• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké. Oké, alleen nog een conclusie, dat moet lukken. Dan mag ik schrijven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké. Oké, alleen nog een conclusie, dat moet lukken. Dan mag ik schrijven.

    *cheerleader smiley*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben zo screwed.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Tireeeed *.*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wiarda schreef:
    (...)
    *cheerleader smiley*


    Thank youuu, die had ik daarnet absoluut nodig. Maar nu ben ik klaar! *.*
    Op naar een lift en T-shirts en lesbische superhelden en verrassend angsty weerwolven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil niet slapen voor ik iets heb geschreven, maar ik wil ook geen slecht schrijfwerk laten staan. Bah. Ik haat dit. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    The Walking Dead verder kijken of toch maar schrijven? Hmm, moeilijke keuze...


    16 - 09 - '17

    Wiarda schreef:
    Ik wil niet slapen voor ik iets heb geschreven, maar ik wil ook geen slecht schrijfwerk laten staan. Bah. Ik haat dit. :/


    Ook slecht schrijfwerk is iets! Nooit het soort iets dat je graag zou willen, maar het is beter dan een blanco pagina. ^^ Misschien is het juist goed om het even te laten liggen, zodat je er later met een frisse blik naar kunt kijken?
    Of je kunt de tekst net zo lang intimideren met dreigementen hem helemaal te schrappen tot hij eindelijk beseft dat jij de baas bent. Net wat beter werkt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ook slecht schrijfwerk is iets! Nooit het soort iets dat je graag zou willen, maar het is beter dan een blanco pagina. ^^ Misschien is het juist goed om het even te laten liggen, zodat je er later met een frisse blik naar kunt kijken?
    Of je kunt de tekst net zo lang intimideren met dreigementen hem helemaal te schrappen tot hij eindelijk beseft dat jij de baas bent. Net wat beter werkt.


    Ik heb Het Slechte Schrijversding gedaan en het weggegooid, want opeens kreeg ik een ander idee dat beter uitwerkbaar leek. Dat is het niet, want wat er nu aan geschreven is is ook vrij waardeloos, maar ik ben het inmiddels helemaal spuugzat om met plotbunnies rond te lopen waar ik niet vanaf kom zonder ze in complete misbaksels te laten veranderen, dus maak ik het maar gewoon af, met een soort trieste variatie op yolo als enige motivatie. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik had gehoopt op een antwoord. Achja. ^^ Misschien komt het nog? :'P


    Ik wil een tuin vol egels

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik heb Het Slechte Schrijversding gedaan en het weggegooid, want opeens kreeg ik een ander idee dat beter uitwerkbaar leek. Dat is het niet, want wat er nu aan geschreven is is ook vrij waardeloos, maar ik ben het inmiddels helemaal spuugzat om met plotbunnies rond te lopen waar ik niet vanaf kom zonder ze in complete misbaksels te laten veranderen, dus maak ik het maar gewoon af, met een soort trieste variatie op yolo als enige motivatie. :')


    Yolo is, hoe deprimerend ook, soms wel echt heel goed voor schrijvers, denk ik. Als het je echt allemaal totaal niets meer kan schelen (of je net doet alsof) komt er tenminste wel iets uit, wat de kans dat er iets goeds tussenzit nog altijd groter maakt dan wanneer je echt probeert iets goeds te schrijven en daardoor volledig blokkeert. Of tenminste, dat is wat ik mezelf vertel als alles klinkt als een vervolg op My Immortal en ik een positieve instelling nodig heb om er niet meteen de brui aan te geven.

    Mag ik heel nieuwsgierig zijn en vragen waar je aan schrijft? :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als ik niet eventjes kan gamen vandaag ga ik echt naar huis. Maar Roos gaat waarschijnlijk de hele dag tv kijken omdat ze niet naar school gaat omdat ze ziek (?) is. Dat word me mega vervelen tot Bunny om 2 uur terug is van zijn werk. Zucht.

    Here goes nothing. ;')


    Caution first, always.

    Ik moet echt leren eerder te gaan slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoe lang duurt het eigenlijk voor je een gelijkmatige cyclus hebt? Ik wacht al bijna 2 jaar.

    Plus er is niets beters dan COD te spelen als je ongesteld bent ^^

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 9:02 ]