• Mijn abonnement loopt binnenkort af. Dat betekend dat ik een nieuwe telefoon+abonnement moet uit gaan kiezen. Nu heb ik drie telefoons waar ik een leuk abonnement bij heb kunnen vinden. Ik weiger kei veel geld uit te geven aan mijn telefoon
    Ik zit te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S4, de Samsung Galaxy s5 mini en de iPhone 5c.
    Nu vraag ik mij af of er mensen zijn met een van deze telefoons die iets over de telefoons kunnen vertellen.

    Anders telefoons zijn ook welkom. Ik ben nu vooral aan het kijken.

    Edit: Heeft hier iemand ook ervaringen met de a5 of de A3 van samsung?

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 20:11 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan lees je toch niet goed genoeg ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SolidSnake schreef:
    Wat is er gebeurd met Huawei, Sony, HTC, Motorola en LG? Ik lees alleen maar over Samsung vs Apple, maar er zijn veel meer soorten android telefoons dan alleen samsung


    Haha idd, Huawei for the win :Y) Al is Moterola Moto G 2014 ook heel mooi (twee vriendinnen hebben die, en volgens mij werkt die ook echt super. Alleen is de batterij ervan veel sneller leeg dan die van mij :') )


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Haha idd, Huawei for the win :Y) Al is Moterola Moto G 2014 ook heel mooi (twee vriendinnen hebben die, en volgens mij werkt die ook echt super. Alleen is de batterij ervan veel sneller leeg dan die van mij :') )

    De moto G is inderdaad mooi, en in mijn opinie, ook iets degelijks =). Ik vind het persoonlijk wel een aangename gsm =). De batterij gaat afhankelijk van of je hem veel gebruikt, na een dag al leeg, en anders zo'n twee dagen, maar dat lijkt me een beetje vergelijkbaar met andere smartphones.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Derks schreef:
    (...)

    Haha idd, Huawei for the win :Y) Al is Moterola Moto G 2014 ook heel mooi (twee vriendinnen hebben die, en volgens mij werkt die ook echt super. Alleen is de batterij ervan veel sneller leeg dan die van mij :') )


    Xiaomi>Huawei!

    Wel een highfive omdat je een Chinaphonebro bent! :D

    marshmellow schreef:
    (...)
    De moto G is inderdaad mooi, en in mijn opinie, ook iets degelijks =). Ik vind het persoonlijk wel een aangename gsm =). De batterij gaat afhankelijk van of je hem veel gebruikt, na een dag al leeg, en anders zo'n twee dagen, maar dat lijkt me een beetje vergelijkbaar met andere smartphones.


    Yup. Moto G is de beste telefoon voor onder de 200 euro.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 20:47 ]


    quidquid excusatio prandium pro