• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    (Ik dacht dat we gewoon random namen deden, oeps.)


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (Ik dacht dat we gewoon random namen deden, oeps.)

    (You underestimate my power.)


    Caution first, always.

    Bunch of jokers in here. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Yes I did. Maar ik vind jou ook Leaf. *waves white flag*)


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (Yes I did. Maar ik vind jou ook Leaf. *waves white flag*)

    Weeeeeh! The war is over. C;


    Caution first, always.

    Sorry mensen, ik zal morgen echt proberen wat te schrijven. Voel me echt beroerd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Sorry mensen, ik zal morgen echt proberen wat te schrijven. Voel me echt beroerd.


    Don't worry, Storm voelt zich ook beroerd ^^ Wauw, slechte grap. In ieder geval moet je maar even kijken, als het gewoon niet lukt kan je daar niks aan doen, dat begrijpen wij ook wel (:

    Padeladelalala schreef:
    Sorry mensen, ik zal morgen echt proberen wat te schrijven. Voel me echt beroerd.

    Beterschap!


    Caution first, always.

    Zev ga ik morgen doen!
    Pinky Promise


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:



    I'm fifteen, I have no children or grandchildren

    LakeTown schreef:
    (...)

    I'm fifteen, I have no children or grandchildren



    But you will have.. one day [;<

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 10:46 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    You have not won yet, there will be no white flag

    Oh ja voor team, ik wist niet echt waar hij het beste bij zou horen. Waarschijnlijk is team twee het beste c:

    LakeTown schreef:
    Wauw, wat ontzettend gaaf en origineel dat je een stom persoon hebt genomen! Hij is echt geweldig!


    Well, thank you. heb ooit nog een stom persoon gespeeld (avox in een HG rp (a)) en vond het wel leuk om te doen ^^

    Rollins schreef:
    Dakota is cool! ö


    I'm glad dat jullie hem leuk vinden <3


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    LakeTown schreef:
    You have not won yet, there will be no white flag




    Yeah right.
    A witty saying proves nothing c:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.