• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Uw bestelling wordt vandaag bezorgd tussen O8.3O en 21.3O."

    Wauw PostNL: dat is echt zo fijn om te weten.


    Wat is Undercover in Nederland toch een heerlijk programma. Kutoplichters. :')


    Caution first, always.

    Waardeer eens wat ik doe! Of is het normaal om het huis van een ander schoon te houden als ze dat zelf nooit doen?

    What the hell is wrong with you?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb eindelijk mijn zegje gedaan en dat lucht op zeg!


    26 - 02 - '16

    Stop met stressen! D:


    Caution first, always.

    Deze muziek past gewoon bij elke stemming die ik regelmatig heb en het is zo fijn.

    Als je geen fucking fuck om me geeft, waarom heb je me dan nog op app? Damn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awh


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen zin in accordeonles. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik krijg echt zin om je schedel helemaal kort en klein te slaan. Je bent een vuile gladjakker en ze zien je nota bene ook nog als voorbeeld om te filmen. Godverdomme wat is de wereld oneerlijk.


    26 - 02 - '16

    OhmyGOD. Natuurlijk werk jij daar ook weer. Soms geloof ik echt in het lot. ;')


    Caution first, always.

    Het is zo koud in huis..

    Goed idee, dat flatbread maken. Nu nog verse curry en ik heb weer goed werk geleverd vandaag al zeg ik het zelf :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Wauw, ik ben nauwelijks terug van mijn eerste baan, kan ik alweer weg om voor de andere te werken. :')


    Caution first, always.