• (Sorry dat ik jullie nu pas op de hoogte breng, maar eerder vond ik de tijd & energie niet).
    Naam: Ilyas Bilalovski
    Datum: 4 Maart 2015.
    Uur: 20u35.
    Lengte: 50cm.
    Gewicht: 3kg230.

    Deze kleine man heeft mijn hart gestolen :3!

    De bevalling was een ramp.
    Dinsdag middag zijn mijn weeën begonnen. Nog niet zo erg. Maar tijdens de avond verloor ik mijn slijmprop en werd het heftiger, dus in volle snelheid naar het ziekenhuis, waar ik 4u ben geweest om uiteindelijk terug naar huis gestuurd te worden. Eenmaal thuis werden de weeën erger en erger en sneller op elkaar, waardoor ik gewoon niet kon slapen en ben terug gegaan (ondertussen was het al woensdag ochtend) en hebben ze mij uiteindelijk gehouden.
    Om 3 uur in de middag is mijn water gebroken, waardoor de pijn echt verschrikkelijk ondragelijk werd en dacht dood te gaan, dus zijn ze me dan maar komen verdoven.
    Om 7 uur in de avond was hij laag genoeg gezakt waardoor ik dus kon beginnen "persen". Twee uur heeft dat geduurd en het laatste halfuur was mijn verdoving uitgewerkt waardoor ik alles heb gevoeld.
    En dan kwam het ergste, wat het gelukkigste moment in je leven moest zijn, is bij mij wat anders verlopen. Geen gehuil, geen geadem, ze hebben mijn zoontje meteen afgenomen, iemand met spoed opgebeld en mee genomen. Zijn navelstreng zat zo sterk rond zijn nekje, waardoor hij op het randje van de dood stond.
    -Ik moet nog steeds huilen als ik er aan terug denk-
    Maar uiteindelijk is alles goed gekomen.
    Een bevalling van meer dan 24uur, 2uur persen en bijna een doodgeboren zoontje... Maar nu voel ik me zooooo gelukkig!

    En natuurlijk wat fototjes!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Marrish schreef:
    Wauww, wat een lieverdje. Veel plezier met de kleine! (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wat een dotje. Van harte gefeliciteerd en mag hij ondanks de geboorte die niet zo goed is verlopen een fijn en gelukkig leven krijgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah gossie. Wat een schatje :3
    Gefeliciteerd!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Gefeliciteerd! Hij ziet er echt lief uit!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oehh, een vissen. :3
    Gefeliciteerd met jullie zoontje!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een cutie (: veel plezier en hopelijk kan je er van genieten (flower)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 23:26 ]

    Van harte gefeliciteerd!
    Die laatste foto is echt ge-wel-dig.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Gefeliciteerd! ^^
    Wat een ontzettende opluchting dat het toch nog allemaal is goedgekomen. Ik schrok al ontzettend toen ik dit las, dus ik kan me niet eens voorstellen hoe het moet zijn geweest om dat meegemaakt te hebben. Heel veel geluk met jullie nieuwste familielid. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wauw, wat een schatje. :3 Fijn dat het goed met hem gaat. (:

    Soundgarden schreef:
    Oh my god, wat een schattig kindje, wow. Ik ben ontzettend blij dat het uiteindelijk toch goed is afgelopen en ik wens jullie heel veel geluk met jullie zoontje! (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Celerity schreef:
    Ondanks alle ellende, gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige zoontje!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gefeliciteerd! ^^ Ik ben blij dat het toch is goedgekomen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dank jullie allemaal ^^
    Ja, op dat moment breekt je hart gewoon. Je ligt daar nog steeds op die tafel. Niemand sat iets zegt, je weet van niets en je ziet ze er dan met 3/4 dokters rond staan. Dan barst je echt uit in een giga huilbui en staat toch je wereld voor heel even op zijn kop.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ohh wat super zeg! En ziet er ook heel lief uit! Ben blij dat alles goed ging, gefeliciteerd kersverse mama :D!


    No growth of the heart is ever a waste

    Nog gefeliciteerd met je jongen. ^^


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)