• (Sorry dat ik jullie nu pas op de hoogte breng, maar eerder vond ik de tijd & energie niet).
    Naam: Ilyas Bilalovski
    Datum: 4 Maart 2015.
    Uur: 20u35.
    Lengte: 50cm.
    Gewicht: 3kg230.

    Deze kleine man heeft mijn hart gestolen :3!

    De bevalling was een ramp.
    Dinsdag middag zijn mijn weeën begonnen. Nog niet zo erg. Maar tijdens de avond verloor ik mijn slijmprop en werd het heftiger, dus in volle snelheid naar het ziekenhuis, waar ik 4u ben geweest om uiteindelijk terug naar huis gestuurd te worden. Eenmaal thuis werden de weeën erger en erger en sneller op elkaar, waardoor ik gewoon niet kon slapen en ben terug gegaan (ondertussen was het al woensdag ochtend) en hebben ze mij uiteindelijk gehouden.
    Om 3 uur in de middag is mijn water gebroken, waardoor de pijn echt verschrikkelijk ondragelijk werd en dacht dood te gaan, dus zijn ze me dan maar komen verdoven.
    Om 7 uur in de avond was hij laag genoeg gezakt waardoor ik dus kon beginnen "persen". Twee uur heeft dat geduurd en het laatste halfuur was mijn verdoving uitgewerkt waardoor ik alles heb gevoeld.
    En dan kwam het ergste, wat het gelukkigste moment in je leven moest zijn, is bij mij wat anders verlopen. Geen gehuil, geen geadem, ze hebben mijn zoontje meteen afgenomen, iemand met spoed opgebeld en mee genomen. Zijn navelstreng zat zo sterk rond zijn nekje, waardoor hij op het randje van de dood stond.
    -Ik moet nog steeds huilen als ik er aan terug denk-
    Maar uiteindelijk is alles goed gekomen.
    Een bevalling van meer dan 24uur, 2uur persen en bijna een doodgeboren zoontje... Maar nu voel ik me zooooo gelukkig!

    En natuurlijk wat fototjes!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Celerity schreef:
    Ondanks alle ellende, gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige zoontje!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    FoxAngel schreef:
    Gelukkig is alles goed gekomen! Gefeliciteerd, het is echt een schatje! ^^


    take me back to the basics and the simple life

    FoxAngel schreef:
    Gelukkig is alles goed gekomen! Gefeliciteerd, het is echt een schatje! ^^

    Ik ben zo blij voor je! Ik geloof dat je op het moment van zijn geboorte doodsangsten moet uitgestaan hebben, ik krijg er de rillingen van als ik eraan denk. Ik ben ik elk geval heel blij dat het goed is afgelopen. Veel geluk! :3


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    GEFELICITEERD!!!!!!!!

    Wat een schatje!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wat een ontzettend schatje is het! Gefeliciteerd! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat een schatje!! Oke, nu word ik jaloers :3
    Gefeliciteerd!


    What would Emma do?

    Oh, is hij vernoemd naar de Ilias van Homerus? ^^.
    Wat een schattig jongetje c:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 21:48 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Wat is hij schattig.

    Jammer dat het zo lastig en angstig ging!
    Maar erg veel proficiat!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat jammer dat één van de mooiste momenten in je leven zo angstig verliep. Gelukkig is alles wel goed gekomen met hem!
    Beide ouders; ontzettend gefeliciteerd. ^^ Het is echt een mooi kindje.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Serenata schreef:
    Gelukkig is alles goed gekomen. Hij ziet er schattig uit, gefeliciteerd ^^!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Wat een schatje!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Wat een prachtig kindje!
    Echt naar dat je bevalling zo'n hel was, maar gelukkig is alles goed gekomen! Geniet van de kleine! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Soundgarden schreef:
    Oh my god, wat een schattig kindje, wow. Ik ben ontzettend blij dat het uiteindelijk toch goed is afgelopen en ik wens jullie heel veel geluk met jullie zoontje! (:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh Jezus, ik zou me ook helemaal kapotgeschrokken zijn als het zo makkelijk naar had kunnen aflopen, maar wat een mooi ventje zeg! Heeel veel sterkte met die eerste paar maanden (slaap wanneer je kunt is de tip van mijn moeder bij iedereen die net hun eerste kindje heeft gekregen, haha) en geniet van je zoontje, want het is echt een prachtig kindje. c:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.