• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Polaris schreef:
    (...)

    Het schijnt wel zo te zijn.


    Nou, mijn nichtje rijdt paard, maar die is alles behalve sociaal :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I double dare you now come on and catch me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom taggen mensen hun "Bellamy is de enige die Clarkes hart niet heeft gebroken!!!" posts met Clexa? ;-; Anti-x posts niet in de tag van x gooien is toch echt wel Tumblr fandom regel nummer één.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kan niet slapen door de stress en de omstandigheden, dus dan maar de finale van the100 gekeken.... Alsof ik nog niet genoeg feels had...


    Credendo Vides

    All time low was gisteren echt zo geweldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Don't act like you're dumb or something.


    26 - 02 - '16

    Arduino's zijn zoooo leuk! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Arduino's zijn zoooo leuk! *O*


    Wat zijn dat? ;3


    26 - 02 - '16

    Celerity schreef:
    (...)

    Wat zijn dat? ;3
    Oh god, hoe leg ik dat makkelijk uit. Uuuuhm, het zijn ontwikkelbordjes, waarop ik hardware (schermen, sensoren, lampjes, etc) kan aansluiten om dingen mee te maken. Dit wordt bijvoorbeeld gebruikt om een nieuw product te ontwikkelen en te testen, waarna alles naar een fabriek wordt gestuurd die het voor je verkleint en je een kant en klaar bordje terug krijgt.

    Voorbeeldje van wat je met een Arduino kunt doen:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 10:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Oh god, hoe leg ik dat makkelijk uit. Uuuuhm, het zijn ontwikkelbordjes, waarop ik hardware (schermen, sensoren, lampjes, etc) kan aansluiten om dingen mee te maken. Dit wordt bijvoorbeeld gebruikt om een nieuw product te ontwikkelen en te testen, waarna alles naar een fabriek wordt gestuurd die het voor je verkleint en je een kant en klaar bordje terug krijgt.

    Voorbeeldje van wat je met een Arduino kunt doen:


    Dat klinkt best wel interessant eigenlijk ;3


    26 - 02 - '16

    Celerity schreef:
    (...)

    Dat klinkt best wel interessant eigenlijk ;3
    It's pretty fucking sweet en heel interessant. Je kunt bijna alles wat je bedenkt bouwen.



    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 11:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)It's pretty fucking sweet en heel interessant. Je kunt bijna alles wat je bedenkt bouwen.





    Dat is echt cool D:
    Al ben ik niet super technisch, maar ik vind het wel ontzettend interessant.


    26 - 02 - '16

    Stomme rot pop-up. :'D


    wat was dit ookalweer

    Oh god. Dit is echt erg. Nu zijn er dus mensen die overal gefrituurde sponzen neerleggen in de hoop dat honden ze opeten en eraan doodgaan. WTF. Zieke mensen, walgelijk dit.


    26 - 02 - '16

    Celerity schreef:
    Oh god. Dit is echt erg. Nu zijn er dus mensen die overal gefrituurde sponzen neerleggen in de hoop dat honden ze opeten en eraan doodgaan. WTF. Zieke mensen, walgelijk dit.


    Ik walg van zulke personen.


    "Ignite, my love. Ignite."