• (Sorry dat ik jullie nu pas op de hoogte breng, maar eerder vond ik de tijd & energie niet).
    Naam: Ilyas Bilalovski
    Datum: 4 Maart 2015.
    Uur: 20u35.
    Lengte: 50cm.
    Gewicht: 3kg230.

    Deze kleine man heeft mijn hart gestolen :3!

    De bevalling was een ramp.
    Dinsdag middag zijn mijn weeën begonnen. Nog niet zo erg. Maar tijdens de avond verloor ik mijn slijmprop en werd het heftiger, dus in volle snelheid naar het ziekenhuis, waar ik 4u ben geweest om uiteindelijk terug naar huis gestuurd te worden. Eenmaal thuis werden de weeën erger en erger en sneller op elkaar, waardoor ik gewoon niet kon slapen en ben terug gegaan (ondertussen was het al woensdag ochtend) en hebben ze mij uiteindelijk gehouden.
    Om 3 uur in de middag is mijn water gebroken, waardoor de pijn echt verschrikkelijk ondragelijk werd en dacht dood te gaan, dus zijn ze me dan maar komen verdoven.
    Om 7 uur in de avond was hij laag genoeg gezakt waardoor ik dus kon beginnen "persen". Twee uur heeft dat geduurd en het laatste halfuur was mijn verdoving uitgewerkt waardoor ik alles heb gevoeld.
    En dan kwam het ergste, wat het gelukkigste moment in je leven moest zijn, is bij mij wat anders verlopen. Geen gehuil, geen geadem, ze hebben mijn zoontje meteen afgenomen, iemand met spoed opgebeld en mee genomen. Zijn navelstreng zat zo sterk rond zijn nekje, waardoor hij op het randje van de dood stond.
    -Ik moet nog steeds huilen als ik er aan terug denk-
    Maar uiteindelijk is alles goed gekomen.
    Een bevalling van meer dan 24uur, 2uur persen en bijna een doodgeboren zoontje... Maar nu voel ik me zooooo gelukkig!

    En natuurlijk wat fototjes!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Burgeon schreef:
    Dat ik hier levend en wel ben is ook niet vanzelfsprekend. Mijn hartslag liep heel erg terug vlak voor de geboorte en mijn ouders werden er al op gewezen dat er misschien een doodgeboren kindje zou kunnen zijn.
    oh jeetje, dat moet al helemaal verschrikkelijk zijn als ze zou moeten zijn bevallen van een dood kindje :O Maar hier ben je ook dan, gelukkig :)!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Ja, de gynaecoloog tegen de vroedvrouw horen zeggen: "een minuut later en hij had het niet overleefd" is op dat moment echt het laatste wat je wilt horen :s.

    Dat geloof ik maar wat graag. Je schrikt je rot als je dat hoort.
    Maar gelukkig is het goed gegaan!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Floresa schreef:
    (...) oh jeetje, dat moet al helemaal verschrikkelijk zijn als ze zou moeten zijn bevallen van een dood kindje :O Maar hier ben je ook dan, gelukkig :)!


    Inderdaad (:
    En gelukkig maar dat je zoontje gezond en wel op deze aarde is (:


    26 - 02 - '16

    Allereerst gefeliciteerd, wat een mooi kereltje. En wat heb jij een heftige bevalling gehad. Gelukkig is alles goed gekomen met je zoon en met jou!

    Hij ziet er zo schattig uit. Echt zo'n baby die ik het liefst zou willen knuffelen.


    Physics is awesome