• Lalalala, beginpost?


    take me back to the basics and the simple life

    Ameliorate schreef:
    But Wendy, zit jij nu wel or not in de wapp groep?


    ik zit et niet in. Zou een beetje snel zijn x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    ik zit et niet in. Zou een beetje snel zijn x)
    Ik wil je wel toevoegen? Geef je nummer in een pb, dan zet ik je er bij :Y) (wel liefst met de juiste landcode #Belgium)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nu is mijn banaan op. :c
    Guys, ik lijk even serieus een Geluksdag te hebben vandaag. Like, de eerste en waarschijnlijk ook laatste van het jaar guys. Geluksdag, omdat ik een 8.7 had voor mijn Boekverslag voor Nederlands waarmee ik het hoogste punt van de klas heb en 0.7 punten ben verwijderd van het op één na hoogste punt.
    Ook waren de drie ProefWerken die ik vandaag had echt übermakkelijk, en volgens mij heb ik ze dan ook pittig goed gemaakt. Nou heb ik ook heel hard geleerd en alles, maar dat doet er niet toe.
    Tot slot zat ik net te MineCraften, en ik heb voor het eerst Diamond gevonden, echt superveel Diamond C: En ook heel veel Gold en Lapis Lazuli (wat mijn vriendinnen en ik Lapis LaJulie noemen :'D ) dus mijn dag kan niet meer stuk peeps. C:

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 13:55 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Syntax schreef:
    Nu is mijn banaan op. :c
    Guys, ik lijk even serieus een Geluksdag te hebben vandaag. Like, de eerste en waarschijnlijk ook laatste van het jaar guys. Geluksdag, omdat ik een 8.7 had voor mijn Boekverslag voor Nederlands waarmee ik het hoogste punt van de klas heb en 0.7 punten ben verwijderd van het op één na hoogste punt.
    Ook waren de drie ProefWerken die ik vandaag had echt übermakkelijk, en volgens mij heb ik ze dan ook pittig goed gemaakt. Nou heb ik ook heel hard geleerd en alles, maar dat doet er niet toe.
    Tot slot zat ik net te MineCraften, en ik heb voor het eerst Diamond gevonden, echt superveel Diamond C: En ook heel veel Gold en Lapis Lazuli (wat mijn vriendinnen en ik Lapis LaJulie noemen :'D ) dus mijn dag kan niet meer stuk peeps. C:

    Awesome :Y) ik heb ook MC, maar ik speel het amper en enkel creative omdat mijn laptop altijd super laggy is :Y)
    Oh en mijn biografie van Queen is te geweldig peeps :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...)Ik wil je wel toevoegen? Geef je nummer in een pb, dan zet ik je er bij :Y) (wel liefst met de juiste landcode #Belgium)


    Muah.. Ik weet nog niet. Ik ken de meesten nog geen week en sommigen helemaal niet. Het zou een beetje te snel zijn I guess


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Muah.. Ik weet nog niet. Ik ken de meesten nog geen week en sommigen helemaal niet. Het zou een beetje te snel zijn I guess
    Wel nee, zo leer je iedereen wat beter kennen :3 Ik zat er ook heus niet zo lang in hoor :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...)Wel nee, zo leer je iedereen wat beter kennen :3 Ik zat er ook heus niet zo lang in hoor :Y)


    Oh, well, okay. Als de rest ermee instemt


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Oh, well, okay. Als de rest ermee instemt

    Hmm waar is de rest eigenlijk? Het is toch woensdag? Of hebben jullie dan geen halve dag school?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...)
    Hmm waar is de rest eigenlijk? Het is toch woensdag? Of hebben jullie dan geen halve dag school?


    Nope. Ik zit ook nog op school. Heb straks weer les.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Nope. Ik zit ook nog op school. Heb straks weer les.
    Oh... Wij hebben woensdag maar een halve dag school, wat gelijk staat aan 4 keer 50 minuten les


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...)Oh... Wij hebben woensdag maar een halve dag school, wat gelijk staat aan 4 keer 50 minuten les


    Das wel chill :3 Al heb ik vandaag ook zoiets, alleen dan midden op de dag zo'n beetje :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Das wel chill :3 Al heb ik vandaag ook zoiets, alleen dan midden op de dag zo'n beetje :/
    Haha ik heb school van 8.15 tot 15.25 op een normale dag en op woensdag van 8.15 tot 11.50


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Oh, well, okay. Als de rest ermee instemt


    Hehehe :Y)


    be gay do crimes

    Massacres schreef:
    (...)Haha ik heb school van 8.15 tot 15.25 op een normale dag en op woensdag van 8.15 tot 11.50


    Mijn tijden:
    Maandag 8.10-14.40 (1-7)
    Dinsdag 8.10-13.50 (1-6)
    Woensdag 8.10-14.40 (1-7)
    Donderdag 8.10-14.40 (1-7)
    Vrijdag 8.10-12.35 (1-5)
    En nooit tussenuren :')


    be gay do crimes

    Ik word op dit echt moment leeggezogen...

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 15:26 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."