• Lalalala, beginpost?


    take me back to the basics and the simple life

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb geen waarschuwing gekregen, that's why I feel so guilty. Kunnen jullie trouwens niet gewoon aan de mods uitleggen dat jullie haar helemaal niet bedreigd hebben? Naar mijn weten heeft enkel xxFangirlxx (of hoe ze ook heet), dat gedaan en jullie niet, dus het is niet eerlijk dat jullie daar een waarschuwing over krijgen.


    Ehm, dat is Ilona op haar andere account.

    Maar goed.
    Ik ben dus even heel dat topic nagegaan. En er zijn maar liefst drie dingen waarin ik nog enigszins kwaad op haar spreek:

    *Heeft alle pagina's teruggelezen.*

    WIE DENKT DAT KIND WEL NIET DAT ZE IS.
    DKLFADAFDL.


    Mag ik het even zeggen dat ik het allemaal prima vindt als je denkt dat the Old days of Hogwarts een Hobbit RPG is, dat je personage een elf is en dat je niet lijkt te begrijpen wat er voor commentaar op wordt gegeven.
    Maar als er één ding is wat ik niet goed vindt, is als je Eleutheromania zo op je profiel neerzet.
    Zo te zien heb je er al meerdere reacties op gekregen, maar ook ik kon het niet laten.
    Want ik snap dat ze zo over kan komen op je, maar daaronder zit iemand die jij helemaal niet kent, en vast en zeker ook nooit zult kennen als je dit soort dingen op je profiel zet.


    Zoals ik al eerder zei, boeit dat me allemaal niet.
    Mij gaat het om Leonie. Dit is gewoon niet acceptabel, zeker niet als het om een vriendin gaat.


    De laatste twee zijn overigens in haar gb.
    Maar is dit echt al genoeg om een waarschuwing te krijgen?
    Want verder heb ik echt niets beledigends gezegd en heb ik haar heel zakelijk benaderd, bedankt dat ze het bericht heeft verwijderd, en mijn woede voor mezelf gehouden, omdat ik anders, een waarschuwing zou krijgen, wat dan toch is gebeurd.


    She was always looking for more..

    Cillin schreef:
    Weet iemand hoe je je account op inactief zet?


    Naar "opzeggen" gaan en dan je account "opzeggen". Dan is 't niet weg, maar staat het op inactief (evenals al je creaties). But why? Xantha. :/ Ik heb ook al een waarschuwing of twee gehad, en deze is totaal niet correct, dus waarom zeg je het niet tegen hen, om te beginnen? :/


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Cillin schreef:
    Weet iemand hoe je je account op inactief zet?


    No. Not you to.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    De laatste twee zijn overigens in haar gb.
    Maar is dit echt al genoeg om een waarschuwing te krijgen?
    Want verder heb ik echt niets beledigends gezegd en heb ik haar heel zakelijk benaderd, bedankt dat ze het bericht heeft verwijderd, en mijn woede voor mezelf gehouden, omdat ik anders, een waarschuwing zou krijgen, wat dan toch is gebeurd.[/face]


    Wel, dan is zij dus de enige die het wel heeft gedaan, wellicht als grapje, maar waarom de rest van jullie dan ook?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Naar "opzeggen" gaan en dan je account "opzeggen". Dan is 't niet weg, maar staat het op inactief (evenals al je creaties). But why? Xantha. :/ Ik heb ook al een waarschuwing of twee gehad, en deze is totaal niet correct, dus waarom zeg je het niet tegen hen, om te beginnen? :/


    Omdat ik het spuugzat ben om te vechten. Ik vecht al mijn hele leven. Ik ben al mijn hele leven pijn gedaan. En ik ben er klaar mee. Ik wil het niet opzeggen, maar ik wil het wel achter de hand hebben.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Wel, dan is zij dus de enige die het wel heeft gedaan, wellicht als grapje, maar waarom de rest van jullie dan ook?


    Ik heb geen idee.
    Heb je zelf het topic gelezen btw?


    She was always looking for more..

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    In elk geval mag je wel. Dit staat in de huisregels, en het is niet eerlijk als je een waarschuwing krijgt voor iets wat je niet deed.
    -"Ik ben het niet eens met een waarschuwing" topics. Stuur de moderator via pb een bericht.


    Najah, wat ik precies gezegd heb, geen idee, maar ik weet wel dat ik me niet geheel correct gedragen heb dus is een discussie aangaan hoogst waarschijnlijk een verloren zaak.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Najah, wat ik precies gezegd heb, geen idee, maar ik weet wel dat ik me niet geheel correct gedragen heb dus is een discussie aangaan hoogst waarschijnlijk een verloren zaak.


    Ik twijfel of ik 'de discussie moet aangaan.'
    Maar ik baal er echt van omdat ik mezelf al enorm heb ingehouden.
    Ik heb naast die drie dingen, niets verkeerds gezegd.
    Zelfs toen mensen gingen zeggen dat ze haar wilde laten opeten door een dementor, I didn't, hoe graag ik ook wilde.


    She was always looking for more..

    Cillin schreef:
    (...)

    Omdat ik het spuugzat ben om te vechten. Ik vecht al mijn hele leven. Ik ben al mijn hele leven pijn gedaan. En ik ben er klaar mee. Ik wil het niet opzeggen, maar ik wil het wel achter de hand hebben.


    I get you.
    Ergens heb ik hetzelfde, maar ik wil dit alles niet weggooien.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee.
    Heb je zelf het topic gelezen btw?


    Welk topic? Dat waarin we over haar bezig gezeten hebben?
    @Xantha: Ik begrijp het (gedeeltelijk, want zoiets is uiteraard bij iedereen anders), maar ik vind het zo, zo jammer.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ameliorate schreef:
    (...)

    I get you.
    Ergens heb ik hetzelfde, maar ik wil dit alles niet weggooien.


    :c

    @Leah ik snap dat je dat vindt, maar ik wil het graag achter de hand hebben voor... Nou ja, vul zelf maar in.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cillin schreef:
    (...)

    Omdat ik het spuugzat ben om te vechten. Ik vecht al mijn hele leven. Ik ben al mijn hele leven pijn gedaan. En ik ben er klaar mee. Ik wil het niet opzeggen, maar ik wil het wel achter de hand hebben.


    Ik snap het gevoel.. Toch zou het jammer zijn je kwijt te raken :c
    Al moet ik eerlijk toegeven zelf ook wel echt eens te denken aan even weggaan ofzo..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ik snap het gevoel.. Toch zou het jammer zijn je kwijt te raken :c
    Al moet ik eerlijk toegeven zelf ook wel echt eens te denken aan even weggaan ofzo..


    :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Welk topic? Dat waarin we over haar bezig gezeten hebben?
    @Xantha: Ik begrijp het (gedeeltelijk, want zoiets is uiteraard bij iedereen anders), maar ik vind het zo, zo jammer.


    Dit is de link die ik doorgestuurd kreeg in de waarschuwing.

    Maar ik twijfel gewoon of ik er iets van moet zeggen, want ik ben nou niet echt bijster goed in voor mezelf opkomen. Meestal laat ik het allemaal maar over me heen komen.


    She was always looking for more..

    Maar even, guys: het is een waarschuwing. Op zich doen ze er verder niets mee, alleen je er even aan herinneren dat je het vooral niet nog een keer moet doen en dan is alles prima. Dus ga alsjeblieft niet weg


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman