• Daar ben ik heel goed in namelijk, opgeven, excuses verzinnen, etc... Maar deze keer wil ik het anders doen! Ik wil eens serieus aan de slag gaan aan mijn lichaam en ik hoop dat er hier mensen zijn die mij willen steunen of misschien zelfs mee willen doen!!
    En gelukkig heb ik de perfecte workout gevonden! Ik heb hem al lang en ben er al enkele keren mee begonnen. Eén keer heb ik hem zelfs afgemaakt, maar ben toen jammer genoeg alsnog gestopt, waardoor het weer minder ging. En nu wil ik eens tonen dat ook ik kan volhouden!
    Hieronder het schema dat ik volg:


    (Klik op de foto om naar de site te gaan)

    Het werkt aan de hand van video's, die -vind ik persoonlijk- zeer goed uitgewerkt zijn. Het feit dat iemand tegen je zit te praten, zorgt er vaak voor dat je net dat meer kan doorbijten. Ben jij iemand die liever thuis alleen aan je lichaam werkt? Dan is dit vast iets voor jou! Doe mee en ik zet je erbij in de lijst.
    Ik zit ondertussen al aan dag 8, maar als er nog meer mensen willen beginnen, kunnen we elkaar misschien steunen of wat tips met elkaar delen!
    Buiten deze videoreeks ben ik ook bezig meer water te drinken (want dat deed ik echt veel te weinig, like misschien tussen een halve liter en een liter per dag) en met dit:


    Het voelt zo fijn om eindelijk eens iets te doen! Ik ben trots op mezelf en krik mijn zelfvertrouwen steeds meer op! En ik wil dat gevoel met jullie delen!



    Edit: Wie een beetje motivatie wil, kan misschien op mijn Pinterest-bord kijken

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 21:55 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ben al bezig met een dieet, maar bewegen zit er nog niet echt in. Ik wil dit wel proberen!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Even mt want ik heb namelijk een vraag. Wat onder woke up (en de oefening die erbij staat) staat qua oefeningen, hoor je die ook te nadat je bent op gestaan of mag je die ook later op de dag doen?

    Want het lijkt mij een mooi schema, maar als ik dat wil doen, moet ik waarschijnlijk een uur eerder op staan. Dat zie ik niet zo zitten.


    Physics is awesome

    _Baymax_ schreef:
    (...)
    Bedankt!

    En dat snap ik ergens heel erg hoor! Als het iets is, waarbij ik uit huis moet, is het ook al moeilijker om mezelf gemotiveerd te krijgen. ;p


    Juist daarom vind ik het heel knap dat je hier wel gewoon je tanden in wilt zetten, want dat is al een hele stap! ^^ Een tijdje geleden heb ik ook zoiets geprobeerd, al dan niet zozeer om af te vallen als om te proberen om een beetje mee te maken wat zo'n 'sportershigh' nou is. Één dag werkte het geweldig, de rest van de week viel het zo erg tegen dat ik besloot dat ik het de moeite niet waard vond. Junkiementaliteit. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik doe mee. Ik hou van sporten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    MT. Dit topic is handig :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Burgeon schreef:
    Ik skeeler sinds een tijdje een rondje of twee per week van 7.5 kilometer (;

    Dat is ook lekker sportief! Wil je dat ik je erbij zet? (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Apocalyptic schreef:
    Hmm, klinkt goed! Wat ga je na deze 4 weken doen dan?

    Ze heeft naast de beginners calendre ook maandelijkse kalenders (je moet je wel inschrijven voor de nieuwsbrief om toegang te hebben, maar dat vond ik persoonlijk geen probleem). Dus ik wil graag op die overstappen. De beginners calender is vooral om je klaar te maken voor die maandelijkse (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    involved schreef:
    Vorig jaar was ik zo geweldig goed bezig, workouts sporten en gezonder eten. Na een jaar vol stress ben ik echt weer terug bij af. Maar ik denk dat ik ook maar weer is moet gaan beginnen.

    Oh dat soort dingen gebeuren inderdaad. Jammer ;/
    Wil je dat ik je erbij zet? Sporten kan nooit kwaad natuurlijk!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LiamJamesPayne schreef:
    Ik mag heel veel niet doen voor mijn rug, maar ik wil wel joinen :Y)

    Gewoon doen wat je kan. Ik zet je er zo bij! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    @Maleficia: Moet je zeker doen!! Zal ik je erbij zetten?

    @Beckmann: Eerlijk gezegd doe ik die oefeningen zelfs niet. Ik hou me aan de video's en doe af en toe -zoals nu met die workout onder de spoiler- eens wat extra. Je kan ze natuurlijk ook gewoon op een ander tijdstip doen!

    @Blackthorn: Hihi, yeey, welcome!



    Ik denk trouwens dat ik het iets algemener ga maken. Wie gewoon gezond wil zijn, mag al in het lijstje, aangezien gewoon niet iedereen lichamelijk de kans heeft om te sporten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Wiarda schreef:
    (...)

    Juist daarom vind ik het heel knap dat je hier wel gewoon je tanden in wilt zetten, want dat is al een hele stap! ^^ Een tijdje geleden heb ik ook zoiets geprobeerd, al dan niet zozeer om af te vallen als om te proberen om een beetje mee te maken wat zo'n 'sportershigh' nou is. Één dag werkte het geweldig, de rest van de week viel het zo erg tegen dat ik besloot dat ik het de moeite niet waard vond. Junkiementaliteit. :')

    Dat begrijp ik. Het blijft natuurlijk persoonlijk. Maar zelf merk ik ook dagen waarop het veel zwaarder is dan andere.
    In ieder geval bedankt voor je aanmoedigende woorden! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    _Baymax_ schreef:
    @Maleficia: Moet je zeker doen!! Zal ik je erbij zetten?

    @Beckmann: Eerlijk gezegd doe ik die oefeningen zelfs niet. Ik hou me aan de video's en doe af en toe -zoals nu met die workout onder de spoiler- eens wat extra. Je kan ze natuurlijk ook gewoon op een ander tijdstip doen!

    @Blackthorn: Hihi, yeey, welcome!



    Ik denk trouwens dat ik het iets algemener ga maken. Wie gewoon gezond wil zijn, mag al in het lijstje, aangezien gewoon niet iedereen lichamelijk de kans heeft om te sporten.


    Misschien kan dit anders een algemeen topic worden voor mensen die gezond willen leven? Dan kunnen we elkaar supporten en tips geven zoals lekkere gezonde gerechten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zou het graag doen, maar heb de tijd er niet voor en weet begod niet wat alles is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal dit topic zeker in gedachten houden :) Het lijkt me indd wel fijn als er iemand is die ook tegen je praat, en dat je niet perse in een openbare ruimte hoeft te sporten (Ik vind dit namelijk heel eng, wat ook de grootste reden is dat ik nooit ben gaan sporten) Ik ben nu zelf begonnen met wandelen en af en toe een stukje rennen met mijn honden, want dan vang ik 2 vliegen in een klap. Als ik in het weekend tijd heb zal ik kijken of dit iets is voor mij :)


    "Feet on ground, you’ll come round, And be human again."

    Morgen ben ik precies een week bezig. *trots moment* Ik weet dat het niet veel is, maar het is een mooi beginnetje.


    Pretty is just a pretty word.