• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Anders leer je goed Nederlands te praten. Ik bedoel hoe je bepaalde woorden in zinnen moet gebruiken.

    Ik heb echt honger, maar het is even raden of mijn ouders al boodschappen gedaan hebben en of ze ook nog eens eten gaan maken, urgh.


    Your make-up is terrible

    Ik heb zoveel plezier met het maken van mijn nieuwe profiel :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    déjà vu? much


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Ik ben dan toch van mijn luie gat afgekomen en heb vandaag gezond/goed gegeten. Nu nog volhouden dit... :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Hold me now
    I'm six feet from the edge and I'm thinking
    Maybe six feet
    Ain't so far down


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik was vergeten hoe goddelijk mijn vaders bolognesesaus is. _O_ Sowieso is het wel weer eens lekker om 's avonds vlees te eten. Ik ben een halve vegetariër aan het worden omdat ik gehakt niet zo lekker vind, burgers niet zoek te kopen (AVG, bah) en te panisch ben om regelmatig kip te bakken (dat salmonella).


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is weer die tijd op Quizlet dat er een troll verschijnt :'3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    ik moet zometeen naar sport maar heb echt geeen zinn (huil)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Just let me die.


    •

    Ik weet dat ik shit moet doen, zoals huiswerk maken en antwoorden op berichten en dingen doorsturen, maar nu wil ik gewoon naar Gossip Girl kijken. Gewoon Gossip Girl. So please, just, leave me alone for the rest of the evening.


    kindness is never a burden.

    Ik heb net zonder pardon 10 pond besteed aan 10 Penguin Classics en een bakje olijven en blokjes komijnekaas en het voelt goeeeeed

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 19:41 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blijkbaar mag ik tegenwoordig geen eigen mening meer hebben.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    “Ooh ooh, she'll chew you up.” Hahaha. “She's a man-eater.”


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik was zo kwaad op de manier waarop je mij behandelde, dat ik je haast aanvloog. Ik heb geen respect meer voor je, en dat vond je moeilijk om te horen, hè? Althans, dat neem ik aan gezien je het nodig vond om mijn moeder erbij te betrekken. Burn in Hell, loser.


    Feel the fire, but do not succumb to it.