• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zucht.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil gewoon alleen vrouwen.

    Stiekem vind ik het heel erg leuk dat je ook echt spontaan op me afstapt en dat ik voor de verandering eens niet de hele tijd als een hondje achter iemand aan moet lopen als ik zin heb in een praatje. I really like you.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kan de tijd niet wat sneller gaan? Ik verveel me en ik wil naar bed.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Kan de tijd niet wat sneller gaan? Ik verveel me en ik wil naar bed.


    I'm your little ray of pitch black.

    Screw you.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cause you know that I can't do this on my own.


    kindness is never a burden.

    Thank you very much.. Zo klote heb ik mij vandaag nog niet gevoeld.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wat wordt er ditmaal weer van me verwacht?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb altijd het idee dat mensen die paardrijden zich geestelijk anders ontwikkelen.


    Your make-up is terrible

    Dit kunnen ze niet maken. Heb ik nu een incassobureau aan mijn broek hangen voor iets wat ik in november of zo af heb gesloten.
    Elke maand had ik schijnbaar 100,- moeten betalen, 100,- voor iets waar ik dus geen lessen voor terug kreeg, ik had het stilgezet omdat ik geen tijd en geld meer had en omdat ik geen reactie meer kreeg op FB van hem.
    Nu kreeg ik via een vriend van me die die gozer vanmiddag gesproken heeft en dan krijg ik via die vriend te horen wat er speelt.

    Ik dus kijken op FB zodat ik bewijs bij elkaar kan sprokkelen om te laten zien dat er niets meer gereageerd was en dat ik het stopgezet had, is het account van de persoon verwijderd en evenals de gesprekken.

    Ik kan wel in huilen uitbarsten nu, oké... Dat is al gebeurd.
    Dit kan ik er echt niet bij gebruiken.


    Credendo Vides

    Michonne schreef:
    Ik heb altijd het idee dat mensen die paardrijden zich geestelijk anders ontwikkelen.


    Het schijnt wel zo te zijn.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Serieus? SERIEUS?! Moet ik komen bellen?! Hou jullie klep, het is elf uur voorbij!


    16 - 09 - '17

    Polaris schreef:
    (...)

    Het schijnt wel zo te zijn.


    Haha, ik bedoelde op een andere manier, maar dit klinkt wel logisch, ja.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Haha, ik bedoelde op een andere manier, maar dit klinkt wel logisch, ja.


    O hahaha


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"