• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    We gon spam you to dead then
    ;D


    I can live with that, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Van jou word ik altijd blij? *WINK*


    O. My. God.
    She gave you the big wink
    *ultimate rapeface*


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Rollins schreef:
    Zoveel mensen hebben elkaars nummer joh, en ik zit hier maar in mijn eentje te zingen. Haha.

    Gimme yo numbah. (krul)


    Caution first, always.

    Rollins schreef:
    Zoveel mensen hebben elkaars nummer joh, en ik zit hier maar in mijn eentje te zingen. Haha.


    Je mag het mijne wel, maar zoveel praat ik niet ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rollins schreef:
    (...)

    Van jou word ik altijd blij? *WINK*

    Haha, don't let me blush ^-^ But zal ik mijn nummer dan naar je toesturen, want nu zie ik het als een ultieme uitdaging /pervysmile.

    @ Ma stitchkameeltje <3: Hahaha, shut it. Jij kan dat als geen ander! D:<

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 23:40 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine -> Takamasa.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rollins schreef:
    Zoveel mensen hebben elkaars nummer joh, en ik zit hier maar in mijn eentje te zingen. Haha.

    Lord, er wordt hier gestalkt zonder mij. Everybody spam Cherona! * evil laugh *


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gonplei is Padeladelalala geworden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Haha, don't let me blush ^-^ But zal ik mijn nummer dan naar je toesturen, want nu zie ik het als een ultieme uitdaging /pervysmile.

    @ Ma stitchkameeltje <3: Hahaha, shut it. Jij kan dat als geen ander! D:<


    Shit is about to get real. You better prepare then. Once the stalking begins, it never ends c:<

    @Maia, that's the spirit!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Stalk me, stalk me. Ik ben niet bang voor jullie, puh!


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    Stalk me, stalk me. Ik ben niet bang voor jullie, puh!


    challenge accepted :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Rollins schreef:
    Stalk me, stalk me. Ik ben niet bang voor jullie, puh!

    When you give a warning of attack,
    you can never go back. (aa)


    Dan heb ik wel eerst je nummer nodig though. Ik zou mijn magie wel willen gebruiken, maar dat is dan personal gain. * sparkles magic powder *


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    When you give a warning of attack,
    you can never go back. (aa)


    Dan heb ik wel eerst je nummer nodig though. Ik zou mijn magie wel willen gebruiken, maar dat is dan personal gain. * sparkles magic powder *

    Jij hebt een beetje te veel Charmed gekeken..

    @ Cherona: Ik stuur mijn nummer via pb and when you add me, you can never go back (66)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Merrill is nu Ajay! c;


    Caution first, always.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Jij hebt een beetje te veel Charmed gekeken..

    @ Cherona: Ik stuur mijn nummer via pb and when you add me, you can never go back (66)


    We hebben gewoon een Quizlet spam groepsapp nodig
    Dat is een feest
    :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.