• Mijn abonnement loopt binnenkort af. Dat betekend dat ik een nieuwe telefoon+abonnement moet uit gaan kiezen. Nu heb ik drie telefoons waar ik een leuk abonnement bij heb kunnen vinden. Ik weiger kei veel geld uit te geven aan mijn telefoon
    Ik zit te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S4, de Samsung Galaxy s5 mini en de iPhone 5c.
    Nu vraag ik mij af of er mensen zijn met een van deze telefoons die iets over de telefoons kunnen vertellen.

    Anders telefoons zijn ook welkom. Ik ben nu vooral aan het kijken.

    Edit: Heeft hier iemand ook ervaringen met de a5 of de A3 van samsung?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 20:11 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Colonel schreef:
    Ah — dit is een perfect topic voor mij. Moet ook een nieuwe telefoon hebben en ik twijfel tussen Samsung Galaxy S4 Mini en een iPhone 5S. . .


    Ik heb zelf een iPhone 5S, en ik ben er erg blij mee en heb er nooit problemen mee. Maar inderdaad, Samsung is ook wel erg goed.


    How far is far

    VanDort schreef:
    (...)

    Ik heb zelf een iPhone 5S, en ik ben er erg blij mee en heb er nooit problemen mee. Maar inderdaad, Samsung is ook wel erg goed.


    Het is voor mij vooral de prijs die doorslaggevend gaat zijn ben ik bang (':


    Ik heb een s4 mini en hij is echt lrima. Mijn broer en vader de s4die vind ik persoonlijk te groot. Ik vind film en fotokwaliteit goed voor een mobiel. opstarten duurt niet lang en voor mij is alles naar wens.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Over Apple kan ik niet oordelen, maar over Samsung wel, en Samsung is gewoon slecht. Heb 2 samsungtelefoons gehad, mn zusje en mn vader ook, en we hadden er serieus allemaal problemen mee. Mn vader heeft nu de Sony Xperia (is hij ook 4x mee naar de reperatie geweest, hij startte met een Xperia Z en nu heeft ie een Xperia Z3) dus dat is ook niet zo geweldig. Mn zusje en ik hebben nu beiden Huawei (allebei een andere) maar we zijn daar heel tevreden over. Beter dan die Samsungshit


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het kan bij iedereen verschillen, zo heb ik slechte ervaringen met LG ^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Het kan bij iedereen verschillen, zo heb ik slechte ervaringen met LG ^

    Yup ik ook. LG is niet aan te raden.
    En ik zou toch voor een Samsung gaan, volgens mij ook redelijk betaalbaar. (Ik koop die van mij altijd simlockvrij want ik haat abonnementen :') )


    --

    Padeladelalala schreef:
    Het kan bij iedereen verschillen, zo heb ik slechte ervaringen met LG ^

    Ik heb ook slechte ervaringen met LG hoor, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    IK heb een Samsung galaxy S4 en ik ben er behoorlijk tevreden over. Sowieso ben ik tevreden over Samsung :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik zou gaan voor de iPhone.
    Ik heb zelf hele slechte ervaringen met Samsung namelijk.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Ik heb een S5. Fijn ding. ^^
    Als je twijfelt tussen een ouder en een nieuwer model kan je toch net zo goed voor de wat nieuwere gaan?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Aire schreef:
    Ik heb de samsung galaxy s5 mini en ik ben er erg tevreden mee. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Heeft hier iemand ook ervaringen met de a5 of de A3 van samsung?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 17:53 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb een iPhone 4S, prima ding en nooit problemen mee gehad. Heeft zwemles gehad en is van de trap gevallen maar is pas kapot gegaan toen ik hem van twintig centimeter naar beneden liet vallen van m'n stoel :')

    Verder heb ik vrij weinig met Samsung gezien ik iPhone persoonlijk fijner vind.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik heb een Samsung galaxy S4 en ik vind hem echt fijn. Groot scherm, goeie camera, etc (:

    Ik zou sowieso altijd voor Samsung kiezen want als je een iPhone laat vallen is gelijk het scherm kapot :/

    Wat is er gebeurd met Huawei, Sony, HTC, Motorola en LG? Ik lees alleen maar over Samsung vs Apple, maar er zijn veel meer soorten android telefoons dan alleen samsung


    quidquid excusatio prandium pro