• Office Professional Plus 2013 voor 1 jaar gebruik Nederlands Windows (Studenten Thuisgebruik)

    Dit is het product dat ik via slim.nl heb besteld. Mijn producten van Office 2013 waren verlopen (Word, Powerpoint, etc.) en sinds vrijdag zijn vrijwel alle functies uitgeschakeld. Ik kan enkel documenten beschouwen. Om die reden heb ik het bovenstaande product gekocht. Mijn moeder heeft betaald (studentenprijs € 27,00) en ik kon het downloaden. Ik heb het gedownload en ik heb mijn code ingevoerd. Ik kreeg ook echt zo'n startscherm en downloadproces te zien. Uiteindelijk was het downloaden voltooid en het venster sloot automatisch.
    Het enige wat ik nu ervan kan terugvinden, is het Office 2013 Upload Center. Hier lijk ik echter nog niks mee te kunnen. Ik kan mijn verlopen Office-producten niet activeren. Mijn account invoeren werkt niet en de code is niet geldig. Nu heb ik dus nog steeds geen producten (zoals Word en Powerpoint) die ik wel echt nodig heb.

    Afbeelding screenshot Office 2013 Upload Center:




    Weet iemand van jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen? Of weet iemand misschien een gratis product dat tijdelijk Word kan vervangen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dat moet je naar Microsoft zelf sturen, niet naar ons. Wij kunnen er weinig aan doen, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Mijn office dingen zijn al 1,5 jaar verlopen, maar ik vond een nieuwe licentie kopen te duur, dus ik kan je hiermee niet helpen.

    Maar misschien dat je tijdelijk openoffice kan downloaden?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik gebruik zelf LibreOffice, dat heel goed werkt. Je kan er voor zover ik weet hetzelfde mee doen als met Office, maar ik heb het ook nog maar sinds kort en gebruik het voornamelijk om te schrijven. Dat lijkt in ieder geval heel erg op Word. Ik kan wel even opzoeken waar ik het gedownload heb?

    Edit: Hier heb ik het vandaan.
    Zo ziet het eruit. (Dit scherm krijg je als je het opent, waar ook je recent geopende documenten staan. Als je vervolgens op "Tekstdocument" klinkt, ziet het er zo uit.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 15:54 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."