• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ajay schreef:
    (...)
    Werkt Couchtuner niet?

    'OT': Ugh, wat gaat de tijd toch langzaam. Ik wil weg! :l


    No worries, ik heb een site gevonden. Het irriteert me gewoon dat ik seizoen één van TWD niet op Popcorn Time kan bekijken.


    kindness is never a burden.

    Tadashi schreef:
    (...)

    No worries, ik heb een site gevonden. Het irriteert me gewoon dat ik seizoen één van TWD niet op Popcorn Time kan bekijken.


    Wat? Ik ging even kijken voor je (ik kijk die creepy shit niet xd) maar hij doet t bij mij wel. Wilde net vragen of je pct had xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    (...)

    Wat? Ik ging even kijken voor je (ik kijk die creepy shit niet xd) maar hij doet t bij mij wel. Wilde net vragen of je pct had xd


    Ik zie de intro's wel van de afleveringen (previously on en shit) maar daarna stopt hij gewoon en toen ging ik kijken bij S3 en daar werkt het wel. Weird shit, maar ik kijk nu op thevideo, so it's alright (:


    kindness is never a burden.

    Okay. Let's get shit together.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    You can do it.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hoe hard ik ook mijn best doe, ik vind haar écht niet aardig. Ze komt zo ontzettend nep over en ik kan ongeveer een halve minuut met haar praten voor het stil valt. Waarom moet jij nou zo nodig vrienden worden met haar? Een vriendengroepje van drie waarvan ik er een echt niet uit kan staan wordt niets, maar zonder jou heb ik niets op school om ook maar een beetje naar uit te kijken. Ik blijf wel gewoon mijn best doen, maar ik betwijfel of ik dat lang volhoud.

    Yess, eindelijk naar huis :3

    -

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 18:47 ]


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Ik wil zo graag schrijven, maar ik ben zo moe. x_x


    Your make-up is terrible

    Yatogami schreef:
    verklaard een boel dit, k wou alleen dat ik er eerder achter was gekomen, dat had jou een hoop ellende en pijn gescheeld. i`m sorry >_<


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Nooh, ik heb 71% bij vier partijen. Dat schiet ook niet echt op. :') Ik heb gewoon veel te weinig sterke meningen over dingen die met de provincie te maken hebben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan mezelf er echt niet toe zetten naar het ziekenhuis te gaan. Ik ben echt bang..

    De mail is verzonden. En nu ben ik zenuwachtig.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil niet eten. Dan krijg ik buikpijn. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    Nooh, ik heb 71% bij vier partijen. Dat schiet ook niet echt op. :') Ik heb gewoon veel te weinig sterke meningen over dingen die met de provincie te maken hebben.


    Je kunt anders ook blanco stemmen?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.