• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    We hebben gewoon een Quizlet spam groepsapp nodig
    Dat is een feest
    :Y)

    Ik kwam net op 't idee :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Ik kwam net op 't idee :'D


    Ik was je voor [;<
    If so, voeg mij dan toe. Ik ben heel gezellig


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Padeladelalala schreef:
    Gonplei is Padeladelalala geworden


    ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil ook bij de spamgroep, me too, me too!

          & Leuke nieuwe namen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Shachath schreef:
    (...)
    If so, voeg mij dan toe. Ik ben heel gezellig


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, dit gesprek is dan wel volledig aan me voorbij gegaan, ik ben blij dat ik mijn abo op dit topic net op tijd verwijdert heb, anders werd ik echt volledig vol gespamt! Ö

    LakeTown schreef:
    Wauw, dit gesprek is dan wel volledig aan me voorbij gegaan, ik ben blij dat ik mijn abo op dit topic net op tijd verwijdert heb, anders werd ik echt volledig vol gespamt! Ö


    Kan je abo's op topics verwijderen o:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ja tuurlijk! Bij het overzicht van al je abo's op topics en story's

    LakeTown schreef:
    Ja tuurlijk! Bij het overzicht van al je abo's op topics en story's


    weer iets dat ik niet wist D:
    gaat goed weer


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Wauw, Lieke. Je hebt er wel werk van gemaakt zeg. ;'D Zoals altijd: fjdsk je schrijft geweldig. c;


    Caution first, always.

    Haha echt he. I like reading Storm and Leaf. ;D Want jij kunt er zelf ook wat van hoor.


    I'm your little ray of pitch black.

    Gaat Storm nu daadwerkelijk dood? ö
    Tenminste, het is een personage, dus vast niet, maar doet hij zoiets voor zijn vrouw?


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    @ Rollins: Stop it, you. Ik heb altijd zo sterk het gevoel dat mijn woordenschat erg beperkt is als ik in het Nederlands schrijf. Stomme Engelse taal. :')

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 12:18 ]


    Caution first, always.

    Shachath schreef:
    (...)

    weer iets dat ik niet wist D:
    gaat goed weer

    Ik wist het ook niet hoor en ik zit langer op Q :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thanks all! Het is echt leuk om zulke reacties te krijgen :3 Leuk dat mensen het ook echt lezen


    Sacramental schreef:
    Gaat Storm nu daadwerkelijk dood? ö
    Tenminste, het is een personage, dus vast niet, maar doet hij zoiets voor zijn vrouw?


    Nee, het is niet mijn bedoeling dat hij dood gaat. Ik ga er eigenlijk vanuit dat Leaf zo lief is om hem te redden, want ik ben nog lang niet klaar om afscheid te nemen van deze gezellige RPG