• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Debbaut schreef:
    Mensen kunnen tegenwoordig echt niets meer hebben.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Een gay seksscène met Daniel Radcliffe in is alles wat je nodig hebt om mij een complete mindfuck te geven. Ik kan me hem gewoon echt niet anders voorstellen dan als een schattige elfjarige Harry Potter.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soundgarden schreef:
    Een gay seksscène met Daniel Radcliffe in is alles wat je nodig hebt om mij een complete mindfuck te geven. Ik kan me hem gewoon echt niet anders voorstellen dan als een schattige elfjarige Harry Potter.


    Whahaha wat? ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh ik wil geen koorts D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ... Wat. WAT. Sorry, maar ik kan hem echt niet zien met haar. Ik bedoel... Nee.
    Normaal zou ik blij voor hem zijn, maar ja, niet met haar...

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 22:25 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Leuk dat je mijn bericht keihard negeert.


    26 - 02 - '16

    Broodje bakpao. *.*


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jij hebt echt last van grootheidswaan.


    Jaaaa, 1100 woorden en ik vind het nog niet eens afschuwelijk. Dat is al een grote pas in de juiste richting. Dit komt vanavond gewoon nog af, hoezee. 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Jaaaa, 1100 woorden en ik vind het nog niet eens afschuwelijk. Dat is al een grote pas in de juiste richting. Dit komt vanavond gewoon nog af, hoezee. 8D


    Ik dat wat ik denk dat het is? :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik dat wat ik denk dat het is? :3


    Helemaal. :Y) (Disclaimer: niet helemaal, want hij is nog niet af. Wel bijna helemaal.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Helemaal. :Y) (Disclaimer: niet helemaal, want hij is nog niet af. Wel bijna helemaal.)


    *excited noises* :9~


    OT: Q, ik houd van je, maar je bezorgt me nog een keer een hartaanval. Je kunt niet zomaar bad gateway-en als ik na anderhalf uur op verzenden klik bij een bèta-aanvraag. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zie het niet meer zitten. Een goede toekomst is onmogelijk voor mij..

    Vanmiddag weer rijles. :D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fijn dat je mijn vraag negeert >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered