• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I wanna disappear
    So nobody can hear
    Me when I'm screamin'
    'Cause I could use a hand sometimes
    Yeah, I could use a hand sometimes



    Waar zal ik morgen eens op stemmen? Ik denk twee keer de SP..
    De politiek kan me echt niet zoveel schelen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 19:31 ]

    Allemantheia schreef:
    I wanna disappear
    So nobody can hear
    Me when I'm screamin'
    'Cause I could use a hand sometimes
    Yeah, I could use a hand sometimes


    Waar zal ik morgen eens op stemmen? Ik denk twee keer de SP..
    De politiek kan me echt niet zoveel schelen.


    Als het je niets kan schelen, waarom stem je dan :p
    Ik ga ook niet stemmen, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Als het je niets kan schelen, waarom stem je dan :p
    Ik ga ook niet stemmen, hahah.

    nou gewoon, anders komen je stemmen zomaar ergens. en ik wil wel iets wat goed is en mensen voordeel aan hebben. Dus niet de vvd die internetters nog minder privacy willen geven.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 19:43 ]

    Wie de fuck gaat er nu nog heel blij gaten in de muur lopen boren? Rot op met dat kutgeluid, idioot.


    Caution first, always.

    Allemantheia schreef:
    (...)
    nou gewoon, anders komen je stemmen zomaar ergens. en ik wil wel iets wat goed is en mensen voordeel aan hebben. Dus niet de vvd die internetters nog minder privacy willen geven.


    Als je niet stemt gaat je stem toch gewoon verloren?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jullie moeten maar uit jezelf naar mij toekomen. Ik ga niet achter jullie staart aan rennen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Als je niet stemt gaat je stem toch gewoon verloren?

    Ik dacht van niet, maar dat kan ik mis hebben.

    Wat wil je nou joh.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Allemantheia schreef:
    (...)
    Ik dacht van niet, maar dat kan ik mis hebben.


    Je stemt wordt verwerkt in het stem-ratio. Bijvoorbeeld: er zijn 100 stemmers en het volgende gebeurt met die 100 potentiële stemmen: 30 voor partij a, 40 voor partij b en 10 voor partij c.
    20 Mensen hebben niet gestemd, 80 dus wel. Die 20 stemmen worden verdeeld naar diezelfde ratio: 3/8 naar partij a, 4/8 naar partij b en 1/8 naar partij c.

    Dus op zich maakt het niet heel veel uit of je nou gaat stemmen of niet.


    Your make-up is terrible

    I want someone to fangirl with about this :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pratchett schreef:
    (...)

    Je stemt wordt verwerkt in het stem-ratio. Bijvoorbeeld: er zijn 100 stemmers en het volgende gebeurt met die 100 potentiële stemmen: 30 voor partij a, 40 voor partij b en 10 voor partij c.
    20 Mensen hebben niet gestemd, 80 dus wel. Die 20 stemmen worden verdeeld naar diezelfde ratio: 3/8 naar partij a, 4/8 naar partij b en 1/8 naar partij c.

    Dus op zich maakt het niet heel veel uit of je nou gaat stemmen of niet.

    true, maar voor het idee ga ik wel stemmen. Vind ik wel grappig.

    Jugendstil schreef:
    (...)

    Je kunt anders ook blanco stemmen?


    Nou ja, dat kan, maar dat voelt ook zo nutteloos. :/ Bovendien vind ik eigenlijk niet echt dat mensen het recht hebben om te klagen over politiek als ze niet stemmen, dus dan moet ik me zelf ook wel aan mijn eigen principes houden. Ik denk dat ik inmiddels al wel iets heb gevonden, na veel te veel lange programma's doorgelezen te hebben.



    Pratchett schreef:
    (...)

    Je stemt wordt verwerkt in het stem-ratio. Bijvoorbeeld: er zijn 100 stemmers en het volgende gebeurt met die 100 potentiële stemmen: 30 voor partij a, 40 voor partij b en 10 voor partij c.
    20 Mensen hebben niet gestemd, 80 dus wel. Die 20 stemmen worden verdeeld naar diezelfde ratio: 3/8 naar partij a, 4/8 naar partij b en 1/8 naar partij c.

    Dus op zich maakt het niet heel veel uit of je nou gaat stemmen of niet.


    Huh? Of je gaat stemmen maakt wel uit, want je kunt die ratio veranderen. Misschien niet veel, met één stem, maar het telt wel mee. Als één van die twintig mensen die niet hebben gestemd voor partij a was gegaan, had a een groter deel van de stemmen gehad.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Huh? Of je gaat stemmen maakt wel uit, want je kunt die ratio veranderen. Misschien niet veel, met één stem, maar het telt wel mee. Als één van die twintig mensen die niet hebben gestemd voor partij a was gegaan, had a een groter deel van de stemmen gehad.


    Daarom zei ik niet heel veel, niet niets. 8D


    Your make-up is terrible

    O god, wat een lekkerding die met de catering door de trein gaat. Damnn. Soms is het wel lastig met een relatie. Maar kijken mag, toch?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 20:12 ]

    Jesus buik... dat die periode maar snel voorbij is zeg.


    16 - 09 - '17