• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 maart 2015 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn buik doet piiiiijjn. Ik heb echt geen zin om zo naar de psycholoog te gaan.


    kindness is never a burden.

    Wauw man. Word ik dan eindelijk volwassen? :')


    Caution first, always.

    i'm done dit is gewoon echt gemeen en misselijk !!!!! https://www.youtube.com/watch?v=oeE168Th6AI


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me nu al schuldig omdat ik besloten heb mijn eerste college morgen te skippen, terwijl ik weet dat ik er toch niets aan zou hebben als ik wel ging. Bovendien heb ik daarna twee uur niets tot het volgende college en zelfs mijn ouders hebben letterlijk allebei gezegd dat zij niet zouden gaan als ze mij waren, dus wtf, ik, wtf. Relax. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    pizzapizzapizza schreef:
    i'm done dit is gewoon echt gemeen en misselijk !!!!! https://www.youtube.com/watch?v=oeE168Th6AI

    Omg, I know right? Ik zag het vandaag op Tumblr. Ik ben echt blij dat die judges nu gelijk weggehaald zijn. :')


    Caution first, always.

    Mensen kunnen tegenwoordig echt niets meer hebben.


    Queer zijn is gewoon alles

    Right... ok dan...


    16 - 09 - '17

    Ik wil het niet horen. Fuck.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh for fuck's sake. Ik ging het doen, maar als je blijft zagen, ga ik het niet meer doen.


    kindness is never a burden.

    Goed dan, andere afspraak. Jip, als jij het voor elkaar krijgt om deze avond nog een stuk van ongeveer achthonderd woorden te schrijven, krijg je een koekje. Zelfs al is het pure prut, denk aan het koekje. Eigenlijk is dat koekje er vooral voor de prut. Schrijf prut, krijg koekje. How to solve a writersblock. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Why doesn't life come with trigger warnings?


    Caution first, always.

    ik word gek van die "popster"reclame elke keer als ik het weg wil klikken krijg je "HIIIIII" ugghhh lkkr weertje was het vandaag btw :D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Word eerst maar een meisje.


    i put the fun in funeral

    Hobby: Het bezoeken van watervallen.
    Tja... Ieder zijn ding denk ik? :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oké. Ben ik some sidechick voor je of betekend het echt wat? I'm confused, dude.


    Feel the fire, but do not succumb to it.