vrijwel niemand die haar mag, niemand die zij mag; en dan vooral de leerlingen. Het maakt haar niet uit dat ze zo gehaat is, nee ze houdt er juist van. Het feit dat de jongere leerlingen haar angstig uit de weg gaan en de oudere leerlingen haar juist tegen proberen te gaan. Ze weet dat het hen niet zal lukken, ze heeft oren en ogen in het kasteel. Genoeg leerlingen die haar vertellen wat ze zien of horen in de hoop dat ze minder hard voor ze zal zijn.
    Vanavond was het weer eens zover, het was háar beurt om te zorgen dat de leerlingen het kasteel niet meer uit gaan vanaf het moment dat het donker is en iedereen binnen is. Elke leerling die tegen deze regels in gaat en gesnapt word heeft een probleem. Haar nablijf-uren zijn zwaarder geworden sinds ze een middag in de bibliotheek heeft gespendeerd. Ze las over een vrouw in de tijd van Voldemort, een vrouw die les gaf op Hogwarts. Ze was net zo gevreesd en gehaat als Pernilla. In het gekozen boek, 'Villains throughout the years', las ze hoe de vrouw -Professor Umbridge- haar leerlingen regels liet schrijven met een betoverde veer. Het bracht haar op ideëen, en ze kocht een nieuwe veer met de betovering erop... iedere nieuwe leerling die bij haar over de lijn ging had een groter probleem dan voorheen, en het idee gaf haar een trots gevoel, het gaf haar het gevoel dat ze macht had over deze school. Niet dat het nog lang zou gaan duren voor ze het schoolbestuur zou overnemen en zichzelf op de hoogste stoel zou plaatsen.
    Pernilla móet en zal de Headmaster van deze plek worden. Ze heeft genoeg van het gelach en de vrolijkheid van de leerlingen hier. School is om te leren, niet om lol te maken.


    Pernilla gone bad..
    Ik dacht laten we er een extra storyline in stoppen x']

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 14:48 ]


    Little do you know

    [Loopt langzaam achteruit.... :o]


    -


    Robin McAdair


    Jade zegt dat ze ouderwets is als het op zulke dingen als vragen voor het bal aankomt. "Jij? Ouderwets? Dat is toch een traditie en jij wilt toch zo graag anders zijn enzo? Sowieso, een meisje dat niet van jurken shoppen houdt? In wat voor wereld ben ik beland?" Ik probeer zo serieus mogelijk te kijken en trek een wenkbrauw op, maar na een seconde houd ik het niet vol en begin te lachen.
    "Oké, maar genoeg over het bal. Wat is interessant of belangrijk genoeg om aan Chloe te laten zien?" vraagt Jade vervolgens. Voor ik antwoord kan geven, roept ze ineens "de toiletten" uit en loopt alvast richting de toiletten. Met mijn wenkbrauw opnieuw opgetrokken kijk ik Chloë verbaasd aan en ter verontschuldiging haal ik half mijn schouders op. "Ik denk dat we maar beter mee kunnen lopen, nietwaar?" zeg ik tegen haar, waarna ik Jade begin te volgen.

    [ooehh, evil Kjellberg. Post met Daniël komt zo snel mogelijk, zodra ik inspiratie vind dan xD]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    [oh god. Kjellberg. Ik ga zo posten met Max gheheghehe, want Iloon had gepost met Silena, en ik mocht nog met Max ff posten haha. Ik weet alleen niet zeker of het vandaag lukt, gezien het scherm van mijn laptop volledig zwart is, ook wanneer ie duidelijk aanstaat e.d. :c]


    take me back to the basics and the simple life


    Daniël John Green


    Na mijn woorden knikt Logan. Blijkbaar luisterde hij wel en was hij minder afgeleid door Avery en Blaine dan ik dacht.
    "For sure. Ik bet dat het er nog beter uitziet op een iets minder lege maag." antwoordt hij, waarna hij heel subtiel de flessen even laat rinkelen. Ik grinnik. Zeker weten dat het er dan beter uitziet. Alles ziet er beter uit met drank op, zelfs deze plek moet er beter van worden.
    "Misschien dat deze school er dan ook beter van wordt," zeg ik. Ik hoop het wel, want hoewel dat buitenhuisje eruit ziet alsof je er wel redelijk kan feesten, vind ik tot nu toe weinig van de rest van de school. Geef mij Durmstrang maar weer terug.

    [okee, inspiratie had ik niet, maar hier is wel de post, al is hij een beetje kort en slecht ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Jonathan 'Jonah' Colton Maverick

    Mijn ogen glijden omhoog, naar boven. Het enorme gebouw voor me is niks vergeleken met Hogwarts, maar toch wel intimiderend. Een nieuwe plek, nieuwe mensen, alles is nieuw hier. Hopelijk zo ook mijn reputatie. Het is laat, rond 10 uur schat ik. De hemel is donker en er zijn al enkele sterren zichtbaar, het is compleet helder. Met een beetje moeite open ik de grote deur voor me, de ruimte erachter is leeg. Geen ziel te bekennen op een paar stemmen na. De stemmen klinken alsof ze langzaam vervagen, wat me verteld dat de personen waar de stemmen vandaan komen weg lopen.
    Waar waren de dorm rooms ook alweer? Oh ja, de eerste hal recht door en dan aan het einde rechts af. Bij de trappen helemaal naar boven zijn de dorm rooms.. hoop ik mompel ik tegen mezelf binnensmonds. Iedereen die ook van Hogwarts komt is of onbekend voor me, of ze mogen me niet, dus ik heb niemand die met me mee loopt of me gezelschap houdt tot ik hier vrienden maak, geweldig.
    Hopen maar dat ik dus snel vrienden maak...


    Iemand die Jonah tegen het lijf kan lopen ofzo? cx


    Little do you know

    Chloë Xanthippe Theodorious


    Het gesprek gaat nog een tijdje door over het bal, tot Jade het onderwerp verandert. "Oké, maar genoeg over het bal. Wat is interessant of belangrijk genoeg om aan Chloe te laten zien?" Nog voordat Robin, of ikzelf, heeft kunnen antwoorden roept Jade "De toiletten," waarna ze ook meteen begint te lopen. Een paar jongerejaars kijken verbaasd onze kant uit, wat ik opzich wel snap. Een wenkbrauw opgetrokken hebbende kijkt Robin me verbaasd aan, voordat hij zijn schouders ophaalt. "Ik denk dat we maar beter mee kunnen lopen, nietwaar?" zegt hij vervolgens, waarna hij begint te lopen. Met mijn rugtas nog steeds over mijn linkerschouder volg ik Robin, en Jade natuurlijk. "Dus, zijn er nog leraren waar ik voor uit moet kijken?" vraag ik wanneer ik zowel Robin als Jade bijgehaald heb. Op Beauxbatons waren zeker een paar feeksen van leraren en het zou me eigenlijk niets verbazen wanneer hier ook een paaar zouden zijn.


    America Gaia Lazar


    Nadat zo'n beetje iedereen van de tafel weggegaan is, loop ik langzaama terug naar de dorm room. Wanneer ik Kjellberg zie loop ik snel door, mijn blik strak naar voren gericht. Juist omdat ik overdudelijk maar één kant op kijk en dus verder niet oplet op andere mensen, bots ik tegen iemand op. Ik weet mijn evenwicht te bewaren en kijk mijn 'slachtoffer' verontschuldigend aan. Ik heb hem nog niet eerder gezien hier, en ga er dus vanuit dat hij hier nieuw is. "Sorry", mompel ik dan ook. Ik zucht even, omdat ik nou niet bepaald veel zin heb om te doen alsof ik super sociaal was. Toch besluit ik aardig te blijven en niet nu meteen weg te lopen. "Ben je nieuw hier? Ik heb je nog niet eerder gezien?" vraag ik dan aan de jongen.


    be gay do crimes