• Daar ben ik heel goed in namelijk, opgeven, excuses verzinnen, etc... Maar deze keer wil ik het anders doen! Ik wil eens serieus aan de slag gaan aan mijn lichaam en ik hoop dat er hier mensen zijn die mij willen steunen of misschien zelfs mee willen doen!!
    En gelukkig heb ik de perfecte workout gevonden! Ik heb hem al lang en ben er al enkele keren mee begonnen. Eén keer heb ik hem zelfs afgemaakt, maar ben toen jammer genoeg alsnog gestopt, waardoor het weer minder ging. En nu wil ik eens tonen dat ook ik kan volhouden!
    Hieronder het schema dat ik volg:


    (Klik op de foto om naar de site te gaan)

    Het werkt aan de hand van video's, die -vind ik persoonlijk- zeer goed uitgewerkt zijn. Het feit dat iemand tegen je zit te praten, zorgt er vaak voor dat je net dat meer kan doorbijten. Ben jij iemand die liever thuis alleen aan je lichaam werkt? Dan is dit vast iets voor jou! Doe mee en ik zet je erbij in de lijst.
    Ik zit ondertussen al aan dag 8, maar als er nog meer mensen willen beginnen, kunnen we elkaar misschien steunen of wat tips met elkaar delen!
    Buiten deze videoreeks ben ik ook bezig meer water te drinken (want dat deed ik echt veel te weinig, like misschien tussen een halve liter en een liter per dag) en met dit:


    Het voelt zo fijn om eindelijk eens iets te doen! Ik ben trots op mezelf en krik mijn zelfvertrouwen steeds meer op! En ik wil dat gevoel met jullie delen!



    Edit: Wie een beetje motivatie wil, kan misschien op mijn Pinterest-bord kijken

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 21:55 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wait - bedoel je dat je alleen op de lijst mag als je je houdt aan die lijst? Of gaat het erom dat je gewoon gezond wil zijn? Want ik ben ook druk bezig met hardlopen, beter eten en pilates op blogilates, alleen doe ik gewoon video's in plaats van een standaard lijst per dag. Nou ja, als het dus mag wil ik wel op de lijst. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Wait - bedoel je dat je alleen op de lijst mag als je je houdt aan die lijst? Of gaat het erom dat je gewoon gezond wil zijn? Want ik ben ook druk bezig met hardlopen, beter eten en pilates op blogilates, alleen doe ik gewoon video's in plaats van een standaard lijst per dag. Nou ja, als het dus mag wil ik wel op de lijst. :Y)

    Je mag er ook zo bij hoor! Het gaat erom dat je iets wil doen, gezond wil leven en dat dan ook doet! ;3
    Ik doe trouwens ook de video's en daarbij dat lijstje, want dat lijstje alleen is niet zoveel, hoor. Maar natuurlijk moet niet iedereen dat lijstje ook doen. De keuze is vrij. (;

    Ik zet je er meteen bij!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Volg je de beginners calender? En zo ja, op welke dag zit je dan al?
    Ik zou ook graag iets extra doen als sport, buiten zulke workouts, maar ik vrees dat hardlopen echt niets voor mij is en verder weet ik nog niet goed wat ik makkelijk hier in de buurt kan doen. ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hmm, ik heb al oefeningen van de fysio, ik heb eigenlijk geen idee of ik sommige workouts van dat lijstje wel mag doen hahaha.

    Even een mijn topic want eigenlijk ben ik wel te zwaar


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Hmm, ik heb al oefeningen van de fysio, ik heb eigenlijk geen idee of ik sommige workouts van dat lijstje wel mag doen hahaha.

    Even een mijn topic want eigenlijk ben ik wel te zwaar

    Dan is het waarschijnlijk wijzer het even te bespreken met je dokter of zo. Blesseren is natuurlijk nooit goed!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    _Baymax_ schreef:
    Volg je de beginners calender? En zo ja, op welke dag zit je dan al?
    Ik zou ook graag iets extra doen als sport, buiten zulke workouts, maar ik vrees dat hardlopen echt niets voor mij is en verder weet ik nog niet goed wat ik makkelijk hier in de buurt kan doen. ;/


    Skeeleren, fietsen, gewoon wandelen?

    Ik probeer al tijden gezonder te worden en wat af te vallen, alleen sport ik iets minder omdat ik elke dag tot half 6 op stage zit en daarna moe ben.


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    (...)

    Skeeleren, fietsen, gewoon wandelen?

    Ik probeer al tijden gezonder te worden en wat af te vallen, alleen sport ik iets minder omdat ik elke dag tot half 6 op stage zit en daarna moe ben.

    Het probleem is dat ik mezelf tot zoiets niet echt gezet krijg. De fietspaden zijn hier verschrikkelijk, skeeleren kan ik niet zo goed en er is ook geen goeie ondergrond in de buurt. Wandelen zou wel nog kunnen.
    Ik had er misschien aan gedacht met mijn vriend te gaan tenissen, maar hij heeft het nog nooit gedaan en zou dus les moeten hebben (want ik kan het nog lang niet goed genoeg om het hem aan te leren) en dat wordt al snel duur voor maar 2 personen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    _Baymax_ schreef:
    (...)
    Het probleem is dat ik mezelf tot zoiets niet echt gezet krijg. De fietspaden zijn hier verschrikkelijk, skeeleren kan ik niet zo goed en er is ook geen goeie ondergrond in de buurt. Wandelen zou wel nog kunnen.
    Ik had er misschien aan gedacht met mijn vriend te gaan tenissen, maar hij heeft het nog nooit gedaan en zou dus les moeten hebben (want ik kan het nog lang niet goed genoeg om het hem aan te leren) en dat wordt al snel duur voor maar 2 personen.


    Excuses don't burn calories. 8D


    Your make-up is terrible

    Pratchett schreef:
    (...)

    Excuses don't burn calories. 8D

    Phaha. De ironie ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wat stoer! Heel veel succes ermee en ik geloof erin dat je het vol zult houden. (:

    Zelf ga ik het niet doen, want mijn motivatie om meer te bewegen bestaat gewoonweg niet. Wel ben ik aan het werken aan mijn eetgewoontes, maar ik heb gewoon een te grote rothekel aan sport om dat mezelf aan te doen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wat stoer! Heel veel succes ermee en ik geloof erin dat je het vol zult houden. (:

    Zelf ga ik het niet doen, want mijn motivatie om meer te bewegen bestaat gewoonweg niet. Wel ben ik aan het werken aan mijn eetgewoontes, maar ik heb gewoon een te grote rothekel aan sport om dat mezelf aan te doen. :')

    Bedankt!

    En dat snap ik ergens heel erg hoor! Als het iets is, waarbij ik uit huis moet, is het ook al moeilijker om mezelf gemotiveerd te krijgen. ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik skeeler sinds een tijdje een rondje of twee per week van 7.5 kilometer (;


    26 - 02 - '16

    Hmm, klinkt goed! Wat ga je na deze 4 weken doen dan?


    ars moriendi

    Vorig jaar was ik zo geweldig goed bezig, workouts sporten en gezonder eten. Na een jaar vol stress ben ik echt weer terug bij af. Maar ik denk dat ik ook maar weer is moet gaan beginnen.


    Can't control my second personality

    Ik mag heel veel niet doen voor mijn rug, maar ik wil wel joinen :Y)


    wat was dit ookalweer