• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ok dan, het zet me in ieder geval weer aan het denken...


    16 - 09 - '17

    Pratchett schreef:
    (...)

    Dat is alleen leuk als je niet snel verveeld raakt. D:


    En genoeg eten hebt :')


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik wil dat beest dood, verdomme.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet echt niet meer wat denken of zeggen.


    16 - 09 - '17

    Waarom moet ik toch weer huilen


    16 - 09 - '17

    Ik ben bang dat ik niet de juiste psycholoog heb gekozen, maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om een nieuwe te kiezen aan wie ik het verhaal dan nog eens moet vertellen. Dat zou al de vierde persoon zijn binnen een maand tijd en daar voel ik me echt niet gemakkelijk bij.
    Also: ik wil het je vertellen omdat ik weet hoe jij je voelt en zo voel ik me ook en ik wil dat je dat begrijpt, maar ik wil niet alles zeggen en ik ben bang dat jij het aan mijn nicht gaat zeggen en urg, alles is zo verwarrend. Ik wil je helpen, maar dat gaat niet zonder mijn eigen situatie uit te leggen en uuurrrg. FUCK


    kindness is never a burden.

    Serieus, ga niet om twaalf uur 's nachts nog muziek draaien als je in een (gehorige) flat woont... er zijn mensen die willen slapen, maar dat niet kunnen Door jullie muziek (cat)


    Stenenlikker

    De vliegtuigen maken echt een mega herrie. Vooral als het raam open is. Elke keer als een vliegtuig overvliegt ben ik bang dat ie tegen de zolder knalt. Ze vliegen ook zo laag hier.

    Beardsley schreef:
    (...)

    Weet je het zeker Inge? Seems like a lovely dinner option.

    Maar zijn de dingen die je vind als je kartoffel pfannkuchen intypt niet goed. Ik vond een link die het reibeplätzchen noemde, misschien is dat wat je zoekt?


    Hm, lijkt me een beetje lastig om te eten. Taai, weinig voedingsstoffen.

    Wauw, ik voel me nu een beetje stom dat ik daar niet op heb gezocht. :'D Maar het is uiteindelijk opgelost, want ik had lang genoeg ruzie met de keukenmachine van mijn moeder dat zij thuis kwam en ik haar kon vragen hoe het moest, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rust zacht oma (flower)

    WELK STUK HOOR IK NU. Ugh. Die website van radio 4 werkt ook niet echt mee. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Baal zo erg dat het Steel Panther/Black Veil Brides concert van zaal veranderd is. Ik had graag heen gewild maar Tilburg is te ver.

    Wauw, normaal heb ik in het weekend een shitload aan schrijf werk, maar nu heb ik echt niks...


    Your make-up is terrible

    Mijn keel, auw, auw, auw... :c


    I'm your little ray of pitch black.

    Dankjewel voor het afkraken totdat ik me onzeker als fuck voel en maar een sweater aandoe. Dan niet he. :'D


    wat was dit ookalweer