• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ajay schreef:
    (...)
    Juniper mag gewoon naar Leaf en Storm toekomen hoor. c; Dan kunnen we aan ons masterplan voor die twee werken? :')

    HAHA. I know, and thanks. Alleen ze gaat niet zitten niksen buiten als de anderen al het plezier mogen hebben - haar woorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    HAHA. I know, and thanks. Alleen ze gaat niet zitten niksen buiten als de anderen al het plezier mogen hebben - haar woorden.

    Haha, ik begrijp het. c;


    Caution first, always.

    Sacramental schreef:
    (...)
    HAHA. I know, and thanks. Alleen ze gaat niet zitten niksen buiten als de anderen al het plezier mogen hebben - haar woorden.


    Stuur haar maar naar Cassia en Buddy hoor? ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)
    Stuur haar maar naar Cassia en Buddy hoor? ;D

    Oké, dat kan ook natuurlijk. :Y)
    Als Gonplei het niet erg vindt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Oké, dat kan ook natuurlijk. :Y)
    Als Gonplei het niet erg vindt.


    Nee hoor, is goed. Dan schrijf ik daarna een stukje (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zev kan daar dan ook bij? C:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Padeladelalala schreef:
    (...)
    Nee hoor, is goed. Dan schrijf ik daarna een stukje (:

    Dan schrijf ik vanavond een stuk dat ze jullie tegenkomt. Ik kan alleen geen precieze tijd beloven.

    Shachath schreef:
    Zev kan daar dan ook bij? C:

    Of course he can.
    He's the leader, leader, leader. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Of course he can.
    He's the leader, leader, leader. :'D


    Ik zong het in mijn hoofd ;D


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Ik zong het in mijn hoofd ;D

    Me too :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Guys, deze RPG gaat toch niet nu al dood hè?!

    Jij moet gewoon schrijven. (cat)


    Caution first, always.

    Hee mensen,
    Ik ben ziek en heb barstende koppijn bij licht. Ik zal proberen wat te schrijven maar ik beloof niks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LakeTown schreef:
    Guys, deze RPG gaat toch niet nu al dood hè?!

    Nee, natuurlijk niet. I won't let it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ajay schreef:
    Jij moet gewoon schrijven. (cat)


    Jij moet gewoon even wachten, anders plak ik je mond dicht met ductape (ik hou nog wel van je hoor)

    Nou ja, ik zit zeg maar te wachten omdat ik anders wel heen snel achter elkaar reageer, maar als er dan dagenlang niet gepost word... Tja dan kan niemand mij blaimen, maar het is wel jammer dat het enthousiasme een beetje wegebt.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Jij moet gewoon even wachten, anders plak ik je mond dicht met ductape (ik hou nog wel van je hoor)

    Nou ja, ik zit zeg maar te wachten omdat ik anders wel heen snel achter elkaar reageer, maar als er dan dagenlang niet gepost word... Tja dan kan niemand mij blaimen, maar het is wel jammer dat het enthousiasme een beetje wegebt.

    Jij bent altijd zo lief. (bat)
    Schrijf nou, het loopt niet bepaald Storm.
    Ik ga dood om mijn eigen grap.


    Caution first, always.