• Lalalala, beginpost?


    take me back to the basics and the simple life

    Trohman schreef:
    Maar even, guys: het is een waarschuwing. Op zich doen ze er verder niets mee, alleen je er even aan herinneren dat je het vooral niet nog een keer moet doen en dan is alles prima. Dus ga alsjeblieft niet weg


    Nouja, het voelt eerlijk gewoon als een of andere zieke grap dat de dag dat ik me meng in deze topic-reeks dat gebeurd..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gonna change the song on my profile.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Dit is de link die ik doorgestuurd kreeg in de waarschuwing.

    Maar ik twijfel gewoon of ik er iets van moet zeggen, want ik ben nou niet echt bijster goed in voor mezelf opkomen. Meestal laat ik het allemaal maar over me heen komen.


    Je hebt niet eens iets gezegd op die pagina. :'D Moet ik het anders schrijven voor je (morgen of zo, want ik moet straks gaan slapen)?


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Trohman schreef:
    Maar even, guys: het is een waarschuwing. Op zich doen ze er verder niets mee, alleen je er even aan herinneren dat je het vooral niet nog een keer moet doen en dan is alles prima. Dus ga alsjeblieft niet weg


    I know.

    Maar ik denk dat het in mijn geval miss onterecht is.

    Zijn die drie berichten die ik eerder hier heb gestuurd genoeg om een waarschuwing te krijgen? Want dat is mijn punt een beetje.


    She was always looking for more..

    Cillin schreef:
    (...)

    Omdat ik het spuugzat ben om te vechten. Ik vecht al mijn hele leven. Ik ben al mijn hele leven pijn gedaan. En ik ben er klaar mee. Ik wil het niet opzeggen, maar ik wil het wel achter de hand hebben.

    Oh, believe me, I totally get you. Maar opgeven is sowieso niet de oplossing. En ik vind het ook nogal vervelend, maar ze doen er als t goed is niet echt iets mee. Desnoods verlaten we Q allemaal en gaan we ergens anders cool zijn ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik ga slapen, en eens goed nadenken over deze situatie, want op dit moment is mijn mind niet helemaal clear.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cave schreef:
    (...)
    Oh, believe me, I totally get you. Maar opgeven is sowieso niet de oplossing. En ik vind het ook nogal vervelend, maar ze doen er als t goed is niet echt iets mee. Desnoods verlaten we Q allemaal en gaan we ergens anders cool zijn ^^


    Ik heb ook niet gezegd dat ik opgeef, en dat ik mijn account op inactief ga zetten, maar dat ik het wel achter de hand wil hebben.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    Je hebt niet eens iets gezegd op die pagina. :'D Moet ik het anders schrijven voor je (morgen of zo, want ik moet straks gaan slapen)?


    Ja, dat dacht ik dus ook.
    En toen ben ik verder gaan kijken en heb ik ook niets meer gezegd dan die berichten en heb ik uiteindelijk ook geopperd om te stoppen met gemeen doen. Ik heb Leo ook geholpen met het contacteren aan haar en naast die eerste drie berichten heb ik daarna enkel dingen geschreven als:


    Ik wil je sowieso even bedanken dat je het bericht hebt verwijderd.

    Daarnaast wil ik ook even een bericht door geven.
    Eleutheromania zou graag even met je willen spreken. Daarom heeft ze je ook niet meer geblokt. Dus zij zou het op prijs stellen als je het contact aangaat, zodat jullie even alles uit kunnen praten.

    Persoonlijk denk ik dat de hele situatie nogal uit de hand is gelopen.


    En ja, ik was boos, maar op dit punt hierboven heb ik zo erg mijn woede in gehouden.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    I know.

    Maar ik denk dat het in mijn geval miss onterecht is.

    Zijn die drie berichten die ik eerder hier heb gestuurd genoeg om een waarschuwing te krijgen? Want dat is mijn punt een beetje.

    Ik was nogal boos toen ik het schreef, en volgens mij heb ik wel iets gezegd van 'doe zoiets nog een keer en dan krijg je met mij te maken.' Wat ik eigenlijk dus helemaal niet zo bedoelde, maar goed. En Leah, it isn't your fault.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sowieso is één waarschuwing niet iets wat de rest van je Q leven verpest, but it's really shitty, yes.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Cillin schreef:
    (...)

    Ik heb ook niet gezegd dat ik opgeef, en dat ik mijn account op inactief ga zetten, maar dat ik het wel achter de hand wil hebben.

    Mooizo. But don't.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Retrouvailles schreef:
    Sowieso is één waarschuwing niet iets wat de rest van je Q leven verpest, but it's really shitty, yes.


    Ja, I know. But ik zit zo erg te twijfelen of het in mijn geval niet onterecht zou zijn.


    She was always looking for more..

    Ik vind het onterecht voor mijn geval, maar ik ben te moe en te lui om het uit te zoeken en dat soort dingen. Daarom ga ik nu echt slapen. Nite nite.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Maar, vinden jullie dat ik een bericht terug moet sturen met dat ik het eigenlijk onterecht vindt?
    Want I am not sure.


    She was always looking for more..

    Sowieso, als jullie in discussie gaan (wat ik aanraad in het geval dat het onterecht is, trouwens. De mods zijn ook maar mensen - en ik geloof dat jullie dat op het moment niet moeten horen, maar het is zo en ze waren niet bij de discussie aanwezig en vormen zich er dus misschien ook een beeld bij dat totaal niet klopt), dit is mijn tactiek:
    - Beleefd beginnen, komt sowieso beter over. En het best niet sarcastisch worden. ^^
    - Alinea 1: Zeggen wat je zelf vind mis gedaan te hebben - je vindt altijd wel iets en dat komt beter over, als je zelf al gaat bekennen.
    - Alinea 2: "Maar ik ben het niet eens met:" And there you go.
    - Slot: Formuleer nogmaals beknopt wat je in alinea 1 formuleerde.
    - En dan iets van "Dank voor uw begrip"


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.