• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    @Colonel, that sound like a good idea. c: Daar ben ik het wel mee eens. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    @Colonel, that sound like a good idea. c: Daar ben ik het wel mee eens. ;D


    Vanavond als ik thuis ben van school zal ik het wel in mijn rol verwerken.


    •

    Dit zijn de teams:

    Team 1
    Lane Rocco Lincoln.
    Buddy Marsh
    Zev Brad Lincoln(ook bij team 2)
    Leaf(ook bij team 2)
    Juniper Al'Kapur

    Team 2
    Cassia "Cas" Zoé Chavez.
    Jessica Crimson.
    Dalia May Forrester
    Dallas York Morales
    Ivana Nadezhda Danchev

    Hierbij missen de personages van Alate, Sacramental, Wanderings en Phxntasia

    Ik wil vanavond graag het speeltopic openen, dus ik zou graag zien dat iedereen voor die tijd zijn rol af heeft (:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 11:44 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Sacramental schreef:
    De namen zijn wel natuurgericht ; Leaf en Juniper (als in de boom.)
    Welke team zit hij trouwens?

    Hahah, inderdaad. Leaf verwisselt soms van team, maar dit wordt bepaald door de leider. (;


    Caution first, always.

    Dan hoort Juniper bij team één, doordat die soms in de minderheid zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Met Dalia zie ik wel voor dat hij een band heeft. Maar hij kan niet zo heel goed tegen flirten dus dat gedeelte niet, haha. Met Zev iets minder, of je moet nog iemand zoeken die hij vertrouwt en waar hij van alles tegen kan zeggen, dan stelt Dallas zich zeker open.


    Dalia is oke with that!
    En zev staat wel voor open voor zo'n soort relatie, al zal het wel enigszins op een stugge manier gaan .Maar daar staat hij bekend om.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Kameeltje, zijn die teams voor het zoeken van benodigdheden en gebieden verkennen? Zoals in het beginstukje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Kameeltje, zijn die teams voor het zoeken van benodigdheden en gebieden verkennen? Zoals in het beginstukje.


    Ja!
    Zodat je even een beeld krijgt van hoe of wat


    Wat leiderschap betreft:
    Zal ik Zev gewoon aanstellen? Ik heb de rollen doorgenomen en heel veel personen hebben wel iets van leiderschap, maar ook weer iets wat ervoor zorgt dat het niet helemaal goed komt - something like that.
    Natuurlijk heeft hij wel goede raad nodig, dus dan kunnen Juniper en Cassia hem mooi bijstaan (:
    Tenzij iemand daar fel op tegen is. Lemme know


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Ja!
    Zodat je even een beeld krijgt van hoe of wat


    Wat leiderschap betreft:
    Zal ik Zev gewoon aanstellen? Ik heb de rollen doorgenomen en heel veel personen hebben wel iets van leiderschap, maar ook weer iets wat ervoor zorgt dat het niet helemaal goed komt - something like that.
    Natuurlijk heeft hij wel goede raad nodig, dus dan kunnen Juniper en Cassia hem mooi bijstaan (:
    Tenzij iemand daar fel op tegen is. Lemme know

    Ik vind het wel prima. (; Alleen Leaf heeft door zijn werk ook snel zijn woordje klaar als het gaat om het verzinnen en uitvoeren van 'missies'. Het is dan niet zo dat hij de leiding neemt, maar het kan wel zijn dat hij sterke meningen heeft over bepaalde dingen. ^^


    Caution first, always.

    Maar Zev is dus de leider bij allebei de groepen? Dus eigenlijk hebben alle persona's elkaar weleens gezien?

    Okay, nvm. ^^

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 12:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merrill schreef:
    (...)
    Ik vind het wel prima. (; Alleen Leaf heeft door zijn werk ook snel zijn woordje klaar als het gaat om het verzinnen en uitvoeren van 'missies'. Het is dan niet zo dat hij de leiding neemt, maar het kan wel zijn dat hij sterke meningen heeft over bepaalde dingen. ^^


    Haha dan zal hij zich daar maar op voor moeten bereiden
    Kritiek is gratis advies toch?
    Leaf is zijn bro, dus daar kan ie wel wat van hebben :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Haha dan zal hij zich daar maar op voor moeten bereiden
    Kritiek is gratis advies toch?
    Leaf is zijn bro, dus daar kan ie wel wat van hebben :Y)

    Great! c;


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    (...)
    Sure, heb jij misschien ideeën? ;D Dan zal ik zo haar rol lezen, want ik moet nu weg. ;l


    Ik zal 'm zo eens lezen.

    Nog anderen voor Iva?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heb ik nog iets gemist, buiten indeling en dat we vanavond gaan beginnen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diana is bijna klaar. (: