• Mijn abonnement loopt binnenkort af. Dat betekend dat ik een nieuwe telefoon+abonnement moet uit gaan kiezen. Nu heb ik drie telefoons waar ik een leuk abonnement bij heb kunnen vinden. Ik weiger kei veel geld uit te geven aan mijn telefoon
    Ik zit te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S4, de Samsung Galaxy s5 mini en de iPhone 5c.
    Nu vraag ik mij af of er mensen zijn met een van deze telefoons die iets over de telefoons kunnen vertellen.

    Anders telefoons zijn ook welkom. Ik ben nu vooral aan het kijken.

    Edit: Heeft hier iemand ook ervaringen met de a5 of de A3 van samsung?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 20:11 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou sowieso voor samsung gaan en niet voor Iphone, als ik het moest zeggen, hahah.
    De S4 is een heel fijn dingetje, mijn oma heeft deze en zij vind hem ook erg fijn, mijn moeder heeft de S4 mini en deze is ook wel fijn. Over de S5 kan ik niets zeggen, maar ik geloof dat deze ook wel fijn is (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De s4 sowieso! Ik heb hem nu ook en het is een geweldig toestel. (:
    In elk geval geen Iphone, rotdingen....


    El Diablo.

    Ik heb de samsung galaxy s5 mini en ik ben er erg tevreden mee. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb een s3, dus geen s4 of s5, maar in elk geval weet ik dat die galaxy S-zoveel over het algemeen zeer goed werkt.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik heb een huaweii Ascend P7 en dat is echt een geweldig ding. Mega goede camera's (zowel vooral achter), snel, mooi beeld, mooi design, ect ect. Hj is goedkoper dan een Iphone 5 en ook nog eens beter, daarnaast is hij de beste mobiel in zijn prijsklasse, alle andere mobiels die aan hem tippen zijn 100-150 euro duurder. Tenminste dat was zo toen ik hem vorig jaar voor de zomervakantie in Juli kocht.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik heb een huaweii Ascend P7 en dat is echt een geweldig ding. Mega goede camera's (zowel vooral achter), snel, mooi beeld, mooi design, ect ect. Hj is goedkoper dan een Iphone 5 en ook nog eens beter, daarnaast is hij de beste mobiel in zijn prijsklasse, alle andere mobiels die aan hem tippen zijn 100-150 euro duurder. Tenminste dat was zo toen ik hem vorig jaar voor de zomervakantie in Juli kocht.=')

    Waar heb je die gekocht en hoeveel was die ongeveer? Ik zoek zelf ook een nieuwe mobiel, dus dit topic is perfect.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Waar heb je die gekocht en hoeveel was die ongeveer? Ik zoek zelf ook een nieuwe mobiel, dus dit topic is perfect.


    Kijk ik heb hem als abonnement gekocht bij de mediamarkt toen hij net uit was met 100 belminuten 100 sms'jes ofzo en 1000 mb en dat was €26 inclusief service kosten en alles. Maar los is hij goedkoper natuurlijk en nu zal je ook wel weer goedkopere abonnementen krijgen. Maar dat zul je dus even zelf moeten checken.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb voor 325 euro een Xiaomi Mi4 gekocht.



    Geweldige telefoon, heel goed scherm, snel en goeie camera, houdt het makkelijk twee dagen vol zonder op te laden. De Android waar het op draait is ook fijn om te gebruiken

    Ik heb overigens ernstig zitten twijfelen tussen deze telefoon en de Huawei Honor 6 van dezelfde prijs, maar die is kwalitatief een stuk minder vond ik zelf en was niet zo'n fan van de nog onbewezen hardware er in. Maar die kun je ook eens bekijken. Is ongeveer 320 euro

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 18:54 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Zelf heb ik hele slechte ervaringen met Huawei (hij begon een eigen leven te leiden en zichzelf aan en uit te schakelen)
    Op dit moment heb ik de s3 en ik ben er helemaal blij mee. De s4 is wat ik begrepen hetzelfde alleen betere camera, iets groter etc. Dus die raad ik je dan zeker aan! Hij gaat lang mee qua batterij en hij is vrij snel, wat ook wel fijn is. De s3 camera is wel crap dus ik denk dat s4 camera ook wel niet helemaal geweldig zal zijn maar oké, het is een telefoon een geen fototoestel x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als ik jou was zou ik voor de s4 gaan.


    ©1998

    Ik zelf ben apple gewend :$

    SPECS schreef:
    (...)

    Kijk ik heb hem als abonnement gekocht bij de mediamarkt toen hij net uit was met 100 belminuten 100 sms'jes ofzo en 1000 mb en dat was €26 inclusief service kosten en alles. Maar los is hij goedkoper natuurlijk en nu zal je ook wel weer goedkopere abonnementen krijgen. Maar dat zul je dus even zelf moeten checken.(:

    Ah oke, thankyou alsnog voor de informatie. Dat ga ik ook zeker doen ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah — dit is een perfect topic voor mij. Moet ook een nieuwe telefoon hebben en ik twijfel tussen Samsung Galaxy S4 Mini en een iPhone 5S. . .


    Wanneer je gaat kiezen tussen Apple en Samsung, moet je volgens mij ook even kijken naar wat voor apps je wilt. Samsung maakt gebruik van de Play Store, Apple van de Appstore. De meeste (bekendste) apps zijn wel op allebei. Als je echter heel specifiek een bepaalde app op je mobiel wilt, moet je even kijken op die op allebei beschikbaar zijn.
    Verder kan ik je echter niet helpen. Zelf heb ik trouwens een voorkeur voor Samsung.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2015 - 21:46 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Pugno schreef:
    Wanneer je gaat kiezen tussen Apple en Samsung, moet je volgens mij ook even kijken naar wat voor apps je wilt. Samsung maakt gebruik van de Play Store, Apple van de Appstore. De meeste (bekendste) apps zijn wel op allebei. Als je echter heel specifiek een bepaalde app op je mobiel wilt, moet je even kijken op die op allebei beschikbaar zijn.
    Verder kan ik je echter niet helpen. Zelf heb ik trouwens een voorkeur voor Samsung.


    Ik heb sowieso een Apple tablet dus de Apps maken mij niet heel erg uit.


    "Ignite, my love. Ignite."